Hyvät naiset! Hankkikaa kunnon deodorantit ettei hiki haise.
Niin ja peskää kainalonne ja paitanne.
Nykyään on niin paljon vaihtoehtoja..
Kommentit (70)
Mun pomo haisee...ja ollaan kauluspaita-alalla. En uskalla sanoa.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 09:42"]
Mun pomo haisee...ja ollaan kauluspaita-alalla. En uskalla sanoa.
[/quote]
Siis mies.
Meillä mies haisi kunnes pistin selkä seinää vasten ja kysyin tiukasti että miksi muuten siisti mies haisee kauhealta päivästä toiseen (käy siis suihkussa joka ilta jne.). Mies takelteli että dödöstä tulee ihottumaa...aaarrgggh, no oliko vaikea sanoa ääneen?? Ostin tälle naisten dödön (Nivean joku hajusteeton) ja hyvin pelittää, ei tee ihottumaakaan.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 09:46"]
Meillä mies haisi kunnes pistin selkä seinää vasten ja kysyin tiukasti että miksi muuten siisti mies haisee kauhealta päivästä toiseen (käy siis suihkussa joka ilta jne.). Mies takelteli että dödöstä tulee ihottumaa...aaarrgggh, no oliko vaikea sanoa ääneen?? Ostin tälle naisten dödön (Nivean joku hajusteeton) ja hyvin pelittää, ei tee ihottumaakaan.
[/quote]
Yksi vaihtoehto on, jos aikaa on, käydä suihkussa aamuisin. Itse ainakin hikoilen yöllä, enkä osaa nukkua ilman peittoa. Minun on pakko käydä suihkussa aamulla.
Ja laittakaa teininne myös suihkuun kerran päivässä! Ja mielellään puhtaat vaatteet päälle.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 09:48"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 09:46"]
[/quote]
Yksi vaihtoehto on, jos aikaa on, käydä suihkussa aamuisin. Itse ainakin hikoilen yöllä, enkä osaa nukkua ilman peittoa. Minun on pakko käydä suihkussa aamulla.
[/quote Tottakai aikaa täytyy löytyä aamulla suihkussa käymiseen. Itsellä menee n 2 min. Illalla pesen hiukset koska se vaatoii taas enemmän aikaa.
Yleensä naiset huolehtii itsestään, eriasia laitapuolen kulkijat. Miehet tuntuu haiskahtavan, kerrankin bussissa piti vaihtaa paikkaa. Oli niin kuvottava haju.
Etenkin isorintaisten rintasyöpäriski kasvaa tehokkaissa deodoranteissa olevan alumiinin takia. Kippis sille!
Monia dödöjä kokeillut ja aina sama juttu. Alan hikoilla enemmän! Kun huolehdin siitä että kainalot on ajeltu(epiloitu) ja juon tarpeeksi vettä, niin en hikoile juurikaan päivän aikana muuta kuin salilla tai pihatöissä, joiden jälkeen tietty menen suihkuun.
Kristallisuoladeo on paras! Inhoan sitä hajua, joka tulee hienhajun ja deodorantin sekoituksesta ja tästä sitä ei tule. Apteekista saa myös aineita jotka lopettavat hikoilun kokonaan jos runsas hikoilu on ongelma. Ja sitä jalkahikeäkin voi "hoitaa" ja haju ei todellakaan lähde pois pelkällä vesipesulla tai jalkadeon lisäämisellä. Peskää niitä kangastossujanne myös, käyttäkää pohjallisia, saippuaa myös jalkoihin jne kyllä te täysikasvuiset kädelliset osaatte.
Hien hajun rajoittamiseen muuten auttaa se, että juo myös vettä, ei tupakoi, syö luonnollisesti maustettua ruokaa (ei siis mitään glukamaatti, E whatever keinotekoista shaibaa) ja syö muutenkin terveellisesti. Tupakoiva, punkkua tissutteleva, valmisruokaa mässyttävä ja maitoa janojuomaksi käyttävä ihminen haisee, sille ei vaan voi mitään.
Kokeile sille miehellesi kristallideodoranttia. Ei pitäis tulla ihottumaa.
Mulla on hajusteaineallergia ja voin kertoa, että on hemmetin vaikea löytää deodoranttia, joka sopii mulle eikä hiki puske läpi. Kaikenmaailman kividödöistä alkaen kokeillut kaikkea ja aina ne pettää. Osa jo parin tunnin päästä, jos teen sellaista, että hikoilen tai on muuten vain kuuma.
Et usko kuinka paljon vituttaa haista hielle.
Lihavat haisee aika usein, varsinkin kesäisin. Metrossa ja ratikassa välttelen heidän vieruspaikkaa. Toki siinä muutenkin on ahtaampaa. Hienhaju on ällöä. Deekut kierrän muutenkin kaukaa.
Olen kova jännittämään ja ns. pelkohiki haisee todella pistävälle ja pahalle melkein kissankuselle. Varsinkin kainaloista ihomyötäiseen paitaan pinttyy tehokkaasti parinkin jännityskerran jälkeen. Seuraavalla kerralla ei tarvitse paidan kun hiukan kastua kainalosta ja haju on järkyttävä.
Ei auta apteekinkaan dödöt tuohon vaivaan, valitettavasti :(
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 09:40"]
Onko se hienhaju nyt niin paha juttu?
[/quote]
niin, puhtaissa vaatteissa uudehko hiki tuoksuu hyvälle
Käytän miesten Niveaa, pitää paljon paremmin kuin naisten kukkatuoksudödöt. Aiemmin olisin voinut tunnustaa että se olen minä joka julkisissa lemuaa, mutta en onneksi enää :)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 10:12"]
Mulla on hajusteaineallergia ja voin kertoa, että on hemmetin vaikea löytää deodoranttia, joka sopii mulle eikä hiki puske läpi. Kaikenmaailman kividödöistä alkaen kokeillut kaikkea ja aina ne pettää. Osa jo parin tunnin päästä, jos teen sellaista, että hikoilen tai on muuten vain kuuma.
Et usko kuinka paljon vituttaa haista hielle.
[/quote]
Mulla ihan normaalia että kun kuivaan ja puhtaaseen kainaloon laittaa dödöä, vaikka suihkutettavaa, niin 5min päästä on kainalot märät eikä kuivu ennen kuin on peseytynyt taas... kiiiivaa...
No, ilman dödöä enimmäkseen olen, joka saakelin juhliin laitan varmuuden vuoksi ja kadun jälkeen päin kun sitten haisee sekä hiki, että eltaantunut dödö.
Juon paljon vettä, vähän kahvia, syön suht lisäaineetonta ruokaa, en kauheasti hikoile eikä hiki juurikaan haise ellen sitten ole unohtanut juoda vettä, olen juonut liikaa kahvia tai kainalot on ollut ajelematta pidemmän aikaa (viikon esim).
-13-
Mulla sama kuin nro 17. Paidat on melkein kertakäyttökamaa, koska se haju on tosiaan niin järkyttävä.
Voi kuule, MIEHET olisivat tuon huomautuksen tarpeessa paljon kipeämmin kuin naiset!! Ainakaan täällä Helsingissä yksikään ns. normaali nainen ei haise (joku puliakka ehkä), mutta hyvinkin normaalin oloiset miehet lemuavat vanhalta hieltä ja likaisilta vaatteilta.