Miksi on olemassa sänkyjä ja patjoja?
Mihin sänkyjä ja patjoja oikein tarvitaan? Siis kaikenmaailman massiivisia paksuja patjoja?
Ei Suomessa lattialla voi nukkua koska se on kylmä. Saattaa olla likainenkin. Mutta seinän vierustalla voisi olla puinen laveri. Patjaksi sopisi jokin jumppa-alustan tapainen mikä on helppo pitää puhtaana. Miksei kaikissa kodeissa ole laverit?
Miksi täällä Suomessa on päädytty paljon hankalempaan, tilaa enemmän vievään, kalliimpaan ja kaikin puolin huonompaan nukkumisratkaisuun?
Kommentit (8)
Sinulla on täysi oikeus järjestellä nukkumisesi sellaiseksi kuin itse haluat.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kaikki järjestelty mahdollisimman hankalaksi. Mutkattomuutta ja käytännöllisyyttä toivovan ihmisen on vaikea sopeutua tänne.
Viritä itsellesi riippumatto ja nuku siinä. Kun teet sen ulkona kahden koivun väliin ei tarvitse edes imuroida alta.
Siis miten se laveri säästää tilaa? Saman tilan se laveri ja patja vie sänkypinta-alasta kuin kunnon sänkykin. Ja ihan yksinkertainen selitys on tietysti se, että on paljon mukavampi istahtaa ja mennä nukkumaan jalalliseen sänkyyn. yhtä tyhmä kysymys olisi, miksi meillä on tuoleja ja työpöytiä.
Mitä ajattelit seuraavaksi kysyä? "Miksi taloissa on seinät?"
Oikeasti täällä on pakko olla joku oppiva tekoäly, joka tehtailee näitä "Miksi xxx" aloituksia. Lienevätkö paskimmat provotkin sen käsialaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kaikki järjestelty mahdollisimman hankalaksi. Mutkattomuutta ja käytännöllisyyttä toivovan ihmisen on vaikea sopeutua tänne.
Joopa joo. Et vain osaa tai uskalla.
Futoni olisi vielä kätevämpi.