Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä logiikkaa vaativissa etenemispeleissä

Vierailija
15.07.2020 |

Olen vastikään ladannut kännykkään pari mysteeri / pakopeliä, joissa täytyy tajuta tavaroita samalla keräämällä, kuinka edetä. Esim. Pitää löytää avain, jolla ovi aukeaa, etsiä koodeja ja koodilukon symboleja. Olen edennyt peleissä tosi helpolla, mistä olen yllättynyt. Mittaavatko nämä pelit logiikkaa juuri? Vai missä olen nerokas? :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiny Room ja Samsara Room ovat pelit, jotka pelasin läpi nopeasti

Vierailija
2/5 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiikilla asioilla on omat ominaisuuteeensa. Kun tiedostaa eri objektien ja ilmiöiren ominaisuuudet tällöin ymmärtää niiden ikäänkuin omat paikkansa kokonaisuudessa ja logiiikan mukaaan perustellen niille muodostuu oma paikkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiikilla asioilla on omat ominaisuuteeensa. Kun tiedostaa eri objektien ja ilmiöiren ominaisuuudet tällöin ymmärtää niiden ikäänkuin omat paikkansa kokonaisuudessa ja logiiikan mukaaan perustellen niille muodostuu oma paikkansa.

Tälllaiset pelit ovat varmasti kehitttäviä siinäkin suhteessa kun mietii että milä tavoin ihminen taltioi tavaraa aivoiihinsa eli että onko se järjetöntä sirpaloitunutta tietoa minkä aivot pyyyhkii pois vai kokonaisia systeemejä ja niiiiden toimivuuksia jotka järki on sinetöinyt.

Vierailija
4/5 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälllaiset pelit ovat varmasti kehitttäviä siinäkin suhteessa kun mietii että milä tavoin ihminen taltioi tavaraa aivoiihinsa eli että onko se järjetöntä sirpaloitunutta tietoa minkä aivot pyyyhkii pois vai kokonaisia systeemejä ja niiiiden toimivuuksia jotka järki on sinetöinyt.

Minuusta tämä selittyy sillä etttä ymmärrykseen liittyy se että asia koetaaan merkitykselliseksi. Nykymaailmassa koska informaaation kulku on hyvin nopeaaa ja kokonaisuutta ei hahmoteta niiin ihmiset tulevat huijatuiksi koska mieli ottta vallan ja väääristelee totuuden oman mielensä mukaiseksi.

Vierailija
5/5 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, eli minulla on kokonaisuus hanskassa. Kiva saada selvyyttä, kiitos! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä