Someviesti Janita Lukkarisesta järkyttää
Janita Lukkarisen ympärillä kuohuu taas. RIkosilmoitus ja ihan kyllä aiheesta.
https://halloota.com/someviesti-janita-lukkarisesta-jarkyttaa/
Kommentit (73)
Tuskinpa kuolemansairas alkaa käydä oikeutta nimettömiä solvaajia vastaan. Minua säälittää sekä nuo solvaajat että Janitan puolesta vouhkaajat. Molempien pitäisi hankkia elämä.
Hyvä. Toivottavasti solvaajat tuomitaan.
Ainut ongelma että moraalisesti väärä ei ole yhtä kuin laiton. Esim tuo lainattu kommentti "eikö se prkl jo kuole" ei tod näk täytä mitään rikoksen tunnusmerkintää.. Kiva että ihmiset kuitenkin jaksavat puolustaa heikommassa asemassa olevaa ja siis tuollainen kirjoittelu on törkeää ja väärin.
Eihän Janitan tarvi käydä oikeutta vaan as.ajaja käy. Ja toisekseen, se on hienoa sukulaisille ja läheisillekin että paskanjauhat tuomittaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Janitan tarvi käydä oikeutta vaan as.ajaja käy. Ja toisekseen, se on hienoa sukulaisille ja läheisillekin että paskanjauhat tuomittaisiin.
Hyödyllisempää noille olisi pakkohoito kun sossutuista sakkojen maksu. Paljon tälläkin palstalla samanlaisia nettikiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Ainut ongelma että moraalisesti väärä ei ole yhtä kuin laiton. Esim tuo lainattu kommentti "eikö se prkl jo kuole" ei tod näk täytä mitään rikoksen tunnusmerkintää.. Kiva että ihmiset kuitenkin jaksavat puolustaa heikommassa asemassa olevaa ja siis tuollainen kirjoittelu on törkeää ja väärin.
Ethän sä tiedä mitä viestejä siellä on. Itsekin olen nähnyt todella järkyttäviä. Jotka todella täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkistön. Älä sä opeta mua, olen juristi.
Eli ollaan yhä kateellisia ulkonäöstä? Ei noilla haukkujilla liian hyvin taatusti mene niiden oman mitättömän pään sisällä.
Ei janitan ulkonäöstä nyt kukaan kateellinen (Enää) voi olla
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa kuolemansairas alkaa käydä oikeutta nimettömiä solvaajia vastaan. Minua säälittää sekä nuo solvaajat että Janitan puolesta vouhkaajat. Molempien pitäisi hankkia elämä.
solvaajien nimet ja kasvot julki, paras rangaistus
Mitä te verenhimoiset tuomitsijat saisitte siitä että joku solvaaja tuomittaisiin? Nimet ja kuvat julki, työpaikkakin pitäisi kenties menettää? Sitten nauttisitte? Mikä teitä tekopyhimyksiä taas vaivaa?
Jee nyt Alibikin kirjoittaa jo asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te verenhimoiset tuomitsijat saisitte siitä että joku solvaaja tuomittaisiin? Nimet ja kuvat julki, työpaikkakin pitäisi kenties menettää? Sitten nauttisitte? Mikä teitä tekopyhimyksiä taas vaivaa?
Ihmiset ovat menettäneet viimeisenkin järjenhivenen!
Vierailija kirjoitti:
Ei janitan ulkonäöstä nyt kukaan kateellinen (Enää) voi olla
On se vieläkin kauniimpi kuin av mamma
Nimet julki.
Maksetaan potut pottuina!
Kukas maksaa asianajan...maksaa tuhansia?
Kuinka sairaita voi jotkut ihmiset olla
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää ketä?
Kaikkia, joilla on tunne-elämä kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun ratkaisu olisi? Ei tehdä mitään nettikiusaamiselle?
Oikein!