Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen katsonut dokkareita kuuluisista taiteilijoista, muotoilijoista yms ja kaikilla on yksi sama piirre

Vierailija
12.01.2025 |

Ovat ihan hlvetin itsekeskeisiä. Elämässä ei ole kuin minä ja mun taide, vaikka olisi naimisissa ja lapsia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/11 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se on. Taiteen tekeminen on aikaavievää ja erittäin kokonaisvaltainen elämäntapa. Jos taiteen saralla aikoo kehittyä ja menestyä, tai saada ylipäätään mitään aikaiseksi, on taide laitatettava kaiken muun edelle, ja siihen pystyy ainoastaan riittävän itsekeskeinen ihminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinä et ymmärrä kuinka se dokumentti ei ole sama asia kuin taiteilijan oma näkemys hänen prioriteeteistaan?

Vierailija
4/11 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se on. Taiteen tekeminen on aikaavievää ja erittäin kokonaisvaltainen elämäntapa. Jos taiteen saralla aikoo kehittyä ja menestyä, tai saada ylipäätään mitään aikaiseksi, on taide laitatettava kaiken muun edelle, ja siihen pystyy ainoastaan riittävän itsekeskeinen ihminen. 

Höpönlöpön, kyllä minä ainakin ehdin olla hyvä isä ja kumppani vaimolleni samalla. 

Tekosyitä olla mulkhu tai vihaamista kateudesta,valkkaa myrkkys.

Vierailija
5/11 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku persu haukkuu taiteilijoita. Taiteilijoita tarvitaan, koska he luovat kulttuuria ja ilman kulttuuria ei ole yhtenäistä  kansakuntaakaan vaan keskenään riiteleviä heimoja. 

Vierailija
6/11 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku persu haukkuu taiteilijoita. Taiteilijoita tarvitaan, koska he luovat kulttuuria ja ilman kulttuuria ei ole yhtenäistä  kansakuntaakaan vaan keskenään riiteleviä heimoja. 

Sattumoisin olet itse muotoilija ja siksi nämä henkilöt kiinnostavat. Mutta pakkohan se on vetää persukortti kun ei ole oikeita argumentteja.

Vierailija
7/11 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpönlöpön, kyllä minä ainakin ehdin olla hyvä isä ja kumppani vaimolleni samalla. 

Tekosyitä olla mulkhu tai vihaamista kateudesta,valkkaa myrkkys.

Olet siis kuuluisa taiteilija?

Vierailija
8/11 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on että moni kuuluisa ja menestynyt taiteilija on erittäin itsekeskeinen. Ei se menestys itsestään tule.

Vierailija
9/11 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan se on että moni kuuluisa ja menestynyt taiteilija on erittäin itsekeskeinen. Ei se menestys itsestään tule.

Pätee kaikkiin muihinkin aloihin. 

Vierailija
10/11 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? On vähän pakko olla, jos meinaa menestyä. Se tarkoittaa sitä, että pitää keskittää kaikki energia siihen, mitä haluaa.

Heidän kumppanit ovat varmaan tuon intohimon tienneet ja tukeneet tavoitteiden saavuttamisessa.

Vierailija
11/11 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? On vähän pakko olla, jos meinaa menestyä. Se tarkoittaa sitä, että pitää keskittää kaikki energia siihen, mitä haluaa.

Heidän kumppanit ovat varmaan tuon intohimon tienneet ja tukeneet tavoitteiden saavuttamisessa.

Tarkoitat naiskumppanit ovat tukeneet taiteilijamiestään. Toisin päin hyvin harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi