Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät naiset! Hankkikaa kunnon deodorantit ettei hiki haise.

Vierailija
26.05.2013 |

Niin ja peskää kainalonne ja paitanne.

Nykyään on niin paljon vaihtoehtoja..

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko kokeilleet liottaa niitä paitojanne etikassa?

Vierailija
62/70 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut etikkaa, tuloksetta. Samoin olen kokeillut erilaisia pesuaineita, pesen paidat aina 60 asteessa, koska silloin on edes pieni mahdollisuus siihen, että haju lähtee.

21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tehokasta vaihtoehtoa tuolle alumiiniyhdisteelle ei ole, ainakaan halpaa. Siksi sitä on lähes jokaisessa deodorantissa.

Vierailija
64/70 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosiolla olen siirtynyt ei-ihonmyötäisiin, löysiin paitoihin, niiden kanssa on hieman helpompi olla.

Etikka on myös testattu. Varsinkin tekokuituisiin paitoihin tuo hiki tarttuu.

Vierailija
65/70 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei hikoa. Kemikaalit on epäterveellisiä

Vierailija
66/70 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on elossa,hän hikoaa.

Vierailija
67/70 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pari naista, jotka omasta mielestään eivät haise hielle. Käyvät suihkussa 2 kertaa päivässä ja sillä hyvä. Totuus on toinen meidän muiden mielestä. Ovat niin tottuneita omaan pinttyneeseen hikeensä, etteivät vaan tajua. Kamala ympäristöhaitta, yäks. En tajua heidän puolisoitaan tai ehkä ovat hikiperheitä. 

Vierailija
68/70 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla raskaus toi mukanaan hirvittävän hikoilun. Lisäksi tuo hiki alkoi haisemaan oikein miehekkäälle. Ei auta dödöt kun hiki puskee päästä, selästä ja tissien alta haisemaan heti puoli tuntia suihkun jälkeen.

Varsinkin talvella teki mieli pyydellä anteeksi bussissa istuessa kun haju levisi toppatakin alta ympäristöön.

Vierailija
69/70 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea on kokeiltu ja paitaa vaihdan ainakin kerran päivässä. Mikään ei vain auta.

Ikäni olen ollut kova hikoilemaan, jopa käsistä, vaikka kädet olisivat ihan (jää)kylmät.

Vierailija
70/70 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten jotkut eivät haista itseään kun hikoilevat. Kyllähän sen nyt huomaa terveihminen jos on haisee! Ehkä tupakoivat tai ovat pilanneet hajuaistinsa muutoin.

-13,20-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi