Someviesti Janita Lukkarisesta järkyttää
Janita Lukkarisen ympärillä kuohuu taas. RIkosilmoitus ja ihan kyllä aiheesta.
https://halloota.com/someviesti-janita-lukkarisesta-jarkyttaa/
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te verenhimoiset tuomitsijat saisitte siitä että joku solvaaja tuomittaisiin? Nimet ja kuvat julki, työpaikkakin pitäisi kenties menettää? Sitten nauttisitte? Mikä teitä tekopyhimyksiä taas vaivaa?
Miten näitä solvaajia pitäisi sinun mielestäsi rangaista?
Ja miksi olisi väärin että heidän tekonsa tuotaisiin julkiseksi?
Rikoksesta tuomittu on nimellä sen tuomion saanut, joten julkinen huutelu ansaitsee ihan julkisesti nimen uutisiin. Palstalla voisi tehdä muutamille ihan hyvää.
Janita on näköjään keksinyt uuden tavan rahastaa. Vahingonkorvauksilla.
Keskittyisi nyt vaan siihen sairauteeseensa.
Lava-auton lavalle kaikki kiusaajat silmät ja kädet sidottuina ja viedään erämaahan. Ehkä joku petoeläin heidät sieltä sitten jossain vaiheessa hoitaa kiertokulkuun.
Vierailija kirjoitti:
Kukas maksaa asianajan...maksaa tuhansia?
Eikö se tuomittu osapuoli yleensä maksa.
Eihän JANITA oo mitään keksinyt vaan fanit. Janita ei ees taida tietää tästä niitten suunnitelmasta vielä. Älä syytä Janitaa. Janita voi vaikka evätä ton luvan. Se on as.omistaja rikos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se tuomittu osapuoli yleensä maksa.
Tod.näk menee siis veronmaksajien piikkiin.
Valitettavasti tosiaan nuo törkyturvat tuskin edes ovat työelämässä. Sakkorahat maksaa joku muu.
Kyllähän Janita itse on pitkälti syyllinen hänestä kirjoitettuihin törkyviesteihin. Ei kai kukaan täyspäinen usko hänen juttujaan. Hän on julkkistyrkky ja itse tunkenut julkisuuteen sairauksineen. Kyllä sitä sopii ihmetellä, miten saattohoidosta lähdetään huvipuistoon hillumaan ym. ym. Itse on kertonut noista kaikista jutuistaan julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Toivottavasti solvaajat tuomitaan.
Höhö höpö ja huomenna lissää. Ei meitä kii.saajia saa kuriin, koska ensinnäkin meitä on paljon ja joka paikassa. Toisekseen minkään riokoksen tunnusmerkit eivät täyty. Esim. Itse varmaankin kirjoittanut pahempaakin, kun tuo uutisen toteamus, mutta aina sellaisin sanankääntein, ettei siitä jää vastuuseen. Eli ei nimeä ja sitten pilkkaa, vaan toisin. Voisiko joku kil.ttimamma lisåtå minutkin sille haastelistalle. Saisi makeat naurut.
Vierailija kirjoitti:
Ne ketkä tuomitaan.
Niin se meni sen yhden kohdalla joka haastoi ne kolme naista.
Näytösluontoinen on se termi mitä oikeusoppineet käyttävät siitä että otetaan joku juttu syyniin ja tehdään siitä käräjät. Oppivat monet sellaisetkin käyttäytymään joita ei asia koske. Tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ketkä tuomitaan.
Niin se meni sen yhden kohdalla joka haastoi ne kolme naista.
Ai Metsäketo? Hänestähän levitettiin valheita.
Tää että joku on sitä mieltä että joku pupu joutaa kuolla niin sehän on ihan henk.koht mielipide.
Ohis
Käyttäjä34749 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Toivottavasti solvaajat tuomitaan.
Höhö höpö ja huomenna lissää. Ei meitä kii.saajia saa kuriin, koska ensinnäkin meitä on paljon ja joka paikassa. Toisekseen minkään riokoksen tunnusmerkit eivät täyty. Esim. Itse varmaankin kirjoittanut pahempaakin, kun tuo uutisen toteamus, mutta aina sellaisin sanankääntein, ettei siitä jää vastuuseen. Eli ei nimeä ja sitten pilkkaa, vaan toisin. Voisiko joku kil.ttimamma lisåtå minutkin sille haastelistalle. Saisi makeat naurut.
Näin kiusaajat toimii, yrittää saada teon näyttämään siltä ettei ole rikos.
Olen nähnyt monta viestiä missä kyse kunnianloukkauksesta.
Kyllä se nauru lyhkäiseen loppuu.
Kyllä, kun pupu kertoi stringit jalassa sairaalasängyllä syövästään, en uskonut että on vakavaa.
Kun vuoden vaiheessa toivoi että jospa olisi vielä 3 vk elinaikaa, ajattelin että ihan takuulla on elossa vielä ystävänpäivänä.
No. Nyt on heinäkuun puoliväli ja jätän tämän vain tähän.
Miten näitä solvaajia pitäisi sinun mielestäsi rangaista?
Ja miksi olisi väärin että heidän tekonsa tuotaisiin julkiseksi?