Nainen: Monenko naisen kanssa miehesi on maannut?
Onko kertonut sinulle lukumäärän ja jos on, paljonko se on?
Onko miehesi harrastanut seksiä mustan naisen kanssa?
Kommentit (60)
Kahdeksan. Itse on kertonut. Ja ei ole ollut sängyssä mustan naisen kanssa.
Ekalla miehellä oli vielä poikuus tallella ja mä siis eka. Tosin avioliiton loppupuolella en suinkaan ainoa...
Nykyisen miehen aiempien kumppanien määrä on jossain alle 10. Sen tiedän ettei ole harrastanut seksiä ulkomaalaisen tms. kanssa. Eipä tuo enää ole niin kovin tärkeä asia jaettavaksi; kumpikin tietää että elämää on takana.
Vain mun kanssa <3 Ikää meillä 25 molemmilla.
On sanonut vain, että alta kymmenen (plus minä). Ei ole ollut tummaihoisen kanssa.
Menetti miehuutensa mulle. Siitä on nyt 15 v aikaa. Muita ei ole ollut.
välillä pelkään mitä jos alkaa kaivata kokemuksia muistakin naisista...
Me ollaan n. 50 v. ja yhden kanssa. Tai yhden kanssa yritti, mutta ei mahtunut sisään.
Ei mies tiedä itsekään lukumäärää, mutta niitä on paljon. Mustiin ei koskisi kuulemma.
On niitä seksipartnereita itsellänikin paljon alla.
Naiseni ei tiedä monen kanssa olen maannut... eikä ole koskaan kysynyt.
Naisia on ehkä n. 16 ... ei mustia
T: mies
Kyllä se vieras pilde kummasti houkuttaa miestä, joka on päässyt kirnuamaan vain sen vaimonsa lemmenvakoa.
Vain minun. Suhdetta takana 5v ja seurustelu alkoi lukioaikoina :)
Neljän tai viiden plus minun. En nyt muista tarkkaan.
Mistä minä voin tietää, eikä kuulu minulle, saati kiinnosta. Mies oli 33v kun tapasimme, ei tuollaisia kysellä.
Mistä minä voin tietää, eikä kuulu minulle, saati kiinnosta. Mies oli 33v kun tapasimme, ei tuollaisia kysellä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 17:01"]Mistä minä voin tietää, eikä kuulu minulle, saati kiinnosta. Mies oli 33v kun tapasimme, ei tuollaisia kysellä.
[/quote]
No en mäkään näitä ole kysellyt, mutta mies on puhunut entisistää myös epäonnistuneista jutuista ja on kokeillut yhden illan juttuja vain kerran joten helppo laskea.
yhden eli vain minun, ikää 47 v, aiemmin käynyt paljon treffeillä mutta ei ole suutelua ja halailua pidemmälle mennyt, oltiin vuosi yhdessä ennenkuin "suostui" olemaan minun kanssa ja nyt haluaa sitä itsekin ja on siinä kyllä parempi kun kukaan kenet aiemmin olen kokenut (itsellä 2 edellistä lyhyttä suhdetta)
Miehellä minun lisäkseni 4 kumppania, joista ei yksikään musta.
Mulla miehen lisäksi jotain 35-40 kumppania. Mies tietää muutamasta, mutta en ole nähnyt tarpeelliseksi muista kertoakaan.
Pari kuuluu mieheni tuttavapiiriin ja nykyinen työkaverinsa on mun entinen fuckbuddy. Tietää kyllä siitä, vaan mitäpä sillä on väliä, kun asia on tapahtunut kauan ennen kuin me aloimme seurustella.
Ollaan oltu yhdessä 12v. ja ollaan molemmat 32v.
Molemmat ollu toistemme kanssa vaan (ainakin näin haluan uskoa) ku alettiin seurustella 16 ja 18vuotiaana.
Olen 50 ja maannut vain vaimoni kanssa. Vaimo on toistaiseksi riittänyt.