Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mulle tulee yhdestä tyypistä ajatus että saattaisi olla väkivaltainen?

Vierailija
27.05.2013 |

Ei nyt ole kyse siitäkään että muistuttaisi jotain ihmistä jonka tiedän sellaiseksi. On semmonen isokokoinen, "läyryämällä" puhuva, pinnallisesti leppoisa mies.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties miehen eleet, katse yms. antaa ymmärtää sellaista.

Itse "näen" myös usein tuonkaltaisia piirteitä ihmisistä vaikka kuinka olisivat päälle päin niitä "hyviä tyyppejä".

Ikävä kyllä en myöskään vielä ole koskaan ollut väärässä. On meinaan ikävä taito, kun ystävä esim. esittelee uuden ihanan miesystävän ja mä tuijotan iho kananlihalla "tietäen" ja toivoen olevani väärässä, miehen väkivaltaisuuden, sadistisuuden yms. piirteiden kanssa.

Vierailija
2/7 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yhden ex-työkavein kansas vähän samanlainen tilanne. Tyyppi vaan nosti niskakarvat pystyyn, enkä osannut suoraan sanoa mikä sen mun vastenmielisyyden syy oli. Herra itse oli aina oikein yli-ystävällinen mua kohtaan. Inhosin vaan.. no sitten ko. herra hakkasi vaimonsa teho-osastolle, eikä ollut kuulemma eka kerta, niin tajusin,mikä siinä tyypissä mätti:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö tuoreita ajatuksia tästä aiheesta?

Vierailija
4/7 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tunnetta kannattaa kyllä kuunnella. Ainakin siis siinä mielessä, ettei hakeudu sellaisen ihmisen lähelle.

Vierailija
5/7 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä on läyryäminen?

Vierailija
6/7 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läyryäminen = puhuu hitaasti, hieman lässyttäen

Vierailija
7/7 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen piilevän aggression vain vaistoaa. Sopiva ärsyke, ja homma lähtee hanskasta. Tähän lisäisin vielä, että usein haukkuva koira ei pure.