Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan mä missään hyvä?

Vierailija
23.05.2013 |

Saan jatkuvasti vaan paskaa palautetta joka paikasta. Tuntuu erityisen pahalta, koska olen tehnyt viime aikoina niin kovasti töitä monen asian suhtee. Huoh, kohta en jaksa enää yrittää. Tähän mennessä olen ottanut huonosta menestyksestä opikseni ja jatkanut vaan itseni kehittämistä, mutta nyt tuntuu siltä, että kaikki ponnistelu on turhaa joka tapauksessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kellään ole samanlaisia tuntemuksia koskaan?

Vierailija
2/4 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on epärealistiset tavoitteet, tai teet vääriä asioita. En usko, että olet ns. kaikessa huono.. Kerropa joku esimerkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no varsinkin opiskelussa tulee huonoa palautetta. Opiskelen ammattikorekakoulussa ja olen sinne aikoinani pääsykokeilla valittu. Voisi kuvitella, että olisin jollakin tavalla alalle sopiva, mutta nyt näyttää vähän toiselta. Plaah. 

Vierailija
4/4 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 15:38"]

no varsinkin opiskelussa tulee huonoa palautetta. Opiskelen ammattikorekakoulussa ja olen sinne aikoinani pääsykokeilla valittu. Voisi kuvitella, että olisin jollakin tavalla alalle sopiva, mutta nyt näyttää vähän toiselta. Plaah. 

[/quote]

Ei kannata lannistua jos kiinnostusta kuitenkin alalle on. On niitä, joille opinnot on tosi vaikeita ja kestää aikansa oppia se ammatti, mutta joista tulee oikein ammattitaitoisia ja hyvin alalleen sopivia ammattilaisia, vähän vaan tavallista pidemmän kypsyttely- ja taitojen opetteluajan jälkeen. Ja elämän mittakaavassa sillä ei ole tuon taivaallista väliä jos oli opinnoissa tai vaikka vielä ekat pari vuotta töissäkin vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi