Kaduttaa sen Alppilan open tukeminen
Laitoin nimeni siihen adressiin, josta sitä ei enää pois saa. Silloin kohuttiin, että olisi vain jämäkästi työntänyt oppilasta sivummalle. Epäilen koko juttua nyt, kun tyyppi ei välittänyt edes saamastaan varoituksesta mitään ja yrittää eurovaaleihin persujen riveistä, on kannattanut niitä ennenkin. Se työnnetty oppilashan oli vielä maahanmuuttajataustainen. Tämä ope myös julkisessa esiintymisessään vaikutti jotenkin kireältä ja hyökkäävältä. Todella epäilyttää, mikä tarina tässä olikaan ja olisiko herran omassa asenteessakin ollut jotain parantamisen varaa.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 18:20"]
Arvostan, että myönnät (edes täällä).
[/quote]
Niinpä. Ei sitä auta kuin ottaa omista virheistään opiksi. Toisin kuin tuo ex-ope.
Potkujen peruminen oli oikein. Eihän tästä muuten olisi mitään kohua koskaan edes syntynyt, ellei niitä olisi annettu. Siinä asiassa tuen yhä, mutta muuten meni maku.
Olen ennenkin huomannut, että minulla ja persujen kannattajalla ei ole yhteistä. Saati sitte persujen jäsenellä...
Joo, tekosi oli anteeksiantamaton ja pohjattoman typerä.
Ei siinä kannata järkeillä kun netissä intoillaan jostain. Peukuttaa, osallistua ja olla sitä tai tätä mieltä käyttämättä hivenenkään järkeä siihen. Se pelkästään tunteellista hömppää johon tyhjänoloisen ihmisen täytyy osallistua tavalla tai toisella.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 18:44"]
Ei siinä kannata järkeillä kun netissä intoillaan jostain. Peukuttaa, osallistua ja olla sitä tai tätä mieltä käyttämättä hivenenkään järkeä siihen. Se pelkästään tunteellista hömppää johon tyhjänoloisen ihmisen täytyy osallistua tavalla tai toisella.
[/quote]
No on tässä se ilo sentään, että se ope luulee nyt saavansa 200 000 ääntä eurovaaleissa, kun laskee adressinsa allekirjoittajia. Tässä on heti yksi ääni vähemmän.
Minäkin allekirjoitin tukiadressin enkä kadu yhtään! Tämä opettaja jos kuka on asiantuntija maahanmuuttajataustaisten nuorten käyttäytymisestä. Husby on täälläkin nurkan takana...
Kaikki koulussa työskentelevät tietää ettei opet käy oppilaisiin käsiksi. Kuumakalle se on ja heikkohermoiset ei pärjää opettajina. Ihan kokemusta asiasta on ja vielä erityiskoulusta.
Tämä Alppilan opehan ei ollut pätevä edes.
Minusta tämä on luonnollinen jatkumo tuon open käytökselle. En kertakaikkiaan voi ymmärtää miten kukaan ikinä hyväksyy opelta tuollaista käytöstä, aivan käsittämätöntä. Minusta hän sopii just persuihin ja ajattelin jo kohun aikaan, että adressin allekirjoittajien täytyy koostua pääosin persuista. Ihmisistä, joille elämän pääsisältö on salkkarit, seiskapäivää ja iltapäivälehtien esiin nostamien asioiden ympärillä vouhkaaminen.
Itsekin hyppäsin junaan asiaa ajattelematta, ja allekirjoitin tuon saman adressin. Kaduttaa suuresti, nyt kun totuus on tullut selville. En voi kuitenkaan itseäni pelkästään syyttää, sillä totuus koko hommasta tuli esille mediassa vasta paljon myöhemmin. Tietenkään lehdet eivät uutisistaan mitään vastuuta suostu ottamaan.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 19:47"]
Minäkin allekirjoitin tukiadressin enkä kadu yhtään! Tämä opettaja jos kuka on asiantuntija maahanmuuttajataustaisten nuorten käyttäytymisestä. Husby on täälläkin nurkan takana...
[/quote]
Luuletko, että Husby estetään tönimällä oppilaita?
Olen opettaja ja valmis äänestämään tilaisuuden tullen Korhosta vaikkapa EU-parlamenttiin. Siinä on jämäkkä mies!
Olikohan koko kohun taustalla kuitenkin vain äijän hinku julkisuuteen ja äänten kalastelu. Potkuthan olisi voinut riitauttaa ilman tuota älytöntä jeesustelua iltapäivälehdissä, jos pelkästään siitä olisi ollut kyse.
Nojaa, luulen että tuo äijä vaan on nyt voimansa tunnossa. Oikeasti kuvittelee, että nyt tärppäsi iso kala ja ovet eurooppaan ovat auki. Mies on täysin vailla ymmärrystä siitä mitä mepiltä vaaditaan. Mitä tuo siellä osaisi? Nostelisi vastarannan kiiskejä seinälle ja tönisi ulos parlamentista?! Kertakaikkiaan naurettava pelle.
Ottakaa nyt opiksenne, että vastaisuudessa ette toimi yhtä hätiköidysti, kun ette oikeasti tiedä mitä on tapahtunut.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 18:24"]
Potkujen peruminen oli oikein. Eihän tästä muuten olisi mitään kohua koskaan edes syntynyt, ellei niitä olisi annettu. Siinä asiassa tuen yhä, mutta muuten meni maku.
Olen ennenkin huomannut, että minulla ja persujen kannattajalla ei ole yhteistä. Saati sitte persujen jäsenellä...
[/quote]
Täsmälleen samaa mieltä.
Enää en nimeäni adressiin laittaisi.
Kyllä minäkin puolustin potkujen perumista ja olen edelleen sanojen takana. Se, että joku hyppää persujen kelkkaan tällaisen jälkeen, on ihan toinen asia. En äänestäisi, se on varmaa, mutta työläisen pitää pitää toisen puolta, kun tulee väärin kohdelluksi työpaikkansa suhteen.
Mamut kuriin vaan -ennen kuin autot palavat täälläkin!
Miten Eu-parlamentissa vaikutetaan suomalaisten koulujen oppimisrauhaan?
Mieluummin jämäkät opettajat kuin silmille hyppivät mukelot!
Oikeasti, miten te kuvittelette että muut oppilaat saavat oppimisrauhan jos kouluissa oppilailla on lupa hyppiä opettajien silmille?
Arvostan, että myönnät (edes täällä).