Pitääköhän monikin mies sporttipukeutmista eroottisena?
Kuulin yhden nuoren miehen kommentoivan, että hän syttyy siitä, kun naisella on päällä joku hyvin istuva tuulipuku ja lenkkarit ja hiukset ponnarilla. Siis oikeesti, onko tuossa jotain eroottista?
Kommentit (28)
Joo, no jotkut nyt näyttää hyvältä vaikka tuulipuku päällään tai vaikka roskasäkissä.
Uskon näin, että moni ensisijaisesti pitää sellaisten ihmisten tyylistä, jotka muistuttavat jollain tapaa omaa tyyliä. Esim. itse olen tämmöinen tylsä jakkupukutyttö ja olen ihan hulluina pukumiehiin!
Pitää. Juurihan palstalla riehui hullu, joka kateudessaan haukkui sporttivaatteisiin pukeutuvia naisia.
No en voi sanoa että varsinaisesti pidän "sporttipukeutumista" eroottisena mutta kyllähän se niin on että kaunis ja hyvän näköinen nainen on kaunis ja hyvän näköinen riippumatta siitä mitä sillä on päällä.
Kyllä, kuumalta näyttää tiukka nainen sportti tamineissa, mutta älkää nyt käsittäkö väärin, pitää olla hoikka. Tälläkin foorumilla on paljon siihen ikä ja kokoluokkaan kuuluvia joista emme nyt puhu.
Kuntosalilla huomattu, että miehet on aina ryhmäjumpissa takarivissä. Ei ne minua katso, vaan niitä nuoria...Joskus jokunen mies tulee eturiviin. Kaksi edellistä kertaa on ilmoittautunut eturivissä olija ensikertalaiseksi, eli ei ole vielä hoksannut, että naiset on yleensä edessä. Tai sitten eturivin miehet on homppeleita.
No onhan se nyt ihan seksikästä kun näkee jonkun tytön jolla on tiukka ja laiha kroppa juoksemassa tiukoissa housuissa ja topissa.
niin, ja jos on vielä hikinen, aina parempi
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 07:28"]
niin, ja jos on vielä hikinen, aina parempi
[/quote]
Varsinkin jos on suht ruskettunut iho ja se sillai kimaltelee se tiukka kroppa. Se on seksikästä.
Mustat trikoot ja neonvärinen tiukka urheilutoppi, hiukset ponnarilla. Toimii kun tuhat volttia. Lisäksi, yrittäkää muistaa että ne vaatteet kuluu pesussa ja käytössä, ja ne kovin montaa vuotta en niitä pitäisi kierrossa. Tsekatkaa Venla Savikujan uudet blogikuvat niin saatte esimerkin.
Aloitukseen sen verran että tuulipuku ei sitten sovi kenenkään päälle. Lisäksi, ei edes ole missään olosuhteissa urheilukäyttöön sopiva vaate.
M29, trikoot päällä salilla myös itse. Toimii myös kundeilla.
Nykyinen naisihanne on timmi, lihaksikas treenatun näköinen kroppa, peffakin saa näkyä, jos se on lihaksikas. Niukka, luonnollinen meikki, hiukset urheilulliset ja siistit. Ruikula, rinnaton ja pyllytön heroin chic ei ole enää in (ei kyllä ole ollutkaan, kuin homovaatesuunnittelijoiden mielestä...) ja muukaan lihakseton hoikkuus ei enää ole Se Juttu. Ei myöskään isot rinnat, vaalea pitkä kihara jatkettu hiuskuontalo, pumpatut huulet, paljastavat vaatteet, runsas meikki, tekokynnet, bling bling... no, ehkä tää joihinkin miehiin vetoaa edelleen mutta sanoisin, että suurella osalla sekä miehistä että naisista ihannekroppa menee nyt tuonne fitness-suuntaan.
Hyvä kunto, energia, jaksaminen, tehokkuus, kunnianhimo, tavoitteellisuus, itsekuri... näitähän tuo fitness-ulkonäkö viestittää.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 19:16"]
Kuulin yhden nuoren miehen kommentoivan, että hän syttyy siitä, kun naisella on päällä joku hyvin istuva tuulipuku ja lenkkarit ja hiukset ponnarilla. Siis oikeesti, onko tuossa jotain eroottista?
