naisten kuukautiset lähestyy miten toimin
onko miesten emännillä tämä vaikein?
ei läheisyyttä, toinen haluis olla yksin
kommunikointiongelmia kiukuttelijan kanssa
sama kuin olis huitsin nevadassa nimittäin kuukautisii edeltävä viikko on ainakin yhtä vaikea kuin kuukautisviikkokin
miten kohtaatte muut miehet nämä? minulla joka kuukaus yhtä vaikee totutella toisen käytökseen
n 40v +naisilla
Kommentit (5)
Pakko näin naisena kommentoida etten nyt tajua yhtään. Ei meillä mun menkat vaikuta normaaliin elämään mitenkään, ei ole vaikuttaneet myöskään aiemmissa suhteissa. Vähän ennen kuukautisia olen normaalia hieman kiukkuisempi ja herkempi, tiedostan tämän itsekin. Muuten ei mitään eroa eikä estä yhdyntää millään muotoa. Enpä ole vielä tavannut miestä joka menkkoja pelkäisi. Seksihän helpottaa kuukautiskipuja.
Miespuoliset ystäväni eivät myöskään ole koskaan valittaneet puolisoidensa kuukautisista vaikka kaikesta puhutaankin.
N39
Eipä ole koskaan haitanneet naisten menkat minun elämääni. Hieman joutuu seksin aikaa ja paikaa katsomaan tarkemmin, mutta ei ole yksikään yhdyntä jäänyt kuukautisten takia suorittamatta. Naisen kanssa elämä on muutenkin sellaista nuorallakävelyä, ettei siinä jotkut hormooniheilahtelut tunnu missään. Sitä joko oppii elämään sen kanssa, tai on ilman.
M45:n kokemus on linjassa omani kanssa. Vaimon 38 ikävuoteen saakka ei mitään ongelmaa. Parisuhde ja seksi toimi. Sitten alkoi pikkuhiljaa näkyä tämä hormonaalinen muuutos. Alkuun siitä syntyi konfliktia. Keskusteltiin erostakin, mutta lapset...
Nykyään about 15 v. jälkeen se on normaali olotila. Pari viikkoa kuukaudesta on vaan känkkäränkkää.
Kaikkeen tottuu ja omatkin halut varmaan laimentuneet, mutta silti vituttaa. Rohkenen epäillä, että sana "vitutus" on keksitty juuri tähän käyttöön.
Itse olen huomannut että nyt päälle nelikymppisenä pms/ pmdd oireet ovat menneet tosi hankaliksi ja täytyy syödä vähintään viikko ennen kuukautisia mielialalääkettä
joka taas vaikuttaa kielteisesti seksihaluihin ja orgasmin saantiin.
Onneksi puolisoni ymmärtää tämän eikä provosoidu. N46
Meillä alkaa silloin suihinotto viikko, joten odotan kuukautisten alkua innolla.