g. Kenen pomo on innovatiivinen, luova, eteenpäin menevä?
Minun ei, ja se ärsyttää! Mikään ei kehity ja mene eteenpäin. Mitään ei saa myöskään kehittää. Koko ajan junnataan samassa paikallaan, vaikka aivot sanoo koko ajan "tämän voisi tehdä järkevämminkin". Olen puun ja kuoren välissä, pitäisi heittää täällä aivot narikkaan eikä ajatella liikaa.
Muita kohtalotovereita?
Kommentit (9)
Täällä kohtalotoveri! Mun pomoa ei kiinnosta koko ala pätkääkään, lintsaa vaan omista hommistaan ja hoitaa sivubisneksiään. Samalla pitää ohjakset tiukasti diktaattorina omissa käsissään, ettei vaan kukaan pääsisi kipuamaan hänen ohitseen ja häiritsemään laiskanpulskeaa lekottelua.
Minulla on ollut melkein aina tuollainen pomo. Olen kyllä sellaisessa firmassa töissä jossa pitää olla eteenpäinmenevä ja luova ja nopea päätöksissään. Pomo lähinnä auttaa ideoissa ja hoitaa hallinnolliset jutut.
Minulla oli sellainen - olen todella kiitollinen siitä ajasta, kun sain tehdä hänen kanssaan työtä. Aina hän ei ollut se helpoin mahdollinen ihminen, mutta opin todella paljon häneltä.
Tällä hetkellä on lähes painajais-pomo. Hyvin tullaan juttuun, on todella sosiaalinen (rasittavankin sellainen) mutta täysi nolla sekä substanssissaan että asioiden hoitamisessa tai eteenpäinviemisessä.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:15"]
Minulla on ollut melkein aina tuollainen pomo. Olen kyllä sellaisessa firmassa töissä jossa pitää olla eteenpäinmenevä ja luova ja nopea päätöksissään. Pomo lähinnä auttaa ideoissa ja hoitaa hallinnolliset jutut.
[/quote] Mikä firma? Tahtoo sinne! :)
ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:13"]
Täällä kohtalotoveri! Mun pomoa ei kiinnosta koko ala pätkääkään,
[/quote] Onneksi minun pomoani kuitenki ala kiinnostaa, mutta silti vaan junnaa omissa ajatuksissaan paikoillaan! Sehän tässä vaikeaa onkin, ehkä pystyisi itse kehittämään asioita, jos pomolla ei olisi paskan väliä mihin suuntaan ne menevät.
Mulla on, tosin ensimmäistä kertaa elämässä. Hassua sinänsä, koska työskentelen tutkimus- ja opetushommissa yliopistolla, jossa vois kuvitella, että työn ydin on juuri uusissa ideoissa ja asioiden kehittämisessä.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:31"]
Mulla on, tosin ensimmäistä kertaa elämässä. Hassua sinänsä, koska työskentelen tutkimus- ja opetushommissa yliopistolla, jossa vois kuvitella, että työn ydin on juuri uusissa ideoissa ja asioiden kehittämisessä.
[/quote] ha haa! Tutkimusyhteisöstä tässäkin puhe :D ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:27"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:13"]
Täällä kohtalotoveri! Mun pomoa ei kiinnosta koko ala pätkääkään,
[/quote] Onneksi minun pomoani kuitenki ala kiinnostaa, mutta silti vaan junnaa omissa ajatuksissaan paikoillaan! Sehän tässä vaikeaa onkin, ehkä pystyisi itse kehittämään asioita, jos pomolla ei olisi paskan väliä mihin suuntaan ne menevät.
[/quote]
Niin ei meilläkään saa mitään kehitellä, kun pomo ei halua että status quo häiriintyy millään tavalla. Voisi vaikka itsekin joutua tekemään jotain silloin.
Minulla ei ole koskaan ollut tuollaista pomoa!
Kerran oli vähän sinne päin, mutta valitettavasti hän ei ymmärtänyt tekemästämme työstä yhtään mitään eikä myöskään ymmärtänyt työntekijöidensä arvoa. Eipä päästy eteenpäin.
Nykyään hän on LinkedInin mukaan taas suorittavassa työssä.