[/quote]
ON siinä paljonkin. Naiset ovat kauniita ja yleensä vielä kauniimpia tuollaisessa rennossa vaatetuksessa. Kun nainen vielä näyttää sporttiselta niin tulee tukalat oltavat. Jos tajuat mitä tarkoitan?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 07:20"]
Kuntosalilla huomattu, että miehet on aina ryhmäjumpissa takarivissä. Ei ne minua katso, vaan niitä nuoria...Joskus jokunen mies tulee eturiviin. Kaksi edellistä kertaa on ilmoittautunut eturivissä olija ensikertalaiseksi, eli ei ole vielä hoksannut, että naiset on yleensä edessä. Tai sitten eturivin miehet on homppeleita.
[/quote]
Olet huomannut todella yleisen miehisen piirteen. Miehet haluavat olla ja kävellä naisten perässä. Koska he voivat katso naisten perseitä eikä naiset näe että heitä katsellaan.
Tämä ei ollut provo vaan aivan tosiasia. Miehet kyllä katsovat naisten perseitä kun nainen ei näe. Joskus silloinkin kun näkee. Mutta yleensä naainen voi olla varma että kun hän ei näe ja jos on mahdollista niin hänen persettää tuijotetaan.
[/quote]
Ai naisten ihan pitää olla edessä? Tsiisus. Ei tullut mieleen että jotkut miehet ovat niillä ryhmätunneilla ihan sen liikunnan takia? Kaikessa ei ole kysymys seksistä, miehilläkään.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 19:16"]
[/quote]
Vau.. Taidat olla niitä naisia, joiden mielestä vain tissit paljasta toppi ja minihame on miesten mieleen?
Nyt liikuntaa harrastavana ja siis usein liikuntavaatteisiin pukeutuvana naisena täytyy sanoa, että ei vois vähempää kiinnostaa, pitääkö joku mies asuani eroottisena vai ei.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 09:30"]
[/quote]
Ai naisten ihan pitää olla edessä? Tsiisus. Ei tullut mieleen että jotkut miehet ovat niillä ryhmätunneilla ihan sen liikunnan takia? Kaikessa ei ole kysymys seksistä, miehilläkään.
[/quote]
Tietenkin ovat siellä liikunnan takia. Mutta kyllä jotkut miehet osaavat kävellä ja jauhaa purkkaa yhtä aikaa. Tietääkseni ei tuossa lue, että naisten pitää olla edessä, mutta naiset useimmiten menevät eteen. Itse olen edessä siksi, että voin seurata ohjaajaa paremmin. Mulla kyllä ei ole sellainen ahteri, jota kukaan viitsisi tuijottaa. Mutta miehet menevät takariviin jumppaamaan ja samalla voi katsella naisten takamuksia. On muutama mies tämän myöntänytkin, kun olen suoraan kysynyt.
Kyllä mua ainakin miehet katsoo pitkään kun käyn lenkillä koon 46-48 juoksutrikoissa ja tiukassa topissa. Ponnarii ei kyllä ole kun on lyhyt pörrötukka! Taidan olla aika hot!
Jotkut naiset vetää liian pienet tai kuluneet trikoot jalkaansa ja stringit/paljas takapuoli näkyy läpi trikoiden. Tämä on yllättävän yleistä (Helsingissä), varsinkin pyöräilijöillä.
No ihan taatusti, seksikkäämpää kuin hyvin istuva tuulipuku suomalaisen naisen päällä on vaikea kuvitella. Usein kun lenkkipolulla tulee vastaan suomalaisia kaunottaria upeassa punaisessa tuulipuvussa, niin tulee tuntemus halusta välittömään, intiimimpään kanssakäymiseen. Vaikka suomalainen nainen haluaa pukeutua aika ajoin tyylikkäästi, niin rakas tuulipuku lienee sittenkin se paras vakioasu - ja toimii takuuvarmasti mielenkiinnon herättäjänä ;-).