Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kerroin miehelle että olen miettinyt itsemurhaa.

Vierailija
25.05.2013 |

ja hän vaan vastasi että höpö höpö ja vaihtoi puheenaihetta. Mistään vakavasta ei voi koskaan keskustella hänen kanssaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies meni vaan lukkoon? Helpompi vähätellä asiaa kuin kohdata se?

Oletko aiemmin puhunut tuntemuksistasi?

Vierailija
2/4 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 16:18"]

Jos se mies meni vaan lukkoon? Helpompi vähätellä asiaa kuin kohdata se?

Oletko aiemmin puhunut tuntemuksistasi?

[/quote]

Olen mä puhunut mutta eipä se kuuntele.Alkaa vaan juttelemaan jostain työasioista yms ihan turha sille on puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu sitten jollekulle muulle.

Kaikki parisuhteet eivät ole niin auvoisia että toinen toistaan tukien onnistuu vakavienkin asioiden setviminen. Tällaisissa tilanteissa voi puhua ammattiauttajille.

Sitten kun tilanteesta on selvinnyt voi pohtia haluaako ihmissuhteeltaan enemmän, eli pitäiskö siirtyä seuraavaan.

Vierailija
4/4 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin haet asiantuntija-apua ja hoidat itsesi kuntoon. Se pelottaa, mutta onnistuu kyllä. Masennus on tosi yleinen eikä sitä tarvitse hävetä. Olet arvokas, huolehdi itsestäsi.

Kun olet tervehtynyt eroat miehestä, joka ei kykene tukemaan sinua. Tarvitset selvästi eri tyyppisen ihmisen rinnallesi. Siitäkin selviät kyllä ja löydät arvoisesti ihmisen rinnallesi. Suhteessa, jossa ei ole arvostusta ei ole myöskään aitoa välittämistä tai molemminpuolista rakkautta. Se on yksi iso syy masennukselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi