Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muut karvajalat! Jääkö sheivauksesta pisteitä?

Vierailija
23.05.2013 |

Mä olen valitettavasti perinyt voimakkaan ja runsaan ihokarvoituksen, etenkin sääriin. Kun sheivaan, jää karvatupet tummiksi ihon ollessa vaalea. Terä on terävä eikä iho mene mitenkään rikki. Missä mättää?

Epiloisin kyllä, mutta aina ei ehdi, ja sekin pitäisi tehdä viikkoa ennen, jotta pilkkuisuus ehtisi laantua. Itku meinaa tulla kun häpeän jalkojani, vaikka niissä muuten ei ole mitään vikaa.

Kesällä ei vain viitsisi kulkea pitkissä housuissa koko aikaa,etenkään lasten kanssa uimarannalla. Rusketus parantaa asiaa, silloin pilkut häviää, mutta missä piilossa ensin ruskettaisin jalkani ennen ihmisten ilmoille menemistä. Solariumiin en mene.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää kyllä. Mulla on mustat paksut ihokarvat. Ja vaikka epiloisin, silti jää niitä pisteitä, kun on karvatupet auki kumminkin. Lisäksi epilointi aiheuttaa mulla märkiviä karvatupen tulehduksia joten jätän väliin mieluummin. 

Mutta ei minua nuo pisteet nyt ikinä kovin paljoa ole haitanneet, eihän niitä edes huomaa jos normaali etäisyydeltä katselee. En ole pukeutumistani koskaan asian takia rajoittanut.

Vierailija
2/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne näkyy kyllä niin selvästi, ettei voi olla huomaamatta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko itseruskettavasta voiteesta apua? Saisit "pohjarusketuksen" purkista ennen kesää ja rannalle menoa?

Vierailija
4/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 14:57"]

Mulla ne näkyy kyllä niin selvästi, ettei voi olla huomaamatta.

Ap

[/quote]

Meinaatko että ihan kadulla vastaantulijat ja ohikävelijät jotka ei edes katsele erityisesti sun sääriä huomaisi ne? Vaikea uskoa. Tai ainakin itse luotan etteivät ne huomaa, eikä myöskään suonikohjuja joita mulla on niitäkin pohkeissa, ja silti käytän lyhyitä hameita, shortseja jne. Juhliin sitten vaan kiiltävät sukkikset, arkena saa karvanpaikat näkyä. Ei ne minusta mitään erityisen ällöjä ole edes läheltä katsottuna, vaikka toki ihanne onkin sellaiset silkinsileät sääret ilman mitään ylimääräisiä pisteitä.

Vierailija
5/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jää myös. Mutta kyllä kesällä kun iho päivettyy niin niitä ei enää huomaan juurikaan niin kuin nyt kun jalat on maidon vaaleat.

Olikohan Anttilan mainos, missä mainostettiin jotain kenkiä niin oli jäänyt photoshoppaus väliin ja mallin jalat oli ihan pilkukkaat, että ei ne malleillakaan ole karvattomat :)

Minä olen käynyt nyt 5 krt valoimpulssihoidossa ja karvan kasvu on onneksi vähentynyt, eikä tarvitse päivittäin ajaa sääriä. Ehkä ensi kesänä ne on kokonaan karvattomat :)

Vierailija
6/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lohduttavista sanoista kaikille!

Ehkä uskaltaudun sitten pilkkuisine säärineni kauppaankin. Tähän mennessä olen änkeytynyt tiukkoihin farkkuihin kesähelteelläkin, jos ei ole muuta sopivaa ollut ja jalat on mielestäni kirkuneet pilkkuisuuttaan :D

Olen vain kateellisena katsonut joidenkin sääriä, jotka ovat tasaisen vaaleanruskeat, ja joissa ei näy pientä viitettäkään mistään pisteistä. Oon niin kade,että!!

Vierailija
7/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höylätessä jäisi niitä mustia pilkkuja ja epiloidessa jää punaisia.

Sääret onneksi pystyy silti sheivaamaan, mutta posliiniksi en voi vetää...

Vierailija
8/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 14:48"]

Mä olen valitettavasti perinyt voimakkaan ja runsaan ihokarvoituksen, etenkin sääriin. Kun sheivaan, jää karvatupet tummiksi ihon ollessa vaalea. Terä on terävä eikä iho mene mitenkään rikki. Missä mättää?

[/quote]

Ei missään. Sheivatessa karva vain katkaistaan niin tottakai ne karvat helottaa sieltä vielä, varsinkin jos on siis todella tummat karvat. Ainoa tapa estää tuo on repiä ne karvat juurineen pois!

Vierailija
9/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just yks päivä aattelin, et se on niin karseen näköstä! Että mieluummin kulkisin karvoineni kuin täpläjalkana. Näin nimittäin kaupassa sellasen pilkkukintun.

Vierailija
10/10 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi epätoivoinen. Muuten paras tapa on se liuskoilla repiminen tuskasta huolimatta, mutta siitäkin jää punapilkut jopa pariksi päiväksi.

Se on totta, että kesän edetessä ongelma vähän pienenee.