Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: Monenko naisen kanssa miehesi on maannut?

Vierailija
25.05.2013 |

Onko kertonut sinulle lukumäärän ja jos on, paljonko se on?

Onko miehesi harrastanut seksiä mustan naisen kanssa?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

+50 naista ja on seurustellut tumman naisen kanssa. Ikä 40.

Vierailija
42/60 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-8, mukaanlukien minä, ikää 27. Minulle aika neutraali määrä, itselläni vastaava luku on 3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kertonut tarkkaan, ei niitä kovin montaa kuitenkaan ole.

Vierailija
44/60 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kertonut, enkä ole kysynyt. Ei kuulu mulle.

Vierailija
45/60 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sanonut lukua, enkä ole kysynyt. Entisistä on kuitenkin juteltu ja koko ikä pyöritty samassa kaveripiirissä, ja siltä pohjalta uskon että niitä on jotain 5-6. Siinä mielessä ollaan epäsuhtainen pari, mulla ollut huomattavasti enemmän petikavereita.

Vierailija
46/60 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 22:03"]

Ei ole sanonut lukua, enkä ole kysynyt. Entisistä on kuitenkin juteltu ja koko ikä pyöritty samassa kaveripiirissä, ja siltä pohjalta uskon että niitä on jotain 5-6. Siinä mielessä ollaan epäsuhtainen pari, mulla ollut huomattavasti enemmän petikavereita.

[/quote]

Monenko kaveripiirisi miesyksilön kanssa olet nussutellut? Ja tietääkö miehesi, että yhteinen kaverisi on päässyt ''kokemaan'' sinut...

Vierailija
47/60 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole ikinä kysynyt, eikä paljoa kiinnosta.

Vierailija
48/60 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tietää? En ole kysynyt eikä oikeesti edes kiinnosta!

Vierailija
49/60 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 22:21"]

[/quote]

Monenko kaveripiirisi miesyksilön kanssa olet nussutellut? Ja tietääkö miehesi, että yhteinen kaverisi on päässyt ''kokemaan'' sinut...

[/quote]

Aika outo kysymys...? Mutta yhden, ja mies tietää.

Vierailija
50/60 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 22:21"]

[/quote]

[/quote]

Aika outo kysymys...? Mutta yhden, ja mies tietää.

[/quote]

Vielä lisään, että vastaavasti miehen kaikki (tietämäni) kumppanit ovat tästä yhteisestä, jos ei ystävä-, niin tuttavapiiristä.

Vierailija
51/60 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan noista joskus aikanaan puhuttu, en muista onko kertonut tarkkaa määrää. Ei miehellä kuitenkaan isoa määrää ollut, alle kymmenen muistaakseni. Ollaan oltu yhdessä 16 vuotta ja en voi tietää onko hänellä ollut naisia sen jälkeen, kun me tavattiin.

Mulla on ollut joka tapauksessa enemmän miehiä, mutta en ole tarkkaa määrää miehelle kertonut, enkä muista itsekään.

Vierailija
52/60 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kanssa (minun)

..Enkä ole musta :)

Vierailija
53/60 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tarkalleen, eikä tiedä itsekään. Ehkä karkeasti arvioituna 50, tai vähän vajaa. On ilmeisesti aika paljon...Varsinkin kun mukaan on laskettu useampi pidempi (2-3v) seurustelusuhde. Ikää oli 30v kun me aloimme seurustella. Ei ole ollut tummaihoisen naisen kanssa, mutta olisi varmasti hyvin voinut olla jos olisi sattunut kohdalle.. On aika kaikkiruokainen naisten suhteen.

Vierailija
54/60 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 21:36"]

Vain minun kanssani. Seurustelu aloitettu 16-vuotiaana, nyt ollaan jo yli kolmekymppisiä.

[/quote]

Mä tiedän kyllä yhen vaimon, joka luulee, että mies on ollut vain hänen kanssaan :)

Noh, on se ollu munkin kanssa kyllä. Aloititte tekin seurusteleen lukiossa ja nyt 30.

Oletko se sinä? ;)

Vierailija
55/60 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 23:26"]

Vain minun kanssani. Seurustelu aloitettu 16-vuotiaana, nyt ollaan jo yli kolmekymppisiä.

[/quote]

Mä tiedän kyllä yhen vaimon, joka luulee, että mies on ollut vain hänen kanssaan :)

Noh, on se ollu munkin kanssa kyllä. Aloititte tekin seurusteleen lukiossa ja nyt 30.

Oletko se sinä? ;)

[/quote]

Siinä taas yksi säälittävä bimbo.

Vierailija
56/60 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ja ainoastaan minun kanssani.

Vierailija
57/60 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks kaikki miehet ei kuitenkaan petä vaimojaan. Itse asiassa just oli joku tutkimus jonka mukaan noin joka kolmas mies pettää (olisin itse veikannut että ainakin puolet). Sitten on toisaalta näitä, jotka naivat jokaista vastaantulevaa... 

[/quote]

Oletko se sinä? ;)

[/quote]

Vierailija
58/60 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo olleensa kolmen kanssa, ja aika lailla uskon että totta puhuu. Mutta kyllä mäkin tiedän tapauksen, jonka vaimo aina tarinoi siitä kuinka he olivat toisilleen ensimmäiset ja ainoat. Vaan kun tiedän miehen kyllä olleen sittemmin useammankin muun kanssa. Noh, ei kuulu mulle.

Vierailija
59/60 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 23:39"]

Onneks kaikki miehet ei kuitenkaan petä vaimojaan. Itse asiassa just oli joku tutkimus jonka mukaan noin joka kolmas mies pettää (olisin itse veikannut että ainakin puolet). Sitten on toisaalta näitä, jotka naivat jokaista vastaantulevaa... 

[/quote]

Oletko se sinä? ;)

[/quote]

[/quote]

Joo, hävettää itseänikin. Tapahtumasta jo useampi vuosi. 

Vieläkin kyllä laittelee viestiä ja haluaisi nähdä. Menee kuulemma jopa hyvin vaimon kanssa ja näen facebookissa naisen laittamia kuvia perheestään...on niin täydellistä että!

Just joo. 

Vierailija
60/60 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden, mun