Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet naiset luulevat, että miehen pitkä katse tarkoittaa,

Vierailija
23.05.2013 |

että hän pitää naista kauniina tai seksikkäänä? Ihan samalla tavalla miehet ajattelevat kuin naiset. Mies saattaa miettiä esim:  missä olen nähnyt tuon henkilön / onpa mauttoman näköinen / muistinkohan sammuttaa kahvinkeittimen jne. jne.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 16:10"]

Suurin osa miehistä kuitenkin tuijottaa nimenomaan naamaa/tissejä/persettä/mikä nyt kyseisessä naisessa parasta onkaan.

[/quote]

Sitä tuijotetaan mitä on laitettu tyrkylle tuijotettavaksi.

[/quote]

No jos et sattunut tietämään, niin esim rinnat nyt sattuu kasvamaan ulospäin kehosta... Kaipa sekin on sitä "tyrkylle laittamista" ja naisten vika.

[/quote]

Tissien tyrkylle laittaminen on kyllä ihan eri asia kuin se, että tissit on kiinni kehossa. Kyllä jokainen nainen tietää "tissipaidan" päälle pukiessaan, että miehet saattaa niitä erityisesti katsella. Vai tuijotetaanko teidän tissejä kesät talvet ihan riippumatta siitä, mitä on päällä? Jos näin on, niin aika isot bosat mahtaa olla kyseessä.

Ihminen kyllä osaa erottaa, milloin häntä katsellaan sattumalta ja ohimennen ja milloin tarkastellen/ ihaillen. Onhan se katsekin ihan erilainen silloin. 

[/quote]

Kyllä katsotaan. No ehkä ei toppatakki päällä, vaikka kyllä ne huomaa silloinkin, kun myös vyötärö löytyy, mutta poolopaita ei enää peitä tarpeeksi. Ja meinaan kyllä edelleen käyttää hihattomia toppeja lämpimällä, vaikka kai sekin on sitä näytteille asettamista. Piiloon kun niitä ei saa mitenkään.

Vierailija
42/50 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 11:04"]

No ei minulle mistään yksittäisestä pitkästä katseesta tule mitään mieleen. Mutta kieltämättä jos joku tuijottaa joka ikinen päivä kun nähdään, kuukausikaupalla, sitä alkaa pohtimaan.

Minulla oli opiskeluaikoina tällainen tapaus. Mies tuijotti jatkuvasti, ja siis pelkästään minua, ei tuijotellut muita (esim. kavereitani) ollenkaan. Luulin, että hän saattaisi olla kiinnostunut minusta, joten ihastuin itsekin häneen. Vaan eipä ollutkaan kiinnostunut, vaan itse asiassa todella tyly kun yritin tehdä aloitetta.

En vieläkään tajua, mitä tuo tuijottelu sitten tarkoitti.

Tarinan opetus: miehen katse ei merkitse mitään, mutta jotain rajaa tuijottamiseenkin. Se on aika kiusallista.

[/quote]

Sama, tosin edelleen epäilen, että oli/on kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 10:53"]

Kyllä se vain on niin, että jokainen, toistan: JOKAINEN järkevä nainen tietää, milloin tisseistä on liikaa esillä ja milloin taas sopivasti. Jos nyt vähän näkyy vakoa, mielestäni ei ole kyseessä tyrkkyasu, mutta jos taas puolet hinkeistä loistaa kilometrien päähän, on se kehotus katsoa tarkemmin. Vaikka en itse naisena ole tisseistä sen kummemmin kiinnostunut, väkisinkin tulee vilkaistua sellaista vosua, joka kulkee nännit hätinä peitossa. Ensin pistetään alle sellaiset rintsikat, jotka nostavat tissit korviin ja sitten oikein niukka toppi päälle ja sitten kehdataan "valittaa", miten jotkut miehet katsovat. Oikeasti näin pukeutuvat nimenomaan janoavat sitä, että miehet tuijottavat, ja sitten pidetään olevinaan valitusta, miten tuijotus on "kamalaa". Juupa juu.

[/quote]

Sori kuule, jos on 80E/F kokona, mutta muuten on vielä hoikka (leveäselkäinen kylläkin), niin ei niitä rintoja tarvitse nostella minnekään, mutta silti voi näkyä paljonkin ihoa. Alla voi olla hyvinkin tukevat liivit, jotka myös peittävät paljon, mutta silti näkyy enemmän kuin pienirintaisilla olisi näytettävääkään.

