Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omakotivalkoinen bloggaaja Miia

Vierailija
24.05.2013 |

Löysin kyseisen blogin noin vuosi sitten av-palstan haukkumaketjujen kautta. Olen lukenut blogia säännöllisesti siitä asti ja sanon nyt heti aluksi että tykkään tästä blogista ja bloggaajan kirjoitustyylistä. Tämä ei ole haukkumisketju tällä kerralla. Olen jutellut blogin kirjoittajan Miian kanssa useasti sähköpostilla ja ilmiantanut sekä hänelle että palstan ylläpidolle useita Miiaa koskevia keskusteluja ja pyytänyt poistamaan niitä. Olen jutellut tästä asiasta Miian itsensä kanssa ja kun tapasin hänet henkilökohtaisesti aikaisemmin tällä viikolla otin puheeksi vauvapalstan ja haukkumiset. Tahdon teille nyt kertoa oman mielipiteeni siitä, että bloggaaja vastaa todellisuudessakin blogissaan  antamaa kuvaa itsestään. Hän on iloinen ja huumorintajuinen. Hän osaa suhtautua todella fiksusti arvosteluun eikä sanonut ainuttakaan pahaa sanaa vauvapalstalla kirjoittelevista arvostelijoista. Kerroin hänelle suoraan halustani kirjoittaa tänne palstalle puolustuksen hänen puolestaan ja hän antoi siihen luvan vaikka ei pitänytkään ajatuksestani. Hänen koti on ihan oikea, olen istunut Kartellin Victoria tuolilla ja juonut kahvia hänen kahvikupistaan lapsen leikkiessä olohuoneessa. Miia on hurmaava ihminen, aidosti iloinen ja hyvin nauravainen. Miia jos luet tätä, pidä lippu korkealla.

-satu

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heei! Ylläpidolta on jäänyt yksi keskustelu poistamatta ;)

Vierailija
2/8 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

So......?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina kiinnostanut kantelijoiden mielenlaatu. Millainen ihminen saa mielihyvää siitä, että saa kertoa jollekin, että x ja y nyt sanoivat sinulle jotakin ja enkös minä tässä nyt olekin hyvä ihminen kun tämän kerron? Ollaan oikein iloisia, tohkeissaan ja ylpeitä kun päästään näin tärkeään tehtävään. Töissä tänään todistin samanlaista toimintaa keski-ikäisen naisen taholta.

Disclaimer: en ole tällä palstalla tai missään muuallakaan kyseistä blogia haukkunut, se on nimittäin todella viihdyttävä. En töissäkään ollut se josta kanneltiin.

Vierailija
4/8 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä että Miia on sellainen kuin ap kertoo. Olen osallistunut okv-keskusteluihin, mutta puhunut ainoastaan sisustuksesta ja siihen liittyvistä asioista.  Se on mielestäni ok eikä mitään paskanjauhantaa. Itse asiassa osuin aika monessa arvauksessani oikein kun pohdittiin mm. myyntiin meneviä tavaroita :)

Vierailija
5/8 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättekiva!

Vierailija
6/8 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenköhän paljon keltainen tulee valtaamaan muuta kotia..?

Vierailija
7/8 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho.

Vierailija
8/8 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme friikki stalkkeri sä oot??? Pelottavaa mun mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän