Nainen: Monenko naisen kanssa miehesi on maannut?
Onko kertonut sinulle lukumäärän ja jos on, paljonko se on?
Onko miehesi harrastanut seksiä mustan naisen kanssa?
Kommentit (60)
Yhden kanssa, enkä ole tummaihoinen. Ja olen varma, että siinä on kaikki. Tunnen mieheni paremmin kuin te, eikä seksi ole meillä tabu :)
~20 kumppania, eikä yhtään mustaa. Haaveilee kulma mustasta ja tilaisuuden tullen asiasta voidaan sopia. Ikää hällä vajaat 30 v.
Nuoresta saakka yhdessä joten kumpikin vain toisemme
Kaksi plus minä. Ikää ei toisaalta ole kummallakaan kuin 21, eikä avokki omien sanojensa mukaan koskaan välittänyt yhden illan jutuista, se selittänee.
Mies on 41 ja 10 naista. Minä pidin outona kun kertoi nuo, ihan epäonnistuneetkin jutut, mutta näköjään miehet kertovat niitä aika usein. Omiani en ole viitsinyt hänelle ruotia, useimmat olisi saaneet jäädä tehtyäkin vaikka oma lukuni onkin vain 8.
Omien sanojensa mukaan mies on maannut neljän naisen kanssa (plus mitä). Ei ole harrastanut seksiä mustan naisen kanssa, tykkää enemmän blondeista =)
Neljän naisen kanssa , voi hurjaa. Ts aika vähän kokemuksia. Mikä ikä?
Ei mitään käsitystä. Ei ole kertonut, vaikka olen kyllä kysynyt joskus. Ei kuukemma ole laskenut. En myöskään tiedä onko ollut mustan naisen kanssa, en ole sitä kysynyt.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 21:17"]
Neljän naisen kanssa , voi hurjaa. Ts aika vähän kokemuksia. Mikä ikä?
[/quote]
Mies on 35v. Kaikki ovat olla seurustelusuhteita, ei ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja tms. Ei ole kuulemma koskaan kiinnostanut.
Mies ei tiedä itsekään. Olen kuitenkin hänen jutuistaan päätellyt että niitä on luultavasti n. 30-50. Ei ole ollut mustan naisen kanssa. Miehellä ikää 25v.
Ei aavistustakaan:) Yhdessä 17 vuotta
Ei kuulu mulle. Typerää udella tollasia asioita menneisyydestä, sillä ei liity mitenkään meidän suhteeseen.
On kertonut. Molemmat tiedämme toistemme petikumppaneiden lukumäärän. Miehelläni on ollut 22 naista. Ei yhtään tummaihoista.
yhden kanssa ja en ole mustaihoinen
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 21:27"]
1, mukaanlukien minä =)
[/quote]
Kuten myös ja sama toisinkin päin. Miksi niitä kokemuksia pitää väkisin hakea, jos alusta asti natsaa? Senkö takia pitäisi hyvä dumpata, että saisi kokemuksia?
Kahden plus minä. Maailman paras mies, kunnollinen ja ihana. Ikää 33v, edellinen suhde kesti 7 vuotta, nyt me neljättä vuotta yhdessä. Hyvä sängyssä. Ikinä en vaihda.
Vain minun kanssani. Seurustelu aloitettu 16-vuotiaana, nyt ollaan jo yli kolmekymppisiä.
Yhden kanssa minun lisäkseni eli kahden. Ikää on 24 vuotta.