Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monet naiset luulevat, että miehen pitkä katse tarkoittaa,

Vierailija
23.05.2013 |

että hän pitää naista kauniina tai seksikkäänä? Ihan samalla tavalla miehet ajattelevat kuin naiset. Mies saattaa miettiä esim:  missä olen nähnyt tuon henkilön / onpa mauttoman näköinen / muistinkohan sammuttaa kahvinkeittimen jne. jne.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo etenkin se yksi työkaveri, joka tuijotti AINA mun tissejäni!

Kai ne sit toi sille kahvinkeittimen mieleen.

Vierailija
2/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 16:03"]

[/quote]

Kapeaa ajattelua... Sun yksittäinen esimerkkisi ei kerro mitään kaikista miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Yksi näistä naisista porhalsi jo jonon ensimmäiseksi :) Tarvitseeko mun sanoa enempää?

-ap

Vierailija
4/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä kuitenkin tuijottaa nimenomaan naamaa/tissejä/persettä/mikä nyt kyseisessä naisessa parasta onkaan.

Vierailija
5/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 16:03"]

[/quote]

Luepa aloitus uudestaan. Jos osaat...

Vierailija
6/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuijotetaan usein pitkään, ja minusta se on vain ahdistavaa. Tulee juuri sellainen olo, että onko nyt naamaan jäänyt hammastahnaa tai muuta likaa. :(

Vierailija
7/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin on, mielestäni se on hyvä merkki. Itse olin koulukiusattu ja pitkä katse tarkoitti aina ja kaikkialla sitä, että minusta ei pidetty. Ole iloinen siitä, että jotkut naiset pystyvät pitämään katseita positiivisena asiana.

Vierailija
8/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ne mua tuijottaa. Ei tietenkään kaikki, mutta monet. Tietty sama ilme naamalla...kyllä sen ilmeen tiedän, että mieti keskenäs ap kahvinkeittimiä.

Vierailija
9/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina ajattelen, että mua tuijotetaan koska olen ruma läski. Kiusaamisen tulosta. Vihaan tuojottajia. Se on sitä paitsi epäkohteliadta.

Vierailija
10/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
11/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tullut joskus sellaisia ajatuksia kuten olenko liian outo noh toisaalta palstan mukaan oli sitten "ruma" kaunis niin näyttää siltä että meitä kaikkia tuijotetaan. Luonnollista, minä jos olisin mies niis katsoisin pitkään lihavia naisia koska koen sitä erittäin söpöksi tai siis kauniiksi. Treenattu on miehekästä (meillä on paljon miehiä maan päällä) ja liian laiha on vähä tylsää katsottava.

Vierailija
12/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kyllä sen usein huomaa, ajatteleeko joku katsova mies minua seksuaalisessa mielessä vai ei. Jotenkin ilme, varsinkin silmien, on erilainen eri tapauksissa.

Vierailija
13/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se välttämättä ole tuijottamista vaan katse luotuna siihen suuntaan. Naiset sitten tulkitsevat sen tuijottamiseksi ja miettivät heti motiivia.

Vierailija
14/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle tulee aina ensimmäiseksi mieleen jos mies katsoo pitkään, että oon sen mielestä jotenkin omituisen tai ei-viehättävän näköinen. Tää asia saa välillä jopa vainoharhaiset mittasuhteet ja kaupassakin kuvittelen, että kaikki töllää koska olen jotenkin oudon näköinen. Olen luultavasti ihan tavallisen näköinen. Välillä saan itseni uskomaan, että kaikki on ok ja kuvittelen vaan asioita, mutta aina välillä tulee sellainen olo, että kaikki tuijottaa. Rasittavaa!

Vierailija
15/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nää naiset :))))

Vierailija
16/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 16:01"]

että hän pitää naista kauniina tai seksikkäänä? Ihan samalla tavalla miehet ajattelevat kuin naiset. Mies saattaa miettiä esim:  missä olen nähnyt tuon henkilön / onpa mauttoman näköinen / muistinkohan sammuttaa kahvinkeittimen jne. jne.

[/quote]

Varmaan samasta syystä ku keski-ikäiset ja siitä eteenpäin miehet kuvittelee (varsinkin kännissä) että ne kakskymppiset kaunottaret ovat, tottakai, kiinnostuneita heistä, vaikka komeita nuoria miehiä on paikka täynnä!

Vierailija
17/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä palstamamma tietää enemmän kuin kaikki psykologiset tutkimukset yhteensä. Sekä naiset, että miehet nimenomaan katsovat niitä asioita jotka heitä kiinnostavat.

Vierailija
18/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 22:19"]

Juu, kyllä palstamamma tietää enemmän kuin kaikki psykologiset tutkimukset yhteensä. Sekä naiset, että miehet nimenomaan katsovat niitä asioita jotka heitä kiinnostavat.

[/quote]

Ja aina, kun sinä katsot johonkin mieheen päin, sinä olet kiinnostunut siitä miehestä? Pidät seksikkäänä ja hyvännäköisenä? Miten tiedät etukäteen, mihin suuntaan kannattaa katsoa? Ihan oikeastiko sinä poloinen luulet, että jos joku mies katsoo sinuun päin, hän ihailee sinua? On ainakin itsetunto kohdallaan.

Vierailija
19/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 16:10"]

Suurin osa miehistä kuitenkin tuijottaa nimenomaan naamaa/tissejä/persettä/mikä nyt kyseisessä naisessa parasta onkaan.

[/quote]

Sitä tuijotetaan mitä on laitettu tyrkylle tuijotettavaksi.

Vierailija
20/50 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 16:10"]

[/quote]

Sitä tuijotetaan mitä on laitettu tyrkylle tuijotettavaksi.

[/quote]

No jos et sattunut tietämään, niin esim rinnat nyt sattuu kasvamaan ulospäin kehosta... Kaipa sekin on sitä "tyrkylle laittamista" ja naisten vika.