Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua kaivataan! Ristiäislahja sekä 2-vee lahja tytölle hakusessa..

Vierailija
12.07.2006 |

Mitähän voisin ostaa veljeni lapselle ristiäislahjaksi? En ole kummi, eli mikään kummilahja ei tule kysymykseen.

Lisäksi pitäisi keksiä 2-vuotiaalle tytölle synttärilahja..??

Itselläni ei ole vielä lapsia, joten aika pihalla olen että mitä esim. 2-vuotias tyttö voisi toivoa.

Olisin kiitollinen kaikista vinkeistä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittorasia on myös kiva. Meidän vauva sai sellaisen nallen jota vedetään ja se soittaa " unilaulun" .

2v tytölle joku pehmolelu, kirja (puppe-kirjat on meillä suosittuja, löytyy kirjakaupoista) muumi, teletappi tai joku disney dvd, legoja

Vierailija
2/3 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ristiäislahjaksi sopii mun mielestä myös valokuvakehykset, vuodevaatteet, pyyhkeet jne. Hackmanilla on kivoja Muumi-aterimia, erilaisina yhdistelminä (haarukka, veitsi, iso ja pieni lusikka / pelkkiä pikkulusikoita / haarukka ja lusikka)... Astiat jne.

2-vuotiaalle kirjat on säilyviä ja hyviä lahjoja. Meillä tykätään myös leikkiastioista, hiekkaleikeistä (hiekkaleluja ei tunnu olevan koskaan liikaa ja voihan sinne hiekkikselle ostaa tytöllekin vaikka auton). Tyttöjä alkaa jo nukkeleikit kiinnostaa (ainakin meillä). Muovailuvahaakin saa muuten jo sellaista jota voi 2-vuotiaat käyttää, meillä tykätään myös piirtämisestä (paperia kuluu...) ja maalailee päiväkodissa vesiväreilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kalliimmat, mitä ei kumminkaan raaski käyttää. Itse tykkäsin vaatteista ja leluista, niille on käyttöä.