Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen leikannut hiukset viimeksi viime vuoden elokuussa ja kun nyt olen pessyt hiuksia joka päivä jo viikkoja

Vierailija
22.06.2024 |

Kyllä on hiuksista tullut hieman hamppuinen peikkotukka. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet selkeästi jotakin väärin pesussa, kuivauksessa ja hiustenhoidossa... Itse pesen ja föönaan joka päivä eikä hiukset mene vuodessa hamppuiseksi peikkotukaksi.

Vierailija
2/19 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tasaan itse latvat parin kuukauden välein, pesen tukan kerran viikossa ja hyvältä näyttää.;) Tosin pari päivää ennen pesua joutuu käyttään ponnaria kun muuten näyttää likaselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää tasaan itse latvat parin kuukauden välein, pesen tukan kerran viikossa ja hyvältä näyttää.;) Tosin pari päivää ennen pesua joutuu käyttään ponnaria kun muuten näyttää likaselta.

Hyvältä näyttää ja kuljet likaisissa hiuksissa? :D Ei näytä.

Vierailija
4/19 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole muistanut käyttää hoitoainetta etkä latvasuojaa.

Vierailija
5/19 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet selkeästi jotakin väärin pesussa, kuivauksessa ja hiustenhoidossa... Itse pesen ja föönaan joka päivä eikä hiukset mene vuodessa hamppuiseksi peikkotukaksi.

Se riipuu hiuksen laadusta. Esim. jos hiuksessa on lasimainen pinta, ei tule hamppua. Tosin ei tarvitse pestäkään kuin kerran viikossa.

Vierailija
6/19 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole muistanut käyttää hoitoainetta etkä latvasuojaa.

Juu en käytä. Taktiikka yleensä on, että leikkaan latvat pois, kun menee huonoksi. Varmaan ne pitäisi leikata. 

Vierailija
7/19 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilmeisesti luonnonkihara menee nopeasti huonoon kuntoon, jos pesee joka päivä. Joskus lehdessä ammattilaisen ohje oli, että noin kolmen päivän välein voi pestä. Ennen olen pessyt jokatoinen päivä, niin silloin pysyy hiukset kunnossa ilman hoitoaineitakin. 

Vierailija
8/19 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hiuksia kuulu pestä joka päivä. Jos hiukset rasvoittuvat päivässä teet jotain väärin. 

Vierailija
9/19 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se riipuu hiuksen laadusta. Esim. jos hiuksessa on lasimainen pinta, ei tule hamppua. Tosin ei tarvitse pestäkään kuin kerran viikossa.

Niin. Mulla ei ole "lasimaiset" hiukset vaan paksua jouhta.

Vierailija
10/19 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hiuksia kuulu pestä joka päivä. Jos hiukset rasvoittuvat päivässä teet jotain väärin. 

Höpö höpö.

Vierailija
11/19 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellävarainen shampoo, laadukas hyvä hoitoaine, lämpösuoja jos föönaa. Näin pysyy hentoinenkin hius loistavassa kunnossa päivittäisestä pesusta huolimatta. 

Vierailija
12/19 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee väärin = olet saanut vääränlaisen ihotyypin

Vierailija
13/19 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä näyttää ja kuljet likaisissa hiuksissa? :D Ei näytä.

Eikä varsinkaan haise hyvältä.

Vierailija
14/19 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetkö sinä ne iltiksen "Oletko aina käynyt kakalla väärin" -jutut?

Vierailija
15/19 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut 12-vuotiaasta iho mikä tihkuu rasvaa, ja melkein yhtä rasvainen hiuspohja, joten synnyin ilmeisesti vääränlaiseksi, kun joutuu pesemään hiukset joka päivä.

Vierailija
16/19 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti tuota mieltä? Oletko ikinä tehnyt mitään, missä tulee hiki? 

Vierailija
17/19 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ilmeisesti luonnonkihara menee nopeasti huonoon kuntoon, jos pesee joka päivä. Joskus lehdessä ammattilaisen ohje oli, että noin kolmen päivän välein voi pestä. Ennen olen pessyt jokatoinen päivä, niin silloin pysyy hiukset kunnossa ilman hoitoaineitakin. 

Itse pesen luonnonkiharaa tukkaani melkein aina hoitoaineella. Ainoa poikkeus on uimahallissa käynti, jolloin pesen hiukseni Herbinan syväpuhdistavalla shampoolla, ettei hiuksiin tule outoa väriä. 

Vierailija
18/19 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin hiukset on leikattu viimesi vuoden 2023 elokuussa, mutta ei niissä ole vielä kaksihaaraisia. En föönaa hiuksiani vaan annan niiden kuivua omia aikojaan.

Vierailija
19/19 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut 12-vuotiaasta iho mikä tihkuu rasvaa, ja melkein yhtä rasvainen hiuspohja, joten synnyin ilmeisesti vääränlaiseksi, kun joutuu pesemään hiukset joka päivä.

Kyllä hiukset voi pestä vaikka päivittäin, sanoi kampaajani mulle. Mulla koko aikuisiän aknea ja hiusten rasvoittumista, joten nuorempana pesin päivittäin ja hiukset pysyivät hyvässä kunnossa. joskus kokeilin pestä joka toinen päivä, mutta en vaan voinut katsella sitä rasvoittumista. Hiukset oli kuin öljytyt. Nyt vanhempana pärjään pesulla joka toinen päivä, hiusten latvojen tasaus puolen vuoden välein n. kolme senttiä pois ja tukka on upea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan