Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kysymyksiin olet kyllästynyt vastaamaan?

Vierailija
24.05.2013 |

Itselläni:

1. Milloin menette naimisiin? (Ei meillä ole avioliittoaikeita.)

2. Miten jaksat niitä yläasteelaisia (Opetan yhtenäisessä peruskoulussa 6.9-luokkalaisia. Yläaste-käsite jäi Suomessa historiaan vuonna 1999. Opettamani oppilaat ovat yleisesti ottaen yhteistyöhaluisia, vaikka joukkoon mahtuukin ties millaista kulkijaa.)

3. Olisiko kotipaikkakunnallasi sinulle töitä? (Käyn töissä naapurikunnalla. En halua hylätä toimivaa työyhteisöä ja ihania työkavereitani. Lisäksi, vaikka oppilaat ovatkin yleensä kivoja, en tahdo vapaa-ajalla törmäilllä heihin ja heidän vanhempiinsa.)

Yllä mainittujen uteluiden esittäjät eivät kai halua ärsyttää, mutta sopisi miettiä, kun uuden tuttavuuden tapaa, voisiko esittää hänelle jotain persoonalisimpia kysymyksiä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllästynyt mihinkään henkilökohtaiseen kysymykseen, mutta töissä ärsyttää lähes päivittäin kysytty kysymys "Voisiksä ottaa tän asiakkaan kun sä voit ottaa tän nopeemmin?" Miksi pitäisi tehdä toisten työt vain siksi että itse on nopeampi? 

Vierailija
2/44 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Etkö halua asua omakotitalossa? En

-Etkö kaipaa telkkaria? En

-Etkö kaipaa fazerin sinistä, suomalaista kahvia, ruisleipää, salmiakkia? (en siis asu tällä hetkellä Suomessa) En

Kaikki kysymykset siis suomalaislta tutuilta, ne joihin on tutustuttu täällä eivät ole näitä asioita kyselleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun lapseni ovat koulussa ala-asteella ja yläasteella, ihan koulun virallisessa nimessä ovat mukana.

Ei tule nyt mieleen mitään kysymystä mihin olisin kyllästynyt vastaamaan.

Vierailija
4/44 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkas teillä on laskettu aika? Tätä kysytään aika harvoin, ehkä kaksi kertaa vuodessa, mutta siltikin se vituttaa koska en ole raskaana vaan omenavartaloinen :D

Vierailija
5/44 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tiedät, kumpi se on?

Koska teillä on laskettu aika?

Vierailija
6/44 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Miksi ihmeessä menit opiskelemaan sairaanhoitajaksi, vaikka sinulla on aiemmin media-assistentin tutkinto. Onko se hoitoala muka oikeasti sitä, mitä haluat?

-Miksi ei olisi? Se media-ala ei ollutkaan sitä, mitä halusin, mutta ihmiset tuntuu ajattelevan jostakin syystä niin, että menin jonkun pakon edestä hoitoalalle. 

2) Joko olet löytänyt miehen itsellesi? (sukulaiset lähinnä)

-No en ole edelleenkään, mutta lupaan soittaa sulle sitten kun se ihme tapahtuu.

Vierailija
7/44 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kuinka sä olet päätynyt tälle alalle?

- Onko ****:sta kuulunut mitään?

Vierailija
8/44 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä oot kasvissyöjä? Ootko löytäny töitä/käyny haastatteluissa/soittanu perään (etenkin, kun äiti kysyy)? Miks opiskelet ks. alaa/mikä susta voi tulla?

Vierailija
9/44 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko raskaana tai milloin sun vauva syntyy? (iso maha ENKÄ raskaana, läski vaan)

Missä oot töissä? (ammatilta sosionomi mutta nyt kuntoutustuella)

Miksei sulla oo miestä? (sen ku itekin tietäis, liian vaikea ihminen kait)

Mikset sä syö lihaa? (eettiset ja terveydelliset syyt).

Noin niinku esimerkeiksi...

