Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävät kaappien penkojat

Vierailija
15.07.2020 |

Monet muutkin ovat törmänneet kyseiseen ihmistyyppiin; he, jotka penkovat salaa esim. vessan kaappeja kylässä ollessaan.

Anoppini on todella kova penkomaan kaappeja, tekee sitä kyllä ihan näkyvästikin. Lopetti kyllä, kun hänelle siitä ärähdettiin, mutta jatkoi vessan kaappien penkomista.

Jätinkin hänelle kerran sinne ansan. Meillä on yksi vessan kaappi hiukan vinossa ja sen ovi on hieman piukka. Jätin sitä ovea vasten sellaisen ison ja pyöreän voidepullon kyljelleen. Kuulinkin sitten seuraavalla kerralla, kun anoppi kävi vessassa, että ansa toimi. Kuului aivan jumalaton rämähdys ja anopin kirkaisu, kun se voidepullo tipahti sieltä alas pesukoneen päälle. Hetken aikaa meni, ennen kuin anoppi tuli takaisin ja kysyinkin sitten, että löytyikö jotain kiinnostavaa. Tuon jälkeen ei ole penkonut kaappejamme. Tiedän suhteellisen varmaksi, koska olen tuon jälkeen aina anopin tullessa kylään jättänyt vastaavanlaisia ansoja hänelle vessan kaappeihin.

Mikä ihme niissä kaapeissa niin kiehtoo? Toki eri asia, jos tarvitsee etsiä vessapaperia, mutta meilläkin on aina se iso säkki siinä lattialla näkyvillä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sanoisin heti jos joku alkaisi kaappeja penkomaan. Ei kaikkea tarvitse sietää.

Vierailija
4/7 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvikone kirjoitti:

Kyllä sanoisin heti jos joku alkaisi kaappeja penkomaan. Ei kaikkea tarvitse sietää.

Näin meidän tilanteessamme onkin toimittu, mutta anoppi jatkoi silti salaa vessan kaappien penkomista, kuulin kyllä kun kaapin ovet siellä kävivät, mutta eihän sitä oikein sinne voi lukkojen taakse mennä. Sanottiin kyllä, kun pois tuli, mutta jatkoi, joten jätin ansan ja siihen loppui se penkominen.

Ap

Vierailija
5/7 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pengo kaappeja, otan kotoa mukaan omat wc-paperit. Miniää harmittaa, kun en osu ansoihinsa.

Vierailija
6/7 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapailin kerran miestä, joka aina tilaisuuden tullen penkoi minun kaappejani ja kuulin kolinan kun olin esim. vessassa. Sama kyylä urkki myös puhelintani kun luuli etten huomaa. Vituttaa vieläkin kun muistelen tuota!

Vierailija
7/7 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa lukolliset kaapit, sillähän noista nuuskijoista pääsette. Puhelimeen myös lukitus, jota nuuskija ei pysty avaamaan. Minä olen niin pirullinen, että saattaisin laittaa jonkin komeron ovelle suuren vanhanaikaisen munalukon. Luulen, että se viestisi uteliaalle anopillekin, että pitää näppinsä erossa meidän komeroista.Tai toinen vaihtoehto: siihen komeroon, jota anoppi varmasti penkoo, jotain todella rietasta tavaraa sopivasti esille.