Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin addiktiosi?

Vierailija
15.07.2020 |

Mun: Netissä oleminen mm. tämä palsta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsien pureskelu.

Vierailija
22/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa.

Vierailija
24/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reaktiovideot ;

. Varsinkinnightwish-videoita tulee aika paljon nähtyä. Tosin vosiivat muihinkin videoihin reageerata ulkomaalaiset: vaikka nyt Turmion kotiloihin tai Heivimetalliperseeseen

Vierailija
25/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka...

Vierailija
26/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksynnän hakeminen toisilta ihmisiltä, etenkin naisilta. Haluan niiiiin päästä tästä paskasta eroon.

Vierailija
27/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicorette, tupakkaa ei ole tehnyt mieli vuosiin, mutta ilman purkkaa en vaan pysty olemaan.

Vierailija
28/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeat herkut. Ja ei, hedelmät ei addiktoi vähääkään, vaan mun on vaikea elää ilman jäätelöä, suklaata tms. (Ehkä se addiktio on sokerin ja rasvan yhdistelmä suussa sulavassa muodossa?) Addiktoiduin jo lapsena, mutta en silloin vielä tajunnut sokerin haittoja. Herkkuja söin paljon ihan nälkään, vanhempien avustuksella.

Vähintään koko aikuiselämäni on ollut taistelua sen puolesta, että saisin ruokavalion terveellisemmäksi. Olen kokeillut sekä kohtuuherkuttelua että täyttä herkuttomuutta että hälläväliä-asennetta. Keinot on vähissä. Tuntuu että aina kun onnistun hetkeksi vähentämään herkkuja, sen jälkeen addiktio vain voimistuu. Huoh.

Onneksi mulla ei sentään ole päihdeaddiktiota, sillä en varmaan ikinä onnistuisi tervehtymään sellaisesta ja haittoja olisi vielä enemmän.

Vierailija
29/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee.

Vierailija
30/32 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri ja erityisesti suklaa.

Vierailija
31/32 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahin addiktioni ovat kaikenlaiset riippuvuudet ja himot, you nou.. elämä on laiffii, riippuvuudet addiktoivat, ympärilläni on miljöötä ja silleen

Vierailija
32/32 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään kaikkeen koukkuun jopa roskien keruuseen joita aloin kerätä joitakin vuosia sitten. Sitten koen syyllisyyttä jollen kerää joka roskaa pois mikä eteen osuu. Aika raskasta on ja mistähän moinen oikein johtuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä