Mihin johti vakipanosuhde eksäsi kanssa
Kuinka kauan seksi- ja tapailusuhde eksän kanssa voi kestää? Mihin se teillä johti?
Kommentit (6)
Juurikin näin, miten edellä oli. Eli vakipanosuhteessa ei tapailla.
Minulla ja eksälläni oli pitkään vakipanosuhde. Sitten kyllästyin siihen ja sanoin, että on joko ilman minua tai kunnolla mun kanssa. Nyt ollaan oltu oikeassa parisuhteessa taas monta vuotta :)
Se on sen merkki, ettei kumpikaan ole onnistunut löytämään uutta?
Tuollaisiin ajautumista pitäisi vain välttää. Naisilla vain kai se oksitosiini saa aikaan sen, että kiintyy pidemmän päälle sellaiseenkin, jota ei edes itse halua. Mulla oli kiva suhde näin yhteen kaveriin, mutta tyyppi oli alkoholisti ja muutenkin mahdoton eikä tosiaan mitään poikaystävämateriaalia, mutta nautin seksistä kai vähän liikaa ja menin kiintymään.Särkynyt sydän tuloksena ja ihan turhaan, koska ilman tälläistä menoa olisin kaiketi etsinyt jonkun muun ja potentiaalisemman täyttämään tarpeitani. Järki sanoi silti koko ajan sitä, ettei tälläisen kanssa ikinä mitään voi, mutta kummasti sitä meni ottamaan takkiinsa näin.
Hurjaan hekumaan, karmeaan kaipaukseen, kyyneliin ja lopulta lopulliseen eroon. Kesti ehkä 2kk eron jälkeen.
En ole harrastanut sekstailua eksieni kanssa paitsi sen ihan ensimmäisen poikaystäväni - olimme molemmat olleet toistemme ensimmäiset silloin teineinä.
Eron jälkeen olimme lähes vuoden erossa näkemättä toisiamme edes sattumalta mutta sitten kohdattuamme liu'uimme harrastamaan seksiä aika säännöllisesti lähemmäs vuoden verran, kunnes eksäni löysi uuden tyttöystävän. Me ei sitten enää pantu sen jälkeen, ja minäkin löysin uuden poikaystävän. Eksäni meni naimisiin tuon tytön kanssa ja perusti perheen.
Eksiä tuli sittemmin lisää mutta yhdenkään kanssa en käynyt enää sekstailemaan.
Vakipanosuhde ei ole sama asia kuin seksi- ja tapailusuhde. Vakipanosuhteen tarkoitushan on nimenomaan hoitaa seksielämä ilman syviä tunteita sillä välin, kun etsii sitä todellista seurustelusuhdetta. Minulla oli vakipanosuhde kolmisen vuotta, ennen kuin aloin seurustella toisen miehen kanssa. Vakipanosuhde päättyi ihan sulassa yhteisymmärryksessä, kun olin varma, että nyt olen löytänyt sellaisen miehen, jota haluan vakavissani tapailla.