Esittelyketju! Kuka sinä olet?
Aloitan: Olen 22-vuotias tyttövauvan äiti Turusta. Olen avoliitossa, asumme kolmiossa. Koulutukseltani olen ylioppilas, ja ehdin aloittaa yliopisto-opinnot ennen vauvan syntymää.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 01:04"]
Hei, olen Jamo. Onks mutsii näkynny? Yleensä se vaan nettaa ja kirjottelee tänne höpöjuttujaan. Mutsist täytyy sanoo et se diggaa homoi ja lesboi sekä kaikkii jotka tulee jostain muualt ja näyttää tai on jotenkin erilaisia. Siis perus viher vasemmistolainen kaupunkilainen. Koulutukseltaan se on äiti, kait se joskus on jotain muutakin tehny kun siivonnu ja tehny mulle safkaa.
[/quote]
Soon meijjän Jamo (32v)!
Kulta hassu-höpö-nassuli so-so-so t. Äippä 47v.
Olen 34-vuotias neljän lapsen yh epävirallisesti. Mieheni lähti noin vuosi takaperin 22-vuotiaan hutsun matkaan. Olen kiinnostunut ihmisen henkisestä kehittymisestä aikuiseksi ja sen vaikutuksesta parisuhteeseen ja kumppanin valintaan.
No terve ikäerohullu!!! Mitä kuuluu? Joko exällä ja uudella on vauva tulossa?
Olen 47-vuotias 9 lapsen äiti ja 11 lapsen isoäiti. Koulutukseltani olen kaksinkertainen maisteri ja sen lisäksi on yksi ammattitutkinto ja kaksi kandia. Miehellä on tutkinto ammattikorkeasta ja virkansa ohella pyörittää kasvavaa yritystä.
Harrastan kuvataiteita, oopperaa, kirjoittamista, käsitöitä ja paikallispolitiikkaa.
Asun vähintään 3 kuukautta vuodesta ulkomailla.
Äitini on 95 ja alkaa osoittaa ensimmäisiä dementian merkkejä, mikä stressaa minua kovin.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 21:33"]
Olen 25 vuotias puheterapeutti. Työelmässä olen ehtinyt olla vuoden verran ja jo nyt tympii :D Siksipä on esikoisen yritys laitettu juuri alulle. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä melkein kymmenen vuotta, aika nuorista siis. Naimisissa ei kuitenkaan olla. Asustellaan vuokralla Helsingissä ja pikkuhiljaa kerrytetään rahaa joskos joskus sen ihan oman asunnonkin saisi ostettua.
[/quote] Kerro sinä puheterapeutti miksi tympii. Minä nimittäin olen keski-ikäinen FM joka voisi haluta ehkä uudelleenkouluttautua joksikin, ja olen ollut alustavasti hiukan kiinnostunut logopediasta.
Hei! :)
Olen kesällä 22 v täyttävä 3 maailman ihanimman lapsen äiti. Esikoisemme on 3v ja kaksospojat 3 kk, mieheni on minua 2 vuotta vanhempi. Olemme avoliitossa, kihloissa ja menossa naimisiin jossain vaiheessa, kunhan sitä kerkeää. Kävin kouluni loppuun, kun esikoinen oli vuoden ikäinen, hän oli yleisön joukossa katsomassa, kun hain todistukseni. En vaihtaisi lapsiani mihinkään, jos olette miettineet, missä on maailman suloisimmat lapset, niin hep! Ne on täällä :)
Olen 28- vuotias neuvolan th, kätilöksi opiskelen. Yksi lapsi ja ihana mies. Vaalea, pitkä tukka ja urheiluhullu kuvaisi ehkä minua parhaiten.
Olen 21-vuotias rekkakuski, avopuolisoni on Alkon myyjä. Aiomme syksyllä alkaa yrittää esikoista, suunnitteilla on myös mennä kihloihin ja vuonna -15 naimisiin. Harrastan lenkkeilyä, itsepuolustuslajia ja lukemista.
Olen 34-vuotias järjetön haihattelija. Minulla on yksi murrosikäinen lapsi. Olen muuttanut 16 vuoden aikana noin 20 kertaa, pisin työsuhteeni on kestänyt alle 3 vuotta ja minulla on ollut vain 1 vakavampi parisuhde, sekin kesti alle vuoden. Harrastuksenikin vaihtuvat usein, nyt olen innostunut karaokesta, tikanheitosta ja biljardista (kaikki samassa pubissa :D). Luulen, että pelkään sitoutua mihinkään. Minulla on aina pula rahasta, koska en osaa säästää.
Olisi tosi mielenkiintoista jos kaikki nämä olisi ihan oikeasti olemassa. Ikävä kyllä nuo erikoisimmat persoonat taitaa olla keksittyjä. Tai no, kyllähän täällä taitaa käydä aika persoonallisia ihmsiä :)
Olen kuukauden kuluttua 28 vuotias yhden lapsen (nippanappa 3v poika) äiti. Asun avioliitossa reilu kolmekymppisen mieheni ja lapseni isän kanssa. Asutaan kaupungin rivitalossa rauhallisella omakotitaloalueella. Meillä on myös 6 vuotias koira (pieni koirarotu, vaatii paljon huomiota, jörö luonne), jonka olemassaolo tuottaa välillä harmaita hiuksia ja ärräpäitä. Valmistun ensiviikolla (olen opiskellut 3v työn ohella, oikeastaan 4,5v hoitovapaan takia)) ja koetan totutella viikonloppuun ilman opinnäytetyön väkertämistä, tai esseiden ja raporttien kirjoittamista. On vaan ihanaa aikaa olla perheen kanssa! Kesälomaa odotan ja olen ihan tyytyväinen elämääni:)
Hei, olen Jamo. Onks mutsii näkynny? Yleensä se vaan nettaa ja kirjottelee tänne höpöjuttujaan. Mutsist täytyy sanoo et se diggaa homoi ja lesboi sekä kaikkii jotka tulee jostain muualt ja näyttää tai on jotenkin erilaisia. Siis perus viher vasemmistolainen kaupunkilainen. Koulutukseltaan se on äiti, kait se joskus on jotain muutakin tehny kun siivonnu ja tehny mulle safkaa.