Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos hampaasta rikkouttuu kaikki osat mitä on näkyvissä, mitä tehdään juurille?

Vierailija
24.05.2013 |

Ymmärtääköhän kukaan kysymystäni? Takahampaani on siis kovin käsitelty, siitä suurin osa on ollut paikkaa. Olen nyt syönyt merkkareita ja muita karkkeja niiin tehokkaasti, että ensin irtosi se paikka, sitten pikkuhiljaa hampaan palasia ja nyt jäljellä näkyvissä ei ole enää mitään! Pitääkö hampaalle tehdä jotain? poistaa näkymättömissä olevatkin asiat? En ole ihan varma onko hammas joskus juurihoidettu.

Kiitos vastauksista. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, mutta mulla oli hampaan reunoja jäljellä sen verran, että väliaikainen paikka saatiin laitettua. En ole mennyt varaamaan aikaa lopullisen paikan laittamiseksi, koska hammaslääkäri sanoi, ettei anna suurta toivoa hampaan pelastamiseksi vaan hammas pitäisi poistaa.

Eli mene hammaslääkäriin, todennäköisesti jämät pitäisi poistaa.

Vierailija
2/4 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mätä hammas niin pois ja implantti tilalle. ehjään tynkään voi laittaa sillan, tukinastan tms ja kruunu päälle. Mun etuhammas on poikki ja siinä nastahammas. Maksoi n. 1200e 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miksi sinne pitää laittaa yhtään mitään? Enkö vain voi olla ilman sitä hammasta? Kun se on toi takimmainen, niin ei se mihinkään näy ja selviän kyllä ilmankin. En mä ainakaan tonneja ala mistään tekohampaasta maksamaan.

ap

Vierailija
4/4 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elää ilman, niinhän ihmiset on tehneet parisataa tuhatta vuotta jo.