Missä maailmassa eläisit mieluiten näistä: Harry Potter, LOTR, Pirates of the Caribbean, Pieni talo preerialla vai Muumilaakso?
Mihin noista haluaisit ja miksi! Osa toki aivan fantasiaa verrattuna muihin.
Ja missä roolissa haluaisit maailmassasi elää?
Kommentit (58)
Muumilaaksossa ehdottomasti, saisi nukkua talven yli ja herätä sitten, kun on lämmin.
Harry Potter kai nyt sitten, mutta mieluummin joku muu urban fantasy maailma.
Pieni talo preerialla voisi olla kiva jos voisi elää yhtä onnellisena kuin sarjassa ollaan. Mielelläni olisin yksi Ingallsien penskoista koska Charles on sarjassa unelmien isä!
ENTÄS JOS EI MIKÄÄN NOISTA, niin minkä valitaisit sitten?
Harry Potter: nykymaailma kaikilla nykyajan mukavuuksilla (kuten internet, antibiootit ja naisten oikeudet) mutta taikuudella höystettynä.
Muumilaakso. Rentoa ja turvallista, sekä lapsuuden ihastus nuuskamuikkunen (oletan ja vaadin että näillä hahmoilla on myös lapsuuteni suomi-äänet). Saisi muumipeikko kilpailijan haikailemaan nuuskamuikkusen perään.
Harry Potter koska koko lapsuuden ja nuoruuden kasvoin tuon taikamaailman kanssa ja toivoin aina pääseväni sinne!
Riippuu vähän.. Synnynkö mä noihin maailmoihin ihan normaalina ihmisenä? Ei se nyt harry potterissa tai LOTR:ssä oleminen perusihmisenä kauheen kivaa olis. Varsinkaan naisena.
Muumilaakso kuulostaa turvallisimmalta ja toisaalta siellä seikkailujakin riittää :) LOTR maailmaan mulla olisi tosin varmaan paljon annettavaa, taistelen aina hyvän puolella.
Karut vaihtoehdot, lienee tarkoituskin. Mutta miksi et tehnyt äänestystä? Muumilaakso noista lienee vähiten kurja. Potteria en kyllä oikein tunne.
Muumilaakso. Siellä kaltaiseni mörkö olisi omassa elementissään.
PROTESTI! Mä haluaisin elää Star Trek maailmassa (mutta ei Borgina).
.
.
Valmiina siirtoon ...
Jos olisin muumi niin ehkä muumilaakso. Mutta tavallisena ihmisenä hajoaisi varmaan pää.
Lapsena haaveilin aina sisäoppilaitoksesta, joten Harry Potter olisi varmaan ihan hauska kokemus. Olisin joku ihan tavallinen noitaoppilas taustalla. Tosin testien mukaan olisin Luihuinen, joten ehkä arki koulussa olisikin minulle aika kamalaa.
Voi että. Tylsänä pullantuoksuisena naisena menisin muumitaloon leipomaan ja tekemään hilloja söpöihin purnukoihin ja kampaisin pitkää tukkaani Mymmelin lailla ja välillä lähtisin myös retkille ja tiirailisin pyrstötähteä ja uisin ja laskisin mäkeä.
Kyllä se olisi harry potter. Uppouduin nuorempana niin syvälle tuohon taikamaailmaan että saatoin välillä vain haaveilla ja kuvitella elämistäni tylypahkassa. En olisi mikään näkyvä hahmo vaan ihan noita muiden joukossa!
Vierailija kirjoitti:
Pieni talo preerialla.
Miksi?
LOTR ja kauniina mystisenä haltiana haahuilisin taikametsissä keräämässä hobitteja talteen!