Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jätti ghostaamalla, ystäväni menossa tämän mökille

Vierailija
15.07.2020 |

Jaa, mitäs tästä pitäisi ajatella?! Tapailin hyvän ystäväni siskon ex-miestä. Mies ”jätti” ghostaamalla, ilman mitään syytä.
Nyt pyysi ystävääni käymään mökillään katsomassa uutta varastoa ym.mitä on sinne laitellut.

Ja tokihan ystäväni menee, kun ex-sukulaisia ovat.

Mitä mieltä?🤔

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😳

Vierailija
2/41 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pyrkiä eroon siitä pienestä seurapiiristä mahdollisimman kauas. Varsinkin jos heillä on jotain menossa. Jos ei ole niin ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi ei ole lojaali - sinulle

Vierailija
4/41 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pyrkiä eroon siitä pienestä seurapiiristä mahdollisimman kauas. Varsinkin jos heillä on jotain menossa. Jos ei ole niin ok.

Ystäväni on naimisissa, ei ole.

Ap

Vierailija
5/41 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

Vierailija
6/41 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi tekee eniten väärin siskolleen. Sinäkin olet vähän kurjassa tilanteessa, mutta missä onkaan sisko.

Vierailija
7/41 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiri pieni pyörii...

Vierailija
8/41 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö sisko?

Vierailija
9/41 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän ystäväsi voi laittaa miehen tiukkaan paikkaan ja kysyä mitä teidän suhteelle tapahtui.

Vierailija
10/41 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole joissakin piireissä tapa, ettei puolison ja kavereiden esiin kosketa. Sitä saa, mitä tilaa.

Vierailija
11/41 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko pienellä paikkakunnalla, jossa on normaalia erota ja aloittaa suhde pienessä piirissä? Miten naapurisi onkin yhtäkkiä lankosi tai ystäväsi menee naimisiin exäsi kanssa? Joten siitä katsoen miehen viesti sinulle on, että hän haluaa pitää hyvät välit exänsä perheeseen ja jättää mieluummin sinut. Muussa tapauksessa anna olla. 

Vierailija
12/41 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä tajunnut tätä hommaa... niissä piireissä missä mä liikun, jokainen saa itse vapaasti valita kenen kanssa ovat tekemisissä ja kenen kanssa eivät. Kukaan ulkopuolinen ei määrää kenenkään tuttavuuksia/ystävyyksiä/parisuhteita. Pienellä paikkakunnalla asun, se on ihan varmaa että jokainen on jonkun mutkan kautta tehnyt jotakin mikä jotakuta toista harmittaa, eihän sitä olisi voinut olla edes omien vanhempiensa kanssa tekemisissä.

Vierailija
13/41 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö sisko?

Sisko on jo uusissa naimisissa, heidän erostaan on siis jo vuosia.

Minua jotenkin harmittaa, että ystäväni on ihan pokkana vaan hyvissä väleissä tuon miehen kanssa - toisaalta miksei olisi, ”sukua” kun ovat tai olivat. Iloinen asiahan se on, että heillä hyvät välit. Tilanne vaan harmittaa itseäni. Miehestä ei ole kuulunut vaikka olen kahdesti laittanut viestiä - ihan tyyliin ”hyvää juhannusta” ja ”mitä kuuluu, täällä mökkeilty ym.”. Enää en laita, koska en ala yksinpuheluun.

Jotenkin vain jäi harmittamaan; mies ei ole yhtään sellainen auervaara tai ****pään oloinen, joten en ymmärrä hänen käytöstään.

Ystäväni taas on ”en halua sotkeutua” mentaliteetilla joten en voi pyytää häntä kysymään mikä mättää, eikä se ehkä olisi asiallistakaan.

Ikää meillä 40 molemmin puolin, eli ihan nuoria ei enää olla.

Ap

Vierailija
14/41 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ystäväsi tapailee siskonsa ex-miestä? OK. Pysy kaukana hänestä.

Vierailija
15/41 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnu ennenkin olla jotain menossa noilla.

Vierailija
16/41 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea ottaa kantaa tuollaiseen. Jos joku ihminen, jota en edes tunne, menee mökille jotain varastoa katsomaan, niin enhän minä voi tietää miksi juuri häntä on sinne pyydetty ja miksi hän sinne menee. Kun en edes tiedä minkätyyppistä tavaraa siellä varastossa on ja minkälaisia ihmisiä nämä ovat.

Vierailija
17/41 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti. Sekä sinulle, että ystävällesi. 

Vierailija
18/41 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Miksi IHMEESSÄ menit tapailemaan parhaan kaverin siskon exää? Törkeetä minun mielestäni.

b) Siskosi on yhtä epäluotettava kuin sinäkin. Eli sovitte hyvin kavereiksi.

c) Ei mulla muuta.

Vierailija
19/41 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaikea ottaa kantaa tuollaiseen. Jos joku ihminen, jota en edes tunne, menee mökille jotain varastoa katsomaan, niin enhän minä voi tietää miksi juuri häntä on sinne pyydetty ja miksi hän sinne menee. Kun en edes tiedä minkätyyppistä tavaraa siellä varastossa on ja minkälaisia ihmisiä nämä ovat.

Onko sinulla lukemisen ymmärtämis ongelmia? Ap kuvaili juuri aika selkeästi minkälaisia ihmisiä nämä ovat. Jos ei tähän osaa ottaa kantaa, niin taidat olla samanlainen kevytkenkäinen kuin aloittaja itse. Normaalille ihmiselle tällainen stoori herättää punaisen valon päälle oitis. Monta kohtaa pielessä.

Vierailija
20/41 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a) Miksi IHMEESSÄ menit tapailemaan parhaan kaverin siskon exää? Törkeetä minun mielestäni.

b) Siskosi on yhtä epäluotettava kuin sinäkin. Eli sovitte hyvin kavereiksi.

c) Ei mulla muuta.

KORJAAN; Ei siskosi, vaan ystäväsi, kohdassa b.