Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi asiakkaat eivät ravintolassa ymmärrä

Vierailija
16.07.2020 |

että ei kukaan työntekijä ole tahallaan hidas tai halua kiusata asiakkaita?Työntekijät tekevät kaikkensa asiakkaiden eteen, ja silti usein saa huutoa, tuhahtelua ja vihaisia katseita. Itkunkin olen nähnyt nälkäiseltä aikuiselta tulevan, kun joutui odottamaan ruuhkassa. Henkilökuntaa on töissä juuri sen verran, että kulut pysyvät kurissa ja taukoja ei ehdi ruuhkassa pitämään, siellä sitten nälässä ja janossa kurkku rahisten juostaan. Vessaan pääsee vasta kun asiakkaat loppuvat eli ei välttämättä koko vuorossa. Ja kaiken tämän TES sallii.Työ on mielekästä ja nautinnollista raflaihmisille myös kiireessä (ja joillekin nimenomaan silloin), mutta hyvät käytöstavat olisi suotavat.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on kuulleet jonkun historiallisen amerikkalaisen sanonnan, että asiakas on aina oikeassa. Luulevat, että kun luopuu muutamasta eurosta saa kohdella muita miten haluaa. Tuo vanhanaikainen näkemys pitäisi nykyisinä mielenpahoitusaikoina jo kuopata. Sanonnan keksinytkin on kuollut jo kauan sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla