Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä varten virkamiehiä on olemassa jos ne ei tee mitään

Vierailija
23.05.2013 |

muuta kuin väsäävät kaikenlaisia aloitteita. Eivätkä kuuntele kansalaisia ollenkaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herra isä siunaa.

Vierailija
2/12 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. opetusministeriö. SIellä vaan pönöttää yhtä jos toista suojatyöpaikassa tekemättä mitään. JOs kansalainen yrittää tehdä jonkinlaista aloitetta, niin ei edes heru sähköpostia takaisin. MItä ne siellä tekee jos ne ei ole meitä kansalaisia varten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 17:52"]

Esim. opetusministeriö. SIellä vaan pönöttää yhtä jos toista suojatyöpaikassa tekemättä mitään. JOs kansalainen yrittää tehdä jonkinlaista aloitetta, niin ei edes heru sähköpostia takaisin. MItä ne siellä tekee jos ne ei ole meitä kansalaisia varten?

[/quote]

kansalaisaloitetta ei tehdä ministeriön kautta

Vierailija
4/12 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sä oot sinne kirjotellut?

Vierailija
5/12 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon opetus ja kulttuuriministeriön alaisessa virastossa töissä. Me jaetaan miljoonia euroja rahaa suomalaisille oppilaitoksille ja neuvotaan niitä rahoituksen haussa ja hankkeiden pyörityksessä, tuetaan myös suomalaisten opiskelijoiden harjoittelua ulkomailla. Täytynee varmaan lopettaa, kun ei kerta tehdä mitään. 

Vierailija
6/12 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon opetus ja kulttuuriministeriön alaisessa virastossa töissä. Me jaetaan miljoonia euroja rahaa suomalaisille oppilaitoksille ja neuvotaan niitä rahoituksen haussa ja hankkeiden pyörityksessä, tuetaan myös suomalaisten opiskelijoiden harjoittelua ulkomailla. Täytynee varmaan lopettaa, kun ei kerta tehdä mitään. 

Vierailija
7/12 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/12 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 17:52"]

[/quote]

kansalaisaloitetta ei tehdä ministeriön kautta

[/quote]

No hei älä ota noin kirjaimellisesti. Kansalainen voi tehdä aloitteen ihan muutenkin.

Vierailija
9/12 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkös siellä pitäisi tehdä päätöksiä. Tutkia suomalaisen koulutusjärjestelmän toimivuutta.

Esim. ehdotan, että koulut aloitettaisiin suomessa jo 6 vuotiaana ja englannin opiskelu heti ekaluokalta lähtien.

Vierailija
10/12 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 18:00"]

EIkös siellä pitäisi tehdä päätöksiä. Tutkia suomalaisen koulutusjärjestelmän toimivuutta.

Esim. ehdotan, että koulut aloitettaisiin suomessa jo 6 vuotiaana ja englannin opiskelu heti ekaluokalta lähtien.

[/quote]

Miten voi jollakin olla noin hukassa käsitys siitä, mitä ministeriöt ja virastot tekevät? Peruskoulu itsellään käymättä?

Vierailija
11/12 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No virkamiehiä on kovin monenlaisia. Esim. rakennustarkastajat, lääkärit ja opettajatkin ovat virkamiehiä. Kaikki, jotka ovat julkisessa virassa, ovat virkamiehiä, eivätkä poliitikot.

Vierailija
12/12 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 18:00"]

[/quote]

Saahan sitä ehdottaa, mutta kyllä ne virkamiehet ihan muihin asioihin päätöksensä perustaa kuin jonkun yksittäisen ihmisen sähköposteihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan