Olen laihtunut, nyt tekee mieli sipsiä. Mistä itsehillintää?
Otsikossahan tuo tulikin jo ilmi. Olen onnistunut laihduttamaan 10kg. Vielä on tavoitteeseen matkaa noin 5kg. Nyt iski aivan jumalaton himo sipseihin. Siispä, lähdenkö ostamaan vai kärvistelenkö? Tämä himo on ollut nyt nelisen tuntia päällä. Olen syönyt ruokaa, olen juonut vettä, mutta sipsihimo on ja pysyy näköjään.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä oottasin yön yli, tai jos himo oikeasti ku menkkojen aikaan herkkuhimo (jos olet nainen) niin sit kyl hakisin varmaan pienen pussin tai sit on popcornsipsejä prismassa ainakin (parempia ku normit dipin kanssa).
Miksi aina selitetään tätä "menkkaherkkuhimoa"? Suklaatkin on osassa kauppoja sijoitettu kuukautissuojien viereen koska kaikki naisethan vaan kiukuttelee ja mättää suklaata kun on menkat.
En minä vaan ja mitä olen vuosien varrella tuttujen naisten kanssa jutellut, ei kukaan muukaan saa mitään herkkuhimoa vaan siksi kun toosa vuotaa.
Sori ohis. Ärsyttää yleistys :D
Ei, se tulee ennen kuukautisia kun on pari päivää niin helvetillinen nälkä, että söisi seinätkin ympäriltään. Suklaata siihen ei välttämättä tarvita kylläkään.
Minulla ei ole menkat, ovulaatio vasta ja silti iski mielipuolinen sipsihimo. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä oottasin yön yli, tai jos himo oikeasti ku menkkojen aikaan herkkuhimo (jos olet nainen) niin sit kyl hakisin varmaan pienen pussin tai sit on popcornsipsejä prismassa ainakin (parempia ku normit dipin kanssa).
Miksi aina selitetään tätä "menkkaherkkuhimoa"? Suklaatkin on osassa kauppoja sijoitettu kuukautissuojien viereen koska kaikki naisethan vaan kiukuttelee ja mättää suklaata kun on menkat.
En minä vaan ja mitä olen vuosien varrella tuttujen naisten kanssa jutellut, ei kukaan muukaan saa mitään herkkuhimoa vaan siksi kun toosa vuotaa.
Sori ohis. Ärsyttää yleistys :DEi, se tulee ennen kuukautisia kun on pari päivää niin helvetillinen nälkä, että söisi seinätkin ympäriltään. Suklaata siihen ei välttämättä tarvita kylläkään.
En tiennyt, että joillakin naisilla on tämmöinen ilmiö. No, aina oppii uutta. Mulla ei kuukautiskierto vaikuta ruokahaluun millään tavalla.
-Ohis
Ps. Rupes tekemään mieli sipsejä tän ketjun takia :D
Mulla sipsien syöminen lisää sipsin himoa eikä valitettavasti vähennä sitä. Sipsien syöminen lisää myös muun napostelun himoani. Sipsien ei tarvitse kuulua ruokavalioon lainkaan.
Sori ohis. Ärsyttää yleistys :D