Miksi Salkkarit jatkuu jo 3.8.?
Hyvä ois olla kunnon tauolla elokuun loppuun tai ainakin koulujen alkuun. Saisi katsoa kesäaikana vaihteeksi muuta. Oon sitä mieltä, että oli sarja miten hyvä tai huono tahansa, kunnon kesätauko tekee hyvää. Sitä paitsi onko muutenkaan hyvä näyttelijöille, jos tappotahtia joutuvat jaksoja kuvaamaan?
Kommentit (10)
Sarjan taso laskenut alkuajoista. Alussa oli Jasper Pääkkönen, Jouko Keskinen ja Venla Saartamo siinä, jotka hyviä näyttelijöitä ja Pääkkönen maailmalla tunnettu nykyään. Nyt näyttelijätaso romahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Sarjan taso laskenut alkuajoista. Alussa oli Jasper Pääkkönen, Jouko Keskinen ja Venla Saartamo siinä, jotka hyviä näyttelijöitä ja Pääkkönen maailmalla tunnettu nykyään. Nyt näyttelijätaso romahtanut.
Jasper Pääkkönen ja Venla Saartamo näyttelijäsuvuista. Mutta nykyisin sarjassa ei näyttelijäsuvuista ketään paitsi Lassen näyttelijä. Sekin kertoo jo tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Etenkin nuorten näytteleminen kökköä, eivät osaa eläytyä.
Mun koulu alkaa 3.8. joten täydellinen ajoitus.
Vierailija kirjoitti:
Mun koulu alkaa 3.8. joten täydellinen ajoitus.
Jopa aikaisin alkaa.
Korona-ajan Salkkarit paskinta kuraa. Turhaa jaarittelua ja juoneen liittymättömiä kohtauksia + riskiryhmään kuuluvat kömpelösti kirjoitettu ulos. Miksi pitää näyttää näin heikkoa tasoa jo kesällä?
Minusta kiva jäädä jännäämään koko kesän ajaksi kevään viimeisen jakson tapahtumia. Nyt tuntuu, että liian äkkiä palaa tauolta.