Ruman muotoiset rinnat ongelmana kahden lapsen 39-vuotiaalla äidillä-.
Sain ekan lapsen 22-vuotiaana ja rinnat meni pilalle vuoden imetyksen jälkeen.Olin silloin lääkis opiskelija eikä ollut rahaa tutteleihin niin imetin.Toisen lapsen sain 10 vuotta myöhemmin ja nyt rinnat roikkuu navassa.Auttakaa.
Kommentit (10)
Olet nyt ap jo varmasti valmis lääkäri ja luulis sun tietävän mistä saat parempia neuvoja kuin palstalta. Ja ihan oikeita neuvoja.
Joko siedät tissejäsi ja opettelet pitämään niistä tai menet kohotusleikkaukseen.
No voi.
Imetin 2 lasta ja rinnat ei menneet pilalle, vaikka kumpaakin imetin kauan.
Nyt olin joku aika sitten leikkauksessa kun rinnasta poistettiin kasvain ja toisen muoto muuttui sen takia niin, että on mielestäni nyt ruma. Ja arpi on näkyvässä kohdassa, ei tosin vielä tiedä millaiseksi ajan myötä paranee.
Ja onhan sitten vielä niitäkin, joilta rinta / rinnat joudutaan poistamaan kokonaan.
Pienet on sun murheet, ap.
Imetys ei ratkaise rintojen roikkumista, terveisin kolmea lasta yhteensä vähintään 3 v imettänyt, 50-vuotiasja nämä varsin hyvänkokoiset rinnat ovat vasta puolimatkassa menossa kohti napaa.
Provo vissiin tämäkin, lääkärit (lääkisopiskelija vuosikymmenien kuluttua?) tietävät kyllä nämä biologiset tosiasiat.
Mutta jos on totta, niin kaksi asiaa säälittää: 39-vuotiaalle äidille rintojen ulkonäkö on niin tärkeää, ja lääkisopiskelijalla on mennyt jotain ohi.
Minä neuvon vaan hyväksymään kehosi muutokset. Elämä on elämää ja raskaus ja imetys nyt vaan muuttaa naisvartaloa... Mielestäni on ihan älytöntä että aikuisella naisella pitäisi olla parikymppisen vartalo!!! Osta kunnolliset liivit ja keskity muihin, tärkeämpiin asioihin kuin oman ulkonäön vatvominen! Kannattaa korostaa parhaita puoliaan ja häivyttää ne epäedullisemmat jutut. Hymy, ryhti ja positiivisuus ovat tärkeimmät tekijät kauneuden suhteen!
t. Olemattomat AA-kupin lerpaketissit omaava 35v äiti.
Höpö höpö! Jos olet tyytymätön ja asia häiritsee, niin voit koittaa hakeutua Kelan korvaamaan kunnalliseen kohotus/muodonmuutosleikkaukseen tai sitten yksityiselle. Mulla on suuria murheita sukulaisten vuoksi, mutta ihana mies ja lapset, silti imetysten/laihdutuksen jälkeen tyhjät ja roikkuvat nahkapussit ärsytti. Olin rintojensuurennusleikkauksessa 5 viikkoa sitten ja voi vaan todeta, kuten useimmat saman läpikäyneet; olisinpa käynyt jo aiemmin. Miehelle yksi lysti, mun peruselämää ei muuta mitenkään, mutta mieli on hyvä kun peilissä suihkun jälkeen on tissit :) biksuista ei putoo nahat kukkapenkkiä kyykkiessä ja vaatteet istuu päällä. Rinnat nyt sellaiset, mitä oli ennnen lapsia, eli kiinteät C-kupit. KUKAAN ei ole huomannut mitään eroa vaatteet päällä tai eivät ole ainakaan sanoneet mitään. Ennen oli megapushupit ja pehmusteet, nyt vielä litistävät sporttiliivit.
Lääkisopiskelija-ap, valmistuitko? Eikö sinulla ole lääkärituttavia, joilta saisit neuvoja?