Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloa!!!! Olen flirttaillut kuukausia nelikymppiselle miehelle ja olen 21

Vierailija
15.07.2020 |

Siis ihan tosissaan luulin hänen olevan enintään 25.
On hän aina takaisin hymyillyt, mutta ehkei aivan siksi kuin kuvittelin.
Miten voikin joku näyttää nuorelta...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on noloa? En usko että sen miehen mielestä siinä on mitään noloa. Etkö haluaisi ottaa selvää jos mahdollisuuksiaa olisi enempäänkin kuin flirttailuun? Jos mies ei ole varattu, niin on ihan hyvät mahdollisuudet, että hän on kiinnostunut sinusta. Enkä tarkoita että hän on kiinnostunut sinusta pelkästään pikkuhousuihisi pääsemiseksi, vaan että voit hyvinkin kiinnostaa häntä mahdollisena tyttöystävänä.

M/40

No tottakai nuorta naista hävettää, että tullut flirttailtua keski-ikäiselle miehelle. Voisi olla vaikka ap:n isä. Kaverit varmaan naureskelee ja muuta kivaa. Ymmärrän kyllä ap:n häpeän, parikymppiselle kun jo yli 30-v:t on yleensä ikäloppuja. 

Ei se sitä muuta, että jos on tullut flirttailtua, niin kemiaa on ollut ja ap:n on tehnyt mieli sitä miestä.

M/40

Tottakai muuttaa. Se kemia häipyy samantien, kun kuulee, että toinen onkin 15 v vanhempi kuin luuli. Ei tuossa nyt vaikuta mistään tulisesta rakkaudesta olevan kysymys, kunhan on flirttaillut. Tosin turha tämmösestä on nolostua, pistää ihan vaan leikiksi ja nauraa koko jutulle.

Vierailija
22/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on noloa? En usko että sen miehen mielestä siinä on mitään noloa. Etkö haluaisi ottaa selvää jos mahdollisuuksiaa olisi enempäänkin kuin flirttailuun? Jos mies ei ole varattu, niin on ihan hyvät mahdollisuudet, että hän on kiinnostunut sinusta. Enkä tarkoita että hän on kiinnostunut sinusta pelkästään pikkuhousuihisi pääsemiseksi, vaan että voit hyvinkin kiinnostaa häntä mahdollisena tyttöystävänä.

M/40

No tottakai nuorta naista hävettää, että tullut flirttailtua keski-ikäiselle miehelle. Voisi olla vaikka ap:n isä. Kaverit varmaan naureskelee ja muuta kivaa. Ymmärrän kyllä ap:n häpeän, parikymppiselle kun jo yli 30-v:t on yleensä ikäloppuja. 

Ei se sitä muuta, että jos on tullut flirttailtua, niin kemiaa on ollut ja ap:n on tehnyt mieli sitä miestä.

M/40

Taidat olla itse ap. 

En ole. Kehoitan vain ap:ta suhtautumaan kritiikilla vauvapalstan vihaisten naisten juttuihin.

M/40

Juujuu. Kirjoitapa välillä nuorena naisena, että pränkki pysyy voimissaan vielä hetken aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, ei noi vanhat äijät sun flirttailusta luule mitään. Itekki flirttaan vain itseäni kakskyt vuotta vanhemmille ukoille, siin vaiheessa ikäero on niin iso, että voin puhysin mielin ja sydämin ilahduttaa papparaisten päivää. N54

Vierailija
24/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, kannattaa sit vaan aina valehdella että oma ikä on naisen arvioitu ikä plus 2v.

Vierailija
25/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa aloittaja olla itse TO-DEL-LA rupsahtaneen näköinen, jos hänen mielestään parikymmentä vuotta vanhempi mies näyttää hänen ikäiseltään...

Vierailija
26/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

M/40

So? Ihastus voi hävitä kuin pieru Saharaan kun saa tietää kohteen oikean iän. Kokemusta on.

Okei, eli ikää ei kannata kertoa. Koko juttu voi lässähtää siihen, kun kertoo oman iän, joten parempi pitää se salaisuutena aina.

Lässähtää silti, et voi ikuisuuksia valehdella tai sit sen huomaa jostain muusta asiasta.

Vierailija
27/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuollainen mies ja olen kärsinyt nuoresta ulkonäöstä koko elämäni ajan.

Vaimonikin kuvitteli että olin väärentänyt henkkarit ja luuli että olin 16v ollessani 25v.

Meni pitkään että löysin omanikäistä seuraa. Piti lähinnä odotella yksikseen, kun en ole mikään pedari.

Edelleen minua luullaan 25v. En voi sille mitään.

Vaimo tykkää kuulemma nuoremmista ja minä olen sellainen ikinuori ja ylenpalttisen suloinen tyyppi.

T: M40

Vierailija
28/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M40 mee trollailee muualle

Vierailija
29/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaaahahahaha, juu varmaan 40v pappa näyttää 25v. Ei jessus. Lasit ei ois pahitteeks. Vaikka ois kuinka hyvin säilynyt 40v, niin ei millään voi näyttää 25v ilman kiristelyä tai niitä silmälaseja.

Vierailija
30/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaaaaahahahaha, juu varmaan 40v pappa näyttää 25v. Ei jessus. Lasit ei ois pahitteeks. Vaikka ois kuinka hyvin säilynyt 40v, niin ei millään voi näyttää 25v ilman kiristelyä tai niitä silmälaseja.

Tämä tässä onkin traagisinta.

Yleensä kun asia todistetaan, niin kateelliset räjähtävät järkyttyneeseen nauruun. Se on heidän tapansa kohdata asia. Aluksi väittävät että henkilökortti on väärennös ja vitsi, mutta hei, minähän olen tottunut tälläiseen. Olen syntynyt nuoreksi.

Vierailija
31/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja: 40++++++++++++++++++ -vuotias mies.

Vierailija
32/32 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles Bronson tunnettiin samasta kirouksesta.

Katsojat luulivat häntä aina nuoremmaksi kuin todella onkaan.

Elokuvateollisuudessa on paljon nuorekkaan näköisiä vanhuksia.

Moni esittää teiniä kolmekymppisenä.

Todellinen ikä tulee sitten aina yllätyksenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän