Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mulle syksyksi vaatekaapin sisältö uusiksi!

Vierailija
12.07.2006 |

Töihin kun ei voi mennä leggareissa ja t-paidassa. Työni on siis asiantuntija-työtä, jossa viikottain tapaan myös asiakkaita. Millaisia vaatteita menen ostamaan (jakkupukuja en kuitenkaan - niitä on ja ei tule kauheasti pidettyä)?

Olen hoikka (169cm, 53kg), vaalean ruskeat hiukset, siniset silmät. Pidän aika klassisista sekä sporttisista vaatteista. Lempivärit sininen, vaaleanpunainen, vaaleansinininen, valkoinen, beige, musta ja vadelman punainen.

Eli ainakin 3 vaatekertaa pitäisi löytyä ja tietysti parasta jos niitä voi yhditellä niin, että saa useita eri kokonaisuuksia. Kenkiä voisitte myös ehdotella noiden kokonaisuuksien kanssa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaateasioissa on ilmaista. Kannattaa mennä jonnekin, missä vaatteiden asiantuntija näkee sinut ja osaa suositella juuri sinulle sopivaa pukeutumista.

Vierailija
2/7 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiitos enää, kaipaisin ideoita ja vinkkejä kivoista työvaatteista. Niin ja ikää on 34v.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en hirveästi niistä tilaile, mutta kiva katsoa minkälaisia vaatteita niissä on ja jos jostakin pidän, löydän yleensä vastaavan jostakin liikkeestä.

Vierailija
4/7 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittelin aika ennakkoluulottomasti (myös sellaista, mitä aiemmin en ole koskaan pitänyt) ja pyrin ostamaan aika neutraaleja värejä, muutama erikoisempi väri sitten lisukkeena. En ostanut kerralla paljoa, mutta siinä syksyn mittaan kuitenkin reilusti tavallista enemmän vaatetta.

En usko, että koko vaatekaapin ostaminen kerralla on fiksu veto, mutta vähitellen ja aika usein kuitenkin kun kaupoissa ravaa, sitten se vaatetus alkaa siitä muotoutua.

Vierailija
5/7 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katsele sieltä asukokonaisuuksia. itse teen aina niin, vaikken sitten sieltä juuri mitään ostakaan. minun on helpompi ostaa kokonaisuuksia kuin yksittäisiä vaatekappaleita.

Vierailija
6/7 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta siis parit eriväriset suorat housut, pari kivaa puolihametta ja vaikkapa farkut.

Näihin ostat erilaisia t-paitoja, paitapuseroita ja muita yläosia yhdisteltäväksi.

Viileämmillä keleillä melkein kaikkeen voi yhdistää villatakin/neuleen. Itse käytän paljon jakkuja, takkeja ja neuletakkeja toppien päällä.

Mene vaikkapa Sokokselle, Stockalle, VeroModaan, Mangoon, Zaraan, Onlyyn, Hennesille ja Lindexille. Alesta pitäisi löytyä edullisesti ja itse tiedät parhaiten, minkä värisistä pidät.

Jos haluat pelata varman päälle, osta

-siniset, hyvin istuvat neutraalit farkut

- mustat suorat housut

- harmaat/ruskeat suorat housut

- musta puolihame

- yksivärinen toisen värinen puolihame

- farkuhame/samettihame

- samettijakku

- musta ohut neuletakki

- vaaleanruskea/beige neuletakki

- mustia hyvin istuvia t-paitoja

- pari valkoista hyvin leikattua paitapuseroa

Näihin on helppo yhdistellä sen värisiä yläosia, joista itse pidät. Osta esim. punaisia t-paitoja, vaaleansininen neuletakki, oranssi jakku jne.

Vierailija
7/7 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni siistejä klassisia suoria housuja saa Vero Modasta. Itselläni on sieltä yhdet mustat joissa hieman matala vyötärö eli ei mitään mummohousuja. Kampin Vero Modassa on ollut liuta vähän naisellisempia housuja eli ei teineille. Eli tosiaan muutamat suorat housut ja ihan klassiset kengät esim. Biancossa on siistejä kenkiä joka syksy. Puseroiksi neuleita, paitapuseroita jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi