Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurissa bileet, karaoke raikaa, väsyttää ja alkaa jo vituttamaan

Vierailija
26.05.2013 |

En viitsi mennä sanomaankaan kun en tunne naapureita enkä välttis halua ensitapaamisen olevan narinaa mölystä. Ei kai auta kuin kärsiä perkele

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha juttu, laita korvatulpat

Vierailija
2/9 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet asiallisesti kertomaan, että nyt melu haittaa naapureita. Minä ainakin olen halunnut tietää jos musiikki on ollut liian kovalla, sillä itse siinä tilanteessa sitä ei aina osaa arvioida.

Jos naapurisi ovat vähänkään järkevää porukkaa he eivät haistattele tai ole muuten agressiivisia, vaan asiallisesti laittavat musiikin pienemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä menisin mukaan bileisiin

Vierailija
4/9 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi huudattaa karaokevehkeitä pihalla. Pakko niitten on tajuta ettei mitään äänieristystä pihamaalla ole. Okei, eipä munkaan talo mikään eristetyin versio ole. Taidan etsiä jostain vanhat, korvavaikkuiset korvatulpat (oks) ja tunkea ne aivoihin asti. Ja maanantaina hakemaan uusia tulppia tukkupakkaus...

ap

Vierailija
5/9 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mäkin mennä, ei siinä mitään, mutta lapset on kotona. Siinähän sitä tutustuisi. 

ap

Vierailija
6/9 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kertaalleen viillelty pyörästä renkaat kun olen mennyt sanomaan melusta. Ei se auta kuin kärsiä tai muuttaa pois, itse muutin.

Vierailija
7/9 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 00:36"]

Voisin mäkin mennä, ei siinä mitään, mutta lapset on kotona. Siinähän sitä tutustuisi. 

ap

[/quote]

No eikös ne sun lapset nuku? Toki voit naapurissa piipahtaa

Vierailija
8/9 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti kiinni, pää tyynyyn ja lauleskelet vaikka mielessäsi niiden biisien mukana. Aika herkkäuninen olet, jos ei uni tule... ;) 

Vierailija
9/9 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuuhan ne. En mä tonne äijälaumaan kehtais selvinpäin mennä :). Äijälauma ajatuksena on ihan jees kyllä :D. Tosin biisivalinnat ja lauluäänet kuulostaa aika vanhahkoilta

Ällöt tulpat jo korvissa...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi