Yksin kotona lasten kanssa, vaimo töissä. Kysyttävää?
Kommentit (89)
Miksi päädyit hankkimaan lapsia vaimosi kanssa?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:01"]
Samaa mieltä ketjun aloittaneen isin kanssa. Itse olen myös ollut useita päiviä lasten kanssa (3 ja 1 vuotiaat) ja täytyy sanoa etten ymmärrä mistä se vaimo aina uikuttaa että kun on muka niin "rankkaa" ??!! Katinkontit sanon minä !! Teen lapsille ruuat, tiskaan tiskit, katson tarviiko pestä pyykkiä ja jos tarvii niin pesen eli teen kotihommat siinä lasten kanssa touhutessa ns "vasemmalla kädellä".
t. Isä 46v
[/quote]
No mua vituttais suunnattomasti tuollainen elämä! Siksipä ei pentuja olekaan (eikä tule). Lisäksi arvostan miehessä aivan muita ominaisuuksia kuin isänä olemisen kykyä. Isälliset miehet ovat mielestäni hyvin luotaantyöntäviä, mutta ehkäpä hyvä niin!
Nro 25.
Et siis saa lapsia ? Syvä osanottoni.
t. Isä 46v
Ajatteletko koskaan sitä, että kauheimmat vikasi voivat geeniesi ja "kasvatuksesi" myötä siirtyä lapsiisi? Ja miten he toisaalta kärsivät näistä asioista omassa elämässään, ja toisaalta levittävät kärsimystä ympärilleen.
Ihanaa isät! Viekää naisilta se martyyrin kruunu!
Neljän lapsen äitina tekisi mieli höylätä juustohöylällä ranteet auki, kun naiset typistävät itsenä lapsen asemaan ja ovat hermoheikkoja, kuin pikkulapset joilta on viety kaikki lelut ja karkit...kun on niin pirun rankkaa olla vastuussa niistä omista arvovalinnoistaan!
Se on kuitenkin miehillä vähän eri juttu. Naisella on kotiäitiyden taustalla hormonihuuruinen raskaus ja synnytys ja vielä useamman kuukauden unettomat yöt syöttöjen takia. Ei ole missään vaiheessa saanut kunnolla levätä ja nukkua monena päivänä peräkkäin 8 tunnin yöunia, siis välttämättä vuosiin. Fyysiset ja psyykkiset muutokset ovat valtavat. Siitä pitäisi sitten jaksaa jatkaa sitä kotiäitielämää vuositolkulla, kun perusta on kiikkerä.
Mies taas on elänyt entisenlaista elämäänsä kaikki vuodet ilman fyysisiä (ja henkisiä) muutoksia, ja sitten jos ja kun jää kotihoitajaksi, saa "valmiit" lapset niskoilleen. Onhan se helpompaa.
Kuule, naisellekin on aivan ihanan helppoa mennä töihin ja jättää kaikki miehen huolehdittavaksi, niin koti kuin lastenkasvatuskin. Se on suorastaan autuaallista.
23: seksi on parisuhteessamme hyvää. Se ei kuitenkaan ole parisuhteen tärkein asia mielestäni. Yleensä sanotaankin, että kun seksi toimii, sen merkitys parisuhteeseen on 10 %, mutta jos se ei toimi, sen merkitys on 90 %.
24: Rakastan vaimoani. Myös pidämme molemmat lapsista ja perheen kanssa yhteisesti vietettävästä ajasta.
Ap
27: olen ajatellut, siihenhän törmää päivittäin ja useamman kerran. Täydellisiä geenejä ja kasvatusta ei tässä maailmassa taida ollakaan. Elämässä voi iloita pienistäkin asioista.
29: olet oikeassa, unenpuute voi olla pahimmillaan tosi raskasta varsinkin juuri synnyttäneelle naiselle. Se että vaimo meni töihin ja minä olen kotona lasten kanssa onkin molemminpuolinen etu.
Ap
Isä 46-v, hienoa että meitä AV-pappoja on enemmänkin! Peukut myös sinne! :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:06"]
Nro 25.
Et siis saa lapsia ? Syvä osanottoni.
t. Isä 46v
[/quote]
Joo, en saa lapsia, sillä olen käynyt sterissä. Kiitos "huolenpidostasi" kuitenkin :D
Mun nimi on Jorma ja oon 51 vuotta. Joka ilta mä peukutan mun vaimon. Vai peukutanko? Miettikää sitä. Oonko edes Jorma? Sitäkin voitte miettiä.
25, kävitkö julkisella puolella operaatiossa? Milloin kävit ja kuinka kauan jouduit odottamaan, että pääsit operaatioon?
Ap
Pikku breikki, astianpesukoneen tyhjennys + täyttö ja ruoanlaittoa...
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:29"]
25, kävitkö julkisella puolella operaatiossa? Milloin kävit ja kuinka kauan jouduit odottamaan, että pääsit operaatioon?
Ap
[/quote]
Yksityisellä. En tiedä noista julkisen puolen jutuista mitään.
Kuules 46v ja ap. Se on aivan eri asia olla jatkuvasti kotona lasten kanssa ja saatavilla, kuin olla joskus joku yksittäinen päivä siellä hengailemaassa ja nettiin kirjoittelemassa. Huh huh!
Nimim. lapset jo isoja- yhdeksän vuotta kotona, nyt työelämässä jo vuosia
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:09"]
24: Rakastan vaimoani. Myös pidämme molemmat lapsista ja perheen kanssa yhteisesti vietettävästä ajasta.
[/quote]
Joo, sama täällä. Mutta emme ole silti hankkineet lapsia. -24
25:lle, ok. Kuinka paljon maksoi yksityisellä puolella? Julkisella puolella jonot tuntuvat olevan varsin pitkät, kun sterilisaatio ei kuulu hoitotakuun piiriin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:45"]
Kuules 46v ja ap. Se on aivan eri asia olla jatkuvasti kotona lasten kanssa ja saatavilla, kuin olla joskus joku yksittäinen päivä siellä hengailemaassa ja nettiin kirjoittelemassa. Huh huh!
Nimim. lapset jo isoja- yhdeksän vuotta kotona, nyt työelämässä jo vuosia
[/quote]
Olen samaa mieltä, sen takia kannattaakin välillä vaihtaa rooleja.
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:09"]
[/quote]
Joo, sama täällä. