Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksi parasta ystävääni on miehiä

Vierailija
16.07.2020 |

Vuosi sitten toinen näistä miehistä alkoi parittamaan mua kaverilleen. Yli puoli vuotta myöhemmin aloimmekin seurustelemaan, mutta mies alkoi mustasukkaiseksi ja aloin ottamaan etäisyyttä kaikkiin kavereihini tämän takia.
No viime aikoina olen kuitenkin alkanut juttelemaan enemmän taas tämän ystäväni kanssa ja hän suoraan sanoi, että toivoisi mun pistävän poikki tämän parisuhteen. Olen kuin varjo entisestä, varon kenen kanssa pelaan, olen vakavampi ja olen enemmän yksin.
Tämä samainen ystäväni on myös huomannut, että minä ja tämä toinen paras ystäväni flirttailemme aina. Ei siis mitään vakavaa, vaan sellaista viatonta, ja niin kauan kuin olemme tunteneet toisemme, olemme kutsuneet toisiamme hellittelynimillä.
Tämä toinen paras kaverini on minua 6 vuotta nuorempi, timmissä kunnossa ja minua selvästi lyhyempi, kun itse olen pitempi kuin suurin osa kaveriporukkani miehistä ja ylipainoinen. Toki sanoi jokin aika sitten, että on seksikästä, kun olen häntä vanhempi.
No viime yönä olin ryhmäpuhelussa näiden kahden parhaan ystäväni kanssa. Tämä toinen alkoi kyselemään tältä toiselta hänen naismakuaan, että onko naisen koolla merkitystä ja muutenkin koko puhelu meni oudoksi.
Myöhemmin, kun tämä toinen meni nukkumaan, ensimmäinen asia mitä tämä toinen kysyi oli "miksi et ala suhteeseen hänen kanssaan? Teillä on selvästi yhteys ja sun takia mä aloin kyselemään kaikkea randomia hänen naismausta." Jäädyin aivan täysin, koska en ole ikinä kuvitellut parisuhdetta hänen kanssaan. Toki hänellä on maailman söpöin hymy, kiva kroppa katsella ja muutenkin meillä on aina hauskaa yhdessä. Voimme vaikka soittaa toisillemme videopuhelun kesken päivän ja pelkästään ilmeillä toisillemme useamman tunnin ajan puhumatta mitään ja jostain syystä tämäkin aika kuluu nopeasti.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla