Haittaisko sua jos miehesi lähtisi lapsen ja tämän kaverin sekä kaverin äidin kanssa hoploppiin
Nelistään jos et itse pääsisi lähtemään? He viettäisivät nelistään kivan päivän ja kävisivät vielä porukalla ostamassa jäätelökioskista jäätelöä. Lasten vanhemmilla riittäisi juttua keskenään.
Kommentit (34)
Kukaan ei eilisen uutisten jälkeen mene hoploppiin. Huono provo.
Vierailija kirjoitti:
No lisätään tähän vielä, että hoplop reissun jälkeen menisivät vielä nelistään amarilloon syömään ja elokuviin. Ap
Jos mies on lähteäkseen niin on lähteäkseen. Parisuhteessa vapaata ihmistä et voi mennä rajoittamaan määräilemällä vapaa-ajan seurasta. Jos parisuhteen rajat eivät rikkoudu niin sinulla ei ole mitään oikeutta oksentaa pahaa oloasi toisten niskoille. terapiaan siitä.
Jos suhde on siinä kunnossa että pelkää miehen lähtevän heti kenen tahansa yyhoon mukaan kun hetkeksikin pääsee vaimostaan eroon, niin ottaisin tosiaan sen eron enkä miettisi että voiko sitä ukkelia nyt päästää Hoploppiin vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Meillä lähti ja nyt ovat pariskunta.
Turha alapeukuttaa, tositarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä lähti ja nyt ovat pariskunta.
Turha alapeukuttaa, tositarina.
No mitä sitten? Jos on lähteäkseen niin lähtee. Minut on isketty jopa hautajaisista.
Vierailija kirjoitti:
No lisätään tähän vielä, että hoplop reissun jälkeen menisivät vielä nelistään amarilloon syömään ja elokuviin. Ap
Onnea yritykseen niiden ylivilkkaassa tilassa olevien mukuloiden kanssa mutta minun ei tarvitsisi iltapalasta huolehtia niin hyvä että menevät.
Vierailija kirjoitti:
Olen jopa antanut miehelleni lapsen kaverin äidin puhelinnumeron, mutta ei tapahdu mitään ei.
Mieheni on wa-ryhmässä jossa tarhakavereiden äidit. Minä en siellä ole ja hän on ainoa mies niin varmaan joku ryhmäpano tulossa niillä kun taas lähtevät jonnekin?
Kuulostaa kyllä, että molemmat ovat toisistaan kiinnostuneita. Moni suhde on alkanut arkipäiväisellä jutustelulla, ja sitten on huomattu, että toisen kanssa onkin tosi mukavaa viettää enemmänkin aikaa. Kyllähän tuossa iso riski on, mutta ei sinun käytöksesi vaikuta todennäköisesti suuntaan eikä toiseen.
Näin korona-aikana kyllä, muuten ei.
Rehellisesti sanoen olisin iloinen lasten puolesta tietysti mutta kyllä se muuten ehkä vähän haittaisi. Tosin asian voi ajatella toisinpäin että mitä mies tuumaisi jos sinä lähtisit kaverilasten isän kanssa jonnekin viettämään mukavaa päivää kera lasten?
Nyt katsoisin huonolla koska minusta kesäsäillä ei mennä Hoploppeihin. Rannalle saa kyllä lähteä tai johonkin muuhun ulkojuttuun.
Jätskit kanssa mieluiten kaupasta hinnan takia, kuten joku muukin oli mieltä aiemmin.
Ymmärrän Ap:n huolen. Ex-mies teki vastaavaa ”viatonta” ja he ovat nyt pari. En kuitenkaan koe, että rajoittamalla häntä enemmän olisi taattu meille yhteistä loppuelämää. Tiesin jo silloin, että nämä viattomat jutut tulee päättymään niin, että saan alkaa pakkaamaan kamoja.
Nykyinen mies on toisenlainen ja hän myös voi ihan itse valita haluaako olla parisuhteessa minun kanssani vai jonkun muun kanssa. Hoplop-asiat eivät vaikuta siihen. :)
Olen illat töissä, joten mies meillä yleensä oletuksena muutenkin hoitaa leikkideitit ja muut sellaiset.
Ajattele nyt, joskus ovat jopa olleet lasten kavereiden kotona jossa ei ole muita aikuisia paikalla kuin äiti!
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanoen olisin iloinen lasten puolesta tietysti mutta kyllä se muuten ehkä vähän haittaisi. Tosin asian voi ajatella toisinpäin että mitä mies tuumaisi jos sinä lähtisit kaverilasten isän kanssa jonnekin viettämään mukavaa päivää kera lasten?
Mä luulen että miestäni haittaisi kertaluokkaa enemmän, jos lähtisin viettämään sitä mukavaa päivää ilman lapsia.
Olen jopa antanut miehelleni lapsen kaverin äidin puhelinnumeron, mutta ei tapahdu mitään ei.