Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka oottelee " postimiestä" ?

Vierailija
12.07.2006 |

Tai -naista.. :)

Itse odotan pääsykokeiden tuloksia.. Että jos ois kouluun päässyt! Jännää, tänään pitäis tulla! :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aika karmeaa. Vuoroin olen varma että pääsin, vuoroin taas en. Olen nähnyt kahdesti unta, että en päässyt...

Vierailija
2/13 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivuillaan sinne päässeitä. Posti tulee joskus vasta klo 14 jälkeenkin... :) Odoteltavaa piisaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen, että niitäkin pitää vielä odottaa.. Vaikka taisivat mennä penkin alle, huok :(

ap

Vierailija
4/13 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

posti tulee meillä kyllä yleensä siinä yhdentoista maissa.

Koulun sivuilla ei ilmoiteta.

Vierailija
5/13 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan ne tulokset tulla tosiaan aiemmin? Helsinkiin pyrin, humanistiseen.

Vierailija
6/13 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tulokset 21.7.2006

Hyväksytyille postitetaan hyväksymisilmoitus ja kirjoittautumisohjeet viimeistään 21.7.2006.

Kaikille kokeissa olleille lähetetään tieto valintakokeen tuloksesta sekä mahdollisesta varasijajärjestyksestä.

Hyväksyttyjen nimet ovat nähtävillä yliopiston päärakennuksen (Fabianinkatu 33) ala-aulassa ilmoitustaululla kahden viikon ajan tulosten julkistamisen jälkeen.

Huom! Tuloksista ei anneta tietoja ennen 21.7.2006."

Joten ei auta muu kuin kärvistellä... :P

Vierailija
7/13 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin hämmästynyt ap.

Vierailija
8/13 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et älkääs nyt kovin odotelko

Vierailija
9/13 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhteen kouluun parhaiden joukossa varasijoilla ja toiseen taas ihan surkealla sijalla... Mutta koulun alkaessa selviää, pääsenkö vai en. Suunnitelmat on valmiit, opiskelen sitten avoimessa yliopistossa, jos en kouluun mene.

Vierailija
10/13 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitko ammattikorkeaan?

Minä hain aikanani (seitsemän vuotta sitten) sekä yliopistoon että ammattikorkeakouluun. Yliopisto oli ensisijainen valintani ja sinne pääsin kirkkaasti sisälle. Ammattikorkeassa olisin päässyt opiskelemaan sosionomiksi, mutta ilmoitin sinne, että en ota paikkaa vastaan.

Yllättäen mulle kuitenkin soitettiin vielä toisesta AMK:stä, jossa olin kahdeksannella varasijalla, että tuletko meille opiskelemaan nuoriso-ohjaajaksi, saat paikan.

Ilmeisesti kaikki seitsemän mua ennen varasijalla ollutta ei ottanut tarjottua peruutuspaikkaa vastaan, joten olisin päässyt. Eli jos olet varasijoista kärkisijoilla, niin sulla on ihan hyvät mahikset päästä opiskelemaan.

Ainakin, jos ala siis on sellainen, jonne hakeneet ovat hakeneet todennäköisesti myös muualle. Eli ei ehkä mikään Lahden muotoilupuoli tai mikään viestinnän oppilaitos, mutta moneen muuhun on varmaan hyvät saumat.

Tsemppiä!

SofterSin:

Olen yhteen kouluun parhaiden joukossa varasijoilla ja toiseen taas ihan surkealla sijalla... Mutta koulun alkaessa selviää, pääsenkö vai en. Suunnitelmat on valmiit, opiskelen sitten avoimessa yliopistossa, jos en kouluun mene.

Vierailija
11/13 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa pännimään nämä amk-kokeet, saan aina loistavat kaikesta vaaditusta, oli se sitten kielellistä, matemaattista tms., mutta soveltuvuus tulee aina sotkemaan mun pisteet :p

Kun tietäisin, mille alalle sovin, niin sinne hakisin! Taidan ihan tosissani lukea jotakin avoimessa yliopistossa ja hakea lukemaan samaa humanistiseen ensi keväänä.

:)

Vierailija
12/13 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sulla SofterSin, mutta kun kävin riittävästi kokeissa, niin opin,, miten niissä pitää vastata. Eli törkeästi valehtelin olevani tosi kiinnostunut ja innostunut alasta. Kokeile seuraavalla hakukierroksella samaa.

t. se äsken sulle vastannut

SofterSin:

Mua alkaa pännimään nämä amk-kokeet, saan aina loistavat kaikesta vaaditusta, oli se sitten kielellistä, matemaattista tms., mutta soveltuvuus tulee aina sotkemaan mun pisteet :p

Kun tietäisin, mille alalle sovin, niin sinne hakisin! Taidan ihan tosissani lukea jotakin avoimessa yliopistossa ja hakea lukemaan samaa humanistiseen ensi keväänä.

:)

Vierailija
13/13 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes tahtone alalle, jolle en sovi. Kaipaisin säännöllistä tuloa, mutta näyttää sitten siltä, että se on vaan lyöttäydyttävä muiden " puolimielten" kanssa kapean leivän pariin jonnekin hörhöalalle. Noh, tässä on joku puol vuotta aikaa, kun pääsykoekirjat julkistetaan taas. Ehtii miettiä valintojaan.