Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tuli, lohduttakaa!

Vierailija
13.07.2013 |

Viisivuotinen suhde päättyi tällä viikolla miehen päätöksestä. Syitä ei osannut kertoa sen tarkemmin kuin että "ei vain tunnu samalta kuin ennen". Viime aikoina olen aavistellutkin että jotain tuollaista saattaa olla tulossa, mutta en sentään arvannut että juttu katkeaa välittömästi.

Pakenin ystävän luo hetkeksi aikaa, mutta tarve soittaa ja lähetellä viestejä miehelle on valtava. Tuska sisällä on niin tuore ja kipeä, ja mies on aina se, johon olen kipuineni turvautunut. Nyt on elämältä peruskallio poissa. Tiedän tehneeni virheitä tässä suhteessa, ja minulla on hirveä halu todistella että asiat voivat muuttua, että harkitsisi vielä. Mutta en voi siihen alentua, tiedän että anelu harmittaisi myöhemmin vain itseäni.

Miten eteenpäin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviäkin kiinnostaa

Vierailija
2/7 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 13:25"]

Kiviäkin kiinnostaa

[/quote]

Minusta tämä on nyt jo kiinnostavampi keskustelu kuin av:n useimmat avaukset.......

Ap:lle tsemppiä, eipä tuohon osaa neuvoa sen enempää. Aika parantaa haavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole ainut!

minä jäin taas yhksi.tällä kertaa 4 lapselle. "miestä" ei edes kiinnosta omat lapset. ja olen vieläpä ilman työtä ja uutta kotia.

voimia sulle!

Vierailija
4/7 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, itselleni ero ei tullut yllätyksenä, mutta tuntuu kamalalta kun se ihminen, jonka kanssa on jakanut kaiken, onkin yhtäkkiä poissa. Itse olen keskittynyt ajattelemaan niitä asioita, jotka suhteessa olivat pielessä, jotain helpotuksen tunnetta sekin tuo.

Voimia sinulle, keskity nyt itseesi, tee asioita jotka tekevät sinulle hyvän olon. Nyt on esimerkiksi hyvää aikaa panostaa kuntoiluun ja ulkonäköön, jonain päiväni löydät miehen jolle voit olla ihannekumppani vanhoista virheistä oppineena.

Vierailija
5/7 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sitä suruasi päin rohkeasti. Ja todellakin jos tekee mieli ottaa yhteyttä mieheen niin piilota kännykkäsi vaikka kirjahyllyn päälle - älä tee sitä. Ei missään nimessä.

Olen itse eronnut vuosi sitten ja yhä vieläkin tiedän, että eksä olisi se, kehen voisin turvata tilanteessa kuin tilanteessa. Mutta elämä kantaa muutenkin.

Vierailija
6/7 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISO KOMPPI!!!

t;se 4 yh

Vierailija
7/7 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 13:51"]

ISO KOMPPI!!!

t;se 4 yh

[/quote]

nii tää oli tolle 6;selle..ei ottanut lainauksia tää palsta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä