Pahin addiktiosi?
Kommentit (32)
Reaktiovideot ;
. Varsinkinnightwish-videoita tulee aika paljon nähtyä. Tosin vosiivat muihinkin videoihin reageerata ulkomaalaiset: vaikka nyt Turmion kotiloihin tai HeivimetalliperseeseenHyväksynnän hakeminen toisilta ihmisiltä, etenkin naisilta. Haluan niiiiin päästä tästä paskasta eroon.
Nicorette, tupakkaa ei ole tehnyt mieli vuosiin, mutta ilman purkkaa en vaan pysty olemaan.
Makeat herkut. Ja ei, hedelmät ei addiktoi vähääkään, vaan mun on vaikea elää ilman jäätelöä, suklaata tms. (Ehkä se addiktio on sokerin ja rasvan yhdistelmä suussa sulavassa muodossa?) Addiktoiduin jo lapsena, mutta en silloin vielä tajunnut sokerin haittoja. Herkkuja söin paljon ihan nälkään, vanhempien avustuksella.
Vähintään koko aikuiselämäni on ollut taistelua sen puolesta, että saisin ruokavalion terveellisemmäksi. Olen kokeillut sekä kohtuuherkuttelua että täyttä herkuttomuutta että hälläväliä-asennetta. Keinot on vähissä. Tuntuu että aina kun onnistun hetkeksi vähentämään herkkuja, sen jälkeen addiktio vain voimistuu. Huoh.
Onneksi mulla ei sentään ole päihdeaddiktiota, sillä en varmaan ikinä onnistuisi tervehtymään sellaisesta ja haittoja olisi vielä enemmän.
pahin addiktioni ovat kaikenlaiset riippuvuudet ja himot, you nou.. elämä on laiffii, riippuvuudet addiktoivat, ympärilläni on miljöötä ja silleen
Jään kaikkeen koukkuun jopa roskien keruuseen joita aloin kerätä joitakin vuosia sitten. Sitten koen syyllisyyttä jollen kerää joka roskaa pois mikä eteen osuu. Aika raskasta on ja mistähän moinen oikein johtuu?
Kynsien pureskelu.