Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin kanarialla lämmintä

Vierailija
24.05.2013 |

Jos talvikuukausista puhutaan niin milloin lämintä. Ja olen käynyt kyllä useasti tammikuussa milloin vissiin epävakisinta. Mutta meillä onnistuneet keliti olleet vuosi toisensa jälkeen. Ei tietty niin lämmintä kun thaimaassa.

Onko muita suht aurinkovarmoja paikkoja kun puerto rico kanarialla.?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti haluaa lähteä Thaimaaseen tuskastuttavaan helteeseen. Olemme käyneet Teneriffalla vuosikausia aina maaliskuun puolivälissä ja ilmat ovat olleet aivan täydelliset eli sopivat vähän päälle 20 astetta ja parhaimmillaan 25 astetta.

Jos tukaliin oloihin haluaa vapaaehtoisesti sen voi tehdä kotonakin saunassa. Ei siihen Pattayaa tarvita.

Makunsa kullakin, mutta Thaimaa on täysin yliarvostettu paikka.

PS: Suosittelen Playa de Las Americasia. Siellä pääsee aika takuuvarmasti aurinkoon rannalle tai viileyteen vuoristoon.

Vierailija
2/3 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tähdätty yleensä maalis-huhtikuun vaihteeseen. On ollut upeet kelit ja lämmintä. Luulisin että tuohon aikaan on aurinkoista ja lämmintä jokapaikassa siellä (no, ehkä pohjoinen Teneriffa on vähän epävarma).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt 6 kertaa elämäni aikan Playa del Inglesissä ja onkohan tuohon 6 viikkoon mahtunut 1 sadepäivä.. käynnit on sijoittuneet tammikuusta maaliskuun lopulle ja aina on ollut riittävän lämmintä päivällä vaikka iltaisin olenkin vetänyt välillä pitkähihaista päälle. Kovia helteitähän sinne ei oikeastaan ikinä tule. Viimeeksi oltiin maaliskuun lopulla ja silloin elohopea kipusi kyllä parina päivänä 28 asteeseen.

Thaimaa on kyllä mun toinen suosikki.. okei siellä on tosi kuumaa ja välillä tukahduttavaakin mutta se lämmin merivesi mitä et Atlantilta löydä on ihana, Kuumuuteen tottuu parissa päivässä ja hellettä pääsee karkuun aina jos menee ravintolaan tai shoppailemaan ilmastoituihin paikkoihin. Mutta tiedän että kaikki eivät tykkää niin kuumasta, makunsa jokaisella :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä