Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen että teini-ikäiseni on myöhässä kehityksessä

Vierailija
05.05.2022 |

15-vuotiaalla tytöllä ei ole mitään irtautumisvaihetta, mitään kapinointia eikä murrosiän kuohuntaa. Sen sijaan katsoo edelleen lastenohjelmia ja kiinnostuksen kohteena historia, kalat/merenelävät jne. Tuon ikäsenä hengailtiin kavereiden kanssa ja puhuttiin pojista

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaako pillukarvat ja onko tisulit kehittyneet?

Vierailija
2/11 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Ja mitä siitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voi olla oikeasti paljon yleisempää kuin luulet. Monet ei vaan uskalla olla oma itsensä. Mä esitin kavereiden seurassa tuon ikäisenä ja kotona salaa katsoin lastenohjelmia ja leikin.

Vierailija
4/11 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapinointia ja murrosiän kuohuntaa? Itse olin todella rauhallinen, tunnollinen ja hoidin kaikki kouluun liittyvät asiat hyvin. En koskaan, siis koskaan, huutanut tai lyönyt vanhempiani. Ole onnellinen että lapsesi on sellainen kuin on

Vierailija
5/11 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapinointia ja murrosiän kuohuntaa? Itse olin todella rauhallinen, tunnollinen ja hoidin kaikki kouluun liittyvät asiat hyvin. En koskaan, siis koskaan, huutanut tai lyönyt vanhempiani. Ole onnellinen että lapsesi on sellainen kuin on

Hänellä menee kyllä muut kouluaineet hyvin huonosti paitsi matikka+historia johon viettää vapaa-aikansa

Vierailija
6/11 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvamma?

Vierailija
7/11 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän saitkin sitten mukulan 16 v.

Vierailija
8/11 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ja lapseni olemme olleet rauhallisia, harkitsevia teinejä. Mitään repivää teini- ikää ei ollut kummallakaan. Geeneissäkö? Lapsi nyt jo täysi-ikäinen ja elämä kunnossa.

Vierailija
9/11 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä menee kyllä muut kouluaineet hyvin huonosti paitsi matikka+historia johon viettää vapaa-aikansa

Onko hän autistinen? Ekkot.

Vierailija
10/11 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilta kuulostaa.

Nykynuoret ei puhu pojista eivätkä sukupuolita muita eivätkä tapaa kasvotusten.

Vierailija
11/11 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa: olen nähnyt kyllä rauhallisia ja kilttejä teinejä mutta hän ei ole mitenkään kovin rauhallinen ja kiltti, enemmänkin villi töksäyttelijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän