Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa millä mä pääsen tästä saamattomuudesta!

Vierailija
26.05.2013 |

En saa aikaiseksi mitään, en kotona enkä töissä. Tiedän mitä pitäisi tehdä, tiedän miten se pitäisi tehdä, mutta en vaan saa aikaiseksi. Itkettää ja hävettää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun Mondo on suosittu, tavarasta ei saa niin hyvää hintaa.

Mikä tämä Mondo on? Muistan sen nimisen matkailulehden, mutta sitä tuskin tarkoitat. Googlella löytyy lisäksi joku Mondo sisustus -sivu, joten tarkoitatko, että "kaikki" ostavat sieltä huonekalunsa?

Vierailija
22/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso siivoaminen .

Kävin koko kodin läpi, tavaraa meni hirveesti kiertoon.

Tällä hetkellä koti on jaettu 6 osaan ja käyn yhden osan läpi per kk. Jokapäiväinen siivoaminen on nopeaa, kun ei ole ylimääräistä tavaraa.

Sitten jokaiselle päivälle on oma työ. Esim sunnuntaisin käyn kaikki paperityöt läpi. Maksan laskut ja maksan silloin, riippumatta eräpäivistä. Pankki ei anna talletuksista korkoa, parempi että tilillä on sen verran mitä voi käyttää.

Ainoa työ mikä vie aikaa on perjantaisin vaatteiden korjaaminen . Olen vähävarainen ja joka pyykinpesussa vaatteisiin tulee reikiä jne.

Joka perjantai ompelukone esille ja siinä menee iltaa tunti tai 2, joskus kolmekin.

Jos olisi rahaa, ei tätä tarvitsisi tehdä vaan laittaisin lumppukeräykseen.

Kirppareilta ja kierrätyskeskuksista voi löytää todella laadukkaita vaatteita tosi halvalla.

En osta lainkaan vaatteita, sillä saan paljon ystäviltä. Vähän tuunaan tai en ja vaatteet ovat hyviä pitkään.

Pesukoneessa ei ole mitään vikaa mutta kaikki vaan kuluu. Jouduin nyt laittamaan pois n 10 v vanhan paitapuseron koska kangas vaan rispaantui. Olin sen joskus värjännyt, alunperin vaaleanvihreä, nyt tummansininen , lisäksi olen ommellut kanttinauhalla hihoihin ja kaulan kohdalle.

Mutta nyt tuli paita tiensä päähän. Irrotan napit ja vien h et män lumppukeräykseen .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä Mondo on? Muistan sen nimisen matkailulehden, mutta sitä tuskin tarkoitat. Googlella löytyy lisäksi joku Mondo sisustus -sivu, joten tarkoitatko, että "kaikki" ostavat sieltä huonekalunsa?

Pahoittelen. Tarkoitin Kondo, tavaroiden karsijaa.

Vierailija
24/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytys saada.

Vierailija
25/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta kuin aloittaa. Karsi kaikki turha pois ja sitten teet ne jäljelle jäävät asiat. Esim itselläni kodin siistinä pitäminen alkoi onnistua, kun hankkiuduin eroon ihan kaikesta vähänkin turhasta. Sama juttu kaikissa asioissa: jos asiat tekee heti, ne saa tehtyä, mutta jos ne ehtivät kasaantua, niin aloittaminen on paljon vaikeampaa. Tsemppiä!

Entä sitten kun on kaikki omansa heittänyt mäkeen... saako karsimista jatkaa miehen ja lapsen romuihin. Ei mulla ainakaan ole omat tavarat epäjärjestyksessä vaan varsinkin lapsi mielenosoituksellisesti(kin) levittelee kuraisia hanskoja lattioille ja likaisia kalsareita olohuoneen sohvan taakse. Jotenkin tuosta 8v on hirmu hupaisaa viedeä pyykit oikeaan paikkaan vasta kun olen ensin löytänyt ne samat 9 kertaa väärästä paikasta.

Vierailija
26/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun täytys saada.

Sitten et olisi enää saamaton.