Jos joskus löytää muuten mieleisen vaatteen (joka vielä sopii päälle, sekään ei ole niin helppoa), niin en minä ainakaan jaksa enää välittää, jos jonkun muun mielestä näkyy liikaa. Itse tiedän, että suurin osa on peitossa. Mutta tietenkin se on voi olla mukavaa arvostella toisia, niin voi tuntea sitten paremmuutta.

Vierailija
44/50 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla on omien sanojensa mukaan E kupit. Eli suuremmat kuin mulla ja pitää trikoo urheilupaitoja, syvään uurrettuja kietaisupaitoja  yms. jotka luulisi korostavan rintoja, mutta ei. Jotenkin rinnan luiska muoto saa ne näyttämään pienemmiltä kuin minun D:t.

Vierailija
45/50 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla on omien sanojensa mukaan E kupit. Eli suuremmat kuin mulla ja pitää trikoo urheilupaitoja, syvään uurrettuja kietaisupaitoja  yms. jotka luulisi korostavan rintoja, mutta ei. Jotenkin rinnan luiska muoto saa ne näyttämään pienemmiltä kuin minun D:t.

Vierailija
46/50 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 13:14"]

[/quote]

Hmm ehkäpä itselläkin se muoto vaikuttaa sitten, tosin omasta mielestä omani ei ole "luiskat", vaan oikeastaan aika pyöreät.

Teidän kohdalla voi olla kyllä niinkin, että sinulla on isompi rinnanalusmitta ja siten myös isommat rinnat. Esim 65E on paljon pienempi kuin 80D, siis  niissä on mielestäni huomattava ero, kun vaikka vertaa rintsikoiden kuppia.

-34

Vierailija
47/50 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hävitetään vaan kaikki romantiikka tästä maasta. On sekin, jos enää ei saa kuvitella, että edes katseet tarkoittaisivat jotakin. Siis vaikka edes kuvitella, vaikka todellisuudessa ei ehkä niin vakavasti uskoisikaan sen tarkoittavan mitään. Pitääkin alkaa ajattelemaan kaikki tylsän arkisesti, että "ehkä hän katsoo minua, koska minulla on hammastahnaa paidassa. Ei se tietenkään voi mistään muusta johtua".

Miten ihmiset ylipäätään nykyään enää pariutuu, jos kaikki pitää ajatella hyvin järkevästi, eikä saa antaa tunteiden viedä ja antaa ihastua pelkästä katseesta?

Vierailija
48/50 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tuijottaa minua, ajattelen vain ja ainoastaan, että mitäköhän karmaisevaa mahtaa minussa nähdä. Onneksi harvemmin kukaan tuijottaa, olen mielelläni näkymätön.

Vierailija
49/50 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä kuva, jossa tissivako on aivan liikaa esillä. On tämän naisen oma moka, jos miehet tuijottavat. Tämä on jo kerjäämistä. http://static2.dmcdn.net/static/video/184/358/17853481:jpeg_preview_large.jpg

Vierailija
50/50 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tuijottaa sekä miehet että naiset. Aina ja joka paikassa. Mä olen itse niin tottunut etten edes juuir huomaa enää, mutta kaverit/ tuttavat usein ihmettelevät esim kun kävellään baarin ovelta vessaan että "apua,miks KAIKKI tuijottaa sua?!" kaupassa käydessä, kadulla jne sama juttu. Kaverit kiusaantuvat jatkuvasta tuijotuksesta kun liikkuvat mun seurassa, mä en osaa enää välittää. Ja en todellakaan tiedä miksi tuijottavat, olen mielestäni ihan tavallisen näköinen nainen, en mikään kaunotar enkä mikään hirviö, pukeudunkin suht normaalisti jne. En tiedä tuijottavatko hyvällä vai pahalla, mutta olen päättänyt oman mielenterveyteni takia ajatella että hyvällä :D

Mäkin muuten välillä tuijottelen ihmisiä, ihan just huomaamattani, tai esim. nään kivan paidan ja mietin onko mulla jotain alaosaa mikä sopisi sellaisen paidan kanssa, ja joku näyttää tutulta, tai naurettavalta, tai kiinnostavalta. Ja miehistä kyllä huomaa että ottavat sen jotain iskuyrityksenä vaikka blankolla naamalla tuijotan ajatuksissani vähän aikaa. Heti ovat tulossa luokse ja niin polleena poikana treffikutsua pyytämässä,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän