Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esittelyketju! Kuka sinä olet?

Vierailija
24.05.2013 |

Aloitan: Olen 22-vuotias tyttövauvan äiti Turusta. Olen avoliitossa, asumme kolmiossa. Koulutukseltani olen ylioppilas, ja ehdin aloittaa yliopisto-opinnot ennen vauvan syntymää.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen 18-vuotias Bimbo-Linda ja harrastan ketjupolttamista, dokaamista ja jakorasiana oloa. Kilpailen numerolla 13. 

Vierailija
2/32 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkko 57v Keuruulta. Mies, kaksi lasta Kaisa ja Juho. Merkantti ja Siwan kassatäti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutkis, teen tutkimusta.

Vierailija
4/32 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaana ja 32v. olen siivooja  ja minulla on mies ja kaksi lasta ja meillä kaikilla on jotain suomileijonaan liittyvää

Vierailija
5/32 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

33-vuotias, yhdeksänvuotiaan tytön äiti. Opiskelen toista tutkintoa. Olen ollut leski kahdeksan vuotta ja nyt oon rakastunut hulluna ja seukkaan ekaa kertaa oikeesti miehen kuoleman jälkeen! :D Touhuan parvekepuutarhaa ja odotan elokuun kesälomaa kuin hullu perupuuroa! Rakastan kirjoja, musiikkia ja syksyä. Lempiväri on musta, -ruoka soijalasagne ja -juoma valkkari. 

Vierailija
6/32 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 20:30"]

jaana ja 32v. olen siivooja  ja minulla on mies ja kaksi lasta ja meillä kaikilla on jotain suomileijonaan liittyvää

[/quote]

:DDD

Vierailija
7/32 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias, ammatiltani kokki, mutta kotiäiti tällä hetkellä. Lapsia on siunaantunut neljä, he ovat iältään 2v-11v. Olen lorvinut kotona viimeiset neljä vuotta mieheni ja yhteiskunnan rahoilla. Syksyllä olisi tarkoitus laittaa lapset hoitoon ja palata takaisin työelämään. Harrastan liikuntaa ja AV-palstailua.

Vierailija
8/32 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25 vuotias puheterapeutti. Työelmässä olen ehtinyt olla vuoden verran ja jo nyt tympii :D Siksipä on esikoisen yritys laitettu juuri alulle. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä melkein kymmenen vuotta, aika nuorista siis. Naimisissa ei kuitenkaan olla. Asustellaan vuokralla Helsingissä ja pikkuhiljaa kerrytetään rahaa joskos joskus sen ihan oman asunnonkin saisi ostettua.

Vierailija
9/32 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotias äitipuoli, joka yrittää kovasti raskautua ensimmäistä kertaa eläissään. Miehen kanssa häät suunnitteilla. Asun ulkomailla.

Vierailija
10/32 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna 38v. Kolme lasta 18+4+4, mies 48v. ja kaksi kissaa. Omakotitalo ostettiin keväällä, ja epätoivoisesti yritän laittaa pihaa kuntoon, vaikka sisälläkään ei ole vielä tavarat paikoillaan. Olen työttömänä, mutta vapaa-ajan ongelmia ei ole. Olen mukana politiikassa ja muussa yhdistystoiminnassa, puutarhanhoito on harrastuksena kesällä ja talvella olen alkanut sen verran mummoutua että saatan harrastaa jopa jotain käsityöhön liittyvää, kuten entisöintiä.

Vierailija
11/32 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 28v suomalainen äiti jolla on kaksi lasta ulkomaalaisen miehen kanssa. Mies on yksityisyrittäjä ja mää lorvin päivät kun lapset on tarhassa. Olen työttömänä ,on mukava lenkkeillä ja harrastaa kaikenlaista kun lapset on muualla.

Vierailija
12/32 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Anna, 38v, , asun Belgiassa yhdessä mieheni ja kahden lapseni (6v ja 10v) kanssa. tämän palstan mukaan olen 'uraäiti', vaikka oikeastaan olen ihan tavallinen nainen joka on töissä.

Olen avoliitossa, mieheni on belgialainen ja olemme olleet yhdessä 15v. harrastan juoksua, ratsastusta ja valokuvaamista. ainiin, meillä on myös lemmikkejä- kaksi pupua.

osaan piirtää hyvin, mutta en osaa laulaa (vaikka kovasti haluaisin).

Vierailija
13/32 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satakuntalainen 52v ihan tavallinen kolmen lapsen äiti

Vierailija
14/32 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ihan sen takia lapsi alulle, kun töissä tympii? Hei ihana kuulla, toivottavasti tärppää pian! <3

Vierailija
15/32 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera keski-ikäinen ämmä, joka käy vauva-palstamalla haikailemassa kadotettua nuoruuttaan. Tosin joitain viestejä lukiessani olen huomannut, etten oikeasti ole kadottanut mitään sellaista, mitä takaisin pitäisi saada. 

Vierailija
16/32 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siipiä kasvattava aikuinen nainen.

Vierailija
17/32 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 00:10"]

Ai ihan sen takia lapsi alulle, kun töissä tympii? Hei ihana kuulla, toivottavasti tärppää pian! <3

[/quote]

Niin siis piti lainata tuota nro ysiä. Puheterapeuttia.

Vierailija
18/32 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Anna nro 13...

Onko sinulla kaksi veljeä ja sisko suomessa ja isoisä, joka on noin 90 v.?

Vierailija
19/32 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Satu, 34v itähelsingistä, minulla on kaksi pientä tyttöä (4v ja 6v), olen opettaja yläkoulussa ja mieheni on insinööri. Asumme puutalossa, elämämme on onnellista. 

Vierailija
20/32 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-vuotias Margareta ja asun Etelä-Helsingissä. Koulutukseltani olen VTM ja valtion virkamies.

Olen lapseton, mutta haaveillut aina vauvasta. Terveydentilani vuoksi en voi kuitenkaan vauvaa saada, enkä adoptiolasta myöskään voi hankkia menneisyyteni vuoksi.

Vapaa-ajalla harrastan viinejä, pubeissa istumista ja karaokea. Olen myös piilojuoppo ja usein viikonloput menevät niin, etten myöhemmin muista mitään. Onneksi työpaikallani kukaan ei ole huomannut vielä, vaikka usein haalaudun maanantaina todella krapulassa töihin. Miestä minulla ei ole; sen sijaan eroottisia suhteita monien henkilöiden kanssa kyllä on. Minulla on myös työpaikkasuhde esimieheni kanssa. Salaisiin mieltymyksiini kuuluu myös kimppakiva. Harrastan usein sitä kotonani baari-illan jatkoilla, yleensä kokoonpanona on minä ja 2 miestä, välillä enemmänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi