Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet naiset luulevat, että miehen pitkä katse tarkoittaa,

Vierailija
23.05.2013 |

että hän pitää naista kauniina tai seksikkäänä? Ihan samalla tavalla miehet ajattelevat kuin naiset. Mies saattaa miettiä esim:  missä olen nähnyt tuon henkilön / onpa mauttoman näköinen / muistinkohan sammuttaa kahvinkeittimen jne. jne.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 16:10"]

Suurin osa miehistä kuitenkin tuijottaa nimenomaan naamaa/tissejä/persettä/mikä nyt kyseisessä naisessa parasta onkaan.

[/quote]

Sitä tuijotetaan mitä on laitettu tyrkylle tuijotettavaksi.

[/quote]

No jos et sattunut tietämään, niin esim rinnat nyt sattuu kasvamaan ulospäin kehosta... Kaipa sekin on sitä "tyrkylle laittamista" ja naisten vika.

[/quote]

Tissien tyrkylle laittaminen on kyllä ihan eri asia kuin se, että tissit on kiinni kehossa. Kyllä jokainen nainen tietää "tissipaidan" päälle pukiessaan, että miehet saattaa niitä erityisesti katsella. Vai tuijotetaanko teidän tissejä kesät talvet ihan riippumatta siitä, mitä on päällä? Jos näin on, niin aika isot bosat mahtaa olla kyseessä.

Ihminen kyllä osaa erottaa, milloin häntä katsellaan sattumalta ja ohimennen ja milloin tarkastellen/ ihaillen. Onhan se katsekin ihan erilainen silloin. 

Vierailija
22/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 22:19"]Juu, kyllä palstamamma tietää enemmän kuin kaikki psykologiset tutkimukset yhteensä. Sekä naiset, että miehet nimenomaan katsovat niitä asioita jotka heitä kiinnostavat.[/quote]

Kiinnostus ei tarkoita sitä, että katsoja pitäisi katseen kohdetta kauniina, seksikkäänä tai viehättävänä. Kiinnostus tarkoittaa sitä, että katseenkohteessa on jotain poikkeavaa. Se toki voi olla kauneus, seksikkyys tai viehättyvyys. Mutta ihan yhtä hyvin se voi olla myös rumuus, epäviehättävyys, outo käyttäytyminen, likaiset vaatteet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhoan tuijottelijoita, ja minulle on ihan sama, miksi minua tuijotetaan. Koen sen epämiellyttäväksi ja epäkohteliaaksi (mitä se muuten onkin). 

Mutta, minulla on ystäviä, jotka tulkitsevat pitkät katseet automaattisesti kiinnostuksen kohteeksi. Jotenkin kadehdin ihmisiä, jotka näkevät näin paljon positiivista ympärillään. 

Vierailija
24/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl Suomessa suurinosa naisita miesten pitkät katseet ottaa negatiivisena. av mamma on oma rotunsa, sitä ei lasketa noihin suomalaisuuksiin.

Suomessa ei osata ottaa kohtelaisuuksiaankaa vastaan saati sitten katseita.

Vierailija
25/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 16:10"]

Suurin osa miehistä kuitenkin tuijottaa nimenomaan naamaa/tissejä/persettä/mikä nyt kyseisessä naisessa parasta onkaan.

[/quote]

Sitä tuijotetaan mitä on laitettu tyrkylle tuijotettavaksi.

[/quote]

No jos et sattunut tietämään, niin esim rinnat nyt sattuu kasvamaan ulospäin kehosta... Kaipa sekin on sitä "tyrkylle laittamista" ja naisten vika.

[/quote]

Tissien tyrkylle laittaminen on kyllä ihan eri asia kuin se, että tissit on kiinni kehossa. Kyllä jokainen nainen tietää "tissipaidan" päälle pukiessaan, että miehet saattaa niitä erityisesti katsella. Vai tuijotetaanko teidän tissejä kesät talvet ihan riippumatta siitä, mitä on päällä? Jos näin on, niin aika isot bosat mahtaa olla kyseessä.

Ihminen kyllä osaa erottaa, milloin häntä katsellaan sattumalta ja ohimennen ja milloin tarkastellen/ ihaillen. Onhan se katsekin ihan erilainen silloin. 

[/quote]

Katsopa kun ei ole mitään kaikenkattavaa määritelmää "tissipaidalle". Toki ääripäät on helppo havaita (kaula-aukko napaan versus telttapaita) mutta näet siihen väliin jää variaatioita ja joku voi pitää tissipaita jotain, mitä toinen ei.. ja mikä tuo kesä talvi heitto on? Eikö kesällä saisi pukeutua sään mukaisesti paljastavammin? Vai täytyykö sitten hyväksyä se, että olet joku tyrkyttäjä tietyn vuodenajan jakson? Voiko tyrkkyys olla säästä kiinni?

Vierailija
26/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen vielä enemmän, miksi jotkut naiset tuntuvat nauttivan siitä, että muut naiset katsovat "pahasti". Siis ainakin tulkitsevat muiden naisten katseet kateellisina myrkkynuolina ja tuntuvat saavan siitä mielihyvää. Kyllä minunkin katse usein kiinnittyy vaikka puoliksi paidan ulkopuolella pullottaviin rintoihin tai äärimmäisen pyntättyyn ja pakkeloituun olemukseen, mutta enemmän se on ihmettelevää uteliaisuutta kuin pahansuopaa kateutta.

Vierailija
27/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin lopen kyllästynyt noihin mitä sääntöjä pukeutumiseen naisille on. On tissipaitoja ja vaikka mitä. äh en jaksa. Jos on kuuma, olen topissa. Miehet saa paljastella vapaasti ilman leimautumisia.

Vierailija
28/50 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen varmasti huomaa, milloin mies katsoo, koska pitää viehättävänä ja milloin muusta syystä. Jos ei, niin kukaan tuntematon ei ole koskaan pitänyt viehättävänä...

Vierailija
29/50 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vain on niin, että jokainen, toistan: JOKAINEN järkevä nainen tietää, milloin tisseistä on liikaa esillä ja milloin taas sopivasti. Jos nyt vähän näkyy vakoa, mielestäni ei ole kyseessä tyrkkyasu, mutta jos taas puolet hinkeistä loistaa kilometrien päähän, on se kehotus katsoa tarkemmin. Vaikka en itse naisena ole tisseistä sen kummemmin kiinnostunut, väkisinkin tulee vilkaistua sellaista vosua, joka kulkee nännit hätinä peitossa. Ensin pistetään alle sellaiset rintsikat, jotka nostavat tissit korviin ja sitten oikein niukka toppi päälle ja sitten kehdataan "valittaa", miten jotkut miehet katsovat. Oikeasti näin pukeutuvat nimenomaan janoavat sitä, että miehet tuijottavat, ja sitten pidetään olevinaan valitusta, miten tuijotus on "kamalaa". Juupa juu.

Vierailija
30/50 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minulle mistään yksittäisestä pitkästä katseesta tule mitään mieleen. Mutta kieltämättä jos joku tuijottaa joka ikinen päivä kun nähdään, kuukausikaupalla, sitä alkaa pohtimaan.

Minulla oli opiskeluaikoina tällainen tapaus. Mies tuijotti jatkuvasti, ja siis pelkästään minua, ei tuijotellut muita (esim. kavereitani) ollenkaan. Luulin, että hän saattaisi olla kiinnostunut minusta, joten ihastuin itsekin häneen. Vaan eipä ollutkaan kiinnostunut, vaan itse asiassa todella tyly kun yritin tehdä aloitetta.

En vieläkään tajua, mitä tuo tuijottelu sitten tarkoitti.

Tarinan opetus: miehen katse ei merkitse mitään, mutta jotain rajaa tuijottamiseenkin. Se on aika kiusallista.

Vierailija
31/50 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukkoni on semmonen tietämättään hurmaaja, minutkin aikoinaan katseellaan hurmasi, eikä kuulemma edes ollut mitenkään tietoisesti yrittänyt iskeä tai ns katsellut silmä silmällä. Mitä lie kahvinkeitintä siis olikaan ajatellut :)

Nytkin kun kattelen miten se juttelee muille, niin mietin vaan että kuinkahan moni tulkitsee sen katseet ja eleet flirttailuksi vaikka minä olen vieressä. Hän nimittäin hymyilee todella paljon jutellessaan, ja on ystävällinen kaikille, niin naisille kuin miehille. Katsoo myös aina suoraan silmiin.

Mutta toki aina osa miesten katseista  on sitä kauneuden katseluakin, mutta ap:lla on mielestäni ihan hyvä pointti. On miehet ihmisiä siinä missä me naisetkin, ja monetkaan katseet eivät tarkoita mitään sen kummempaa. Kunhan toljottelevat ympäristöä :)

Vierailija
32/50 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 16:14"]

Jos näin on, mielestäni se on hyvä merkki. Itse olin koulukiusattu ja pitkä katse tarkoitti aina ja kaikkialla sitä, että minusta ei pidetty. Ole iloinen siitä, että jotkut naiset pystyvät pitämään katseita positiivisena asiana.

[/quote]

Sama homma, koulukiusaamisesta jäänyt trauma. En koskaan ole ajatellut, jos joku minua tuijottaa, että no tuo ajattelee että olen niin kaunis ja seksikäs. Ei vaan päinvastoin ajattelen, että mitähän vikaa minussa nyt on, hiukset on varmaan ihan hirveet ja varmasti katsoo vain että kuinka kukaan voi ollakaan noin ruma. Ihailen naisia, jotka pitävät itsestään niin paljon, että voivat ajatella tuijottelun johtuvan kauneudestaan.

Vierailija
33/50 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissipaidoista...minä en voi sille mitään, että oli kyseessä kauluspaita, toppi, t-paita tai vaikka poolopaita niin jos ne tissit on 80-D kuppiset ja muuten ei ole hirveän lihava niin kyllähän ne näkyy ei niitä voi piilottaa mihinkään.

Niitä tuijottaa miehet ja naiset. Naiset jopa on kommentoinut suurista rinnoista ja joku halunnut koskettaakin. Onneksi en enää huomaa edes kun on koko aikuisiän saanut niistä kuulla.

Mies joskus kommentoi jonkun katseesta, mutta minä en niitä enää huomaa.

Vierailija
34/50 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mulla jotenkin maailman oudoimman malliset rinnat, kun kuppikoko on 70DD/65F ja siis erottuvat hyvin varresta kun olen 50kg painava ja vyötärö 61cm. Silti löydän paitoja jossa omat rinnat näyttää jopa A-kuppisilta, eivätkä millään muotoa korostu esiin. En nyt tarkoita sitä ettei muilla voisi olla hankaluuksia peittää rintansa. Tuli vain mieleen tästä tissipaitakeskustelusta.

Vierailija
35/50 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 12:44"]

Onkohan mulla jotenkin maailman oudoimman malliset rinnat, kun kuppikoko on 70DD/65F ja siis erottuvat hyvin varresta kun olen 50kg painava ja vyötärö 61cm. Silti löydän paitoja jossa omat rinnat näyttää jopa A-kuppisilta, eivätkä millään muotoa korostu esiin. En nyt tarkoita sitä ettei muilla voisi olla hankaluuksia peittää rintansa. Tuli vain mieleen tästä tissipaitakeskustelusta.

[/quote]

Sama juttu - minulla on kuppikoko 70E/75DD ja olen hoikka myös. Joissain puseroissa näytän siltä kuin olisin pelkkää tissiä, ja joissain taas siltä kuin ei olisi rintoja ollenkaan. Tiedä häntä sitten?

Vierailija
36/50 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei kannata ihastua mieheen katseiden takia. Se on usein vain peliä tms. Ainakaan EI kannata vastata katseisiin. Jos mies on ihastunut, hän tulee ja tekee aloitteen katsoit häneen tai et! Kantapään kautta tämän olen oppinut.

Vierailija
37/50 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies katsoo mua pitkään, ajattelen hänen miettivän, että tuon mieleen jonkun toisen naisen ja siksi katsoo, tai käännyn ympäri, että kuka se mun takana on? 

Vierailija
38/50 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan ei ole vielä käynyt niin, että mua KATSOVA mies olisi sitten jollain muulla tavalla jatkanut kiinnostuksen ilmaisua, joten koen, etteivät he ole katsoneet minua sillä mielellä. Voin olla sikäli väärässäkin, etten koskaan lähde mukaan tai flirttaa takaisin. 

44 jatkoi vielä.

Vierailija
39/50 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2013 klo 01:22"]

koskaan ei ole vielä käynyt niin, että mua KATSOVA mies olisi sitten jollain muulla tavalla jatkanut kiinnostuksen ilmaisua, joten koen, etteivät he ole katsoneet minua sillä mielellä. Voin olla sikäli väärässäkin, etten koskaan lähde mukaan tai flirttaa takaisin. 

44 jatkoi vielä.

[/quote] Siis lähde mukaan flirttiin, piti sanomani

Vierailija
40/50 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän uuden lakiehdotuksen mukaan häiritsevistä ehdotuksista tai jopa katseesta joka aiheuttaa ahdistusta voi saada tuomion häirinnästä. Jopa vankeutta. Jos laki menee läpi, niin ajattelin sen jälkeen pitää aina aurinkopeililaseja päässä ihan varmuuden vuoksi. Mies kun olen, en tiedä enkä oikein haluakkaan muodista, joten pistän myös vanhan mustan hupparin päälleni etten lähetä häiritsevän kiihottavia värillisiä signaaleja. Joten jos mammat näette kuvauksen mukaisen muukalaisen, ei hätää minä se vain olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi