Sisustus muovilattiaisessa asunnossa
Te jotka asutte asunnoissa, joissa ruma 70-luvun keltainen muovilattia - mitä sisustusratkaisuja ootte tehny? Musta tuntuu et en mitenkään saa kämppää siedettävän näköseks ku se lattia vaan pistää silmään niin pahasti, mattoja oon hankkinu mut enhän mä koko lattiaa saa peittoon..
Kommentit (10)
Verhoilee matoilla. En kyllä keksi muuta, jos lattiaa ei mahdollista vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Revi pois ja paa joku laminaatti tms.
Muovia sekin. Mieluummin muovin näköinen muovi kuin puuta matkiva muovi.
Korosta sitä mitä ei saa peittoon.
Vierailija kirjoitti:
Eikä tarvi edes repiä tuota pois vaan laminaatin voi laittaa päälle. Itse asun asumisoikeusasunnossa, ja täällä ei saa repiä mitään pois. Mutta laminaatin sai laittaa muovin päälle. Nämä on sellaisa liimattomia, eli jos seuraava asukas ei laminaateista tykkää ja vaatii vanhat muovimatot takaisin, voin vaan kerätä laminaatit pois lattialta ja muovi on jäljellä. (Kuulemma joskus erityisesti koiraperheet haluaa nimenomaan muovimatot koska on helpoimmat puhdistaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kaikki edes matki puuta, meilläkin on tummaa kivilattiaa matkivaa laminaattia. Ja kyllä aika moni tykkää enemmän laminaatista kuin esim. jo vähän vuosien varrella kellastuneesta koulun tai muun laitoksen muovilattiaa muistuttavasta halvannäköisestä muovista, millainen on aika monissa vuokra- tai asumisoikeusasunnoissa.
Päälle vaan laminaattia. niin meillä on tehty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kaikki edes matki puuta, meilläkin on tummaa kivilattiaa matkivaa laminaattia. Ja kyllä aika moni tykkää enemmän laminaatista kuin esim. jo vähän vuosien varrella kellastuneesta koulun tai muun laitoksen muovilattiaa muistuttavasta halvannäköisestä muovista, millainen on aika monissa vuokra- tai asumisoikeusasunnoissa.
No en sanoisi että muovi joka matkii kivilattiaa on yhtään sen parempi...