Vierailija
10/44 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te erotatte noi toisistaan? / Erotatteko te itse kumpi on kumpi? (Meillä on identtiset kaksospojat)

Vierailija
11/44 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha ,ymmärrän  et on ärsyttävää, vaikka mulla ei ole kaksosia. "Ei kun vaan veikataan kumpi on kumpi...Väliäkös sillä"

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 22:48"]

Miten te erotatte noi toisistaan? / Erotatteko te itse kumpi on kumpi? (Meillä on identtiset kaksospojat)

[/quote]

Vierailija
12/44 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vauva nukkuu? En ole koskaan tajunnut kysymystä. Kai nää mun vauvat on aina nukkuneet niin normaalisti tai jotain... 

Vierailija
13/44 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 22:48"]

[/quote]

No sori jos kyllästyttää vastata. Mutta kun meistä muistakin olisi kiva erottaa ne kaksoset toisistaan, ettei tarvisi joka tapaamisella ja silloin joka kerran samaan huoneeseen tultaessa kysyä, että kumpi on kumpi. Tai sitten kierrellä ja kaarrella puheita niin, ettei joudu sanomaan kaksosen nimeä, kun ei tiedä kumman kanssa siinä juuri on juttelemassa.

Että onko niilä kaksosilla ihan pakko olla ihan millilleen samanlainen kampaus ja jakauskin samalla puolella, ettei perheen ulkopuoliset voi oppia erottamaan niitä toisistaan. Ja onko sitten ihan pakko olla niin ärtynyt, jos joku haluaisikin tunnistaa heidät myös yksilöinä.

Vierailija
14/44 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 22:59"]

Miten vauva nukkuu? En ole koskaan tajunnut kysymystä. Kai nää mun vauvat on aina nukkuneet niin normaalisti tai jotain... 

[/quote]

Silloin, jos tuota kysymystä et tajua, niin vastaat vain kohteliaasti, että hyvin nukkuu. Tuon kysymyksen merkityksen tajuaa kyllä sitten, kun vauva ei nuku hyvin. Ja ne kysyjät ovat siitä hyvin ja huonosti nukkumisen erosta tietoisia, kun osaavat siitä olla huolissaan.

Vierailija
15/44 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 22:41"]

Miks sä oot kasvissyöjä?

[/quote]

Toi oli mullekin vaikea kysymys, kun vielä olin kasvissyöjä. Moni pitäis kuitenkin paasaamisena, jos alkais niitä eettisiä syitä selittelemään, vaikka on itse kysynyt.

Vierailija
16/44 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun silmät oikeasti ton väriset?

Mulla on heterokromia ja tämän saman kysymyksen saan kuulla joka kerta, kun joku uusi tuttavuus kiinnittää ekaa kertaa kunnolla huomiota silmieni väriin.

Tai ei se kauheasti kyllästytä, tuntuu että kaikki reagoi niihin aina samalla tavalla ja samoilla sanoilla...

Vierailija
17/44 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mites sulla nyt menee sen työkaverin kanssa (meillä oli siis suhde).

- Mistä sä olet ostanut ton vaatteen.

Vierailija
18/44 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi homo?

Tämä kysymys tulee usein jos kerron tehneeni vähänkin jotakin mukavaa mieheni kanssa. Kysyjä on yleensä nainen joka on jollakin tavalla tympääntynyt omaan mieheensä. Ei koskaan kukaan mies tai sinkkunainen.

Vierailija
19/44 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks asutte niin kaukana (asutaan Espoossa)?

Vierailija
20/44 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tiesitkö että exäsi meni naimisiin (KYLLÄ kiitos, ja ei, en ollut häissä)

-Mikset ole mennyt vieläkään naimisiin (Niin no, kun se exäkin meni jonkin toisen kanssa mieluummin)

-Mikset ole tehnyt lapsia (Onneksi en, nythän ne seilais sitten kahden kodin väliä)

-Mikset osta omaa asuntoa (Koska en ole miljonääri, kiitos kysymästä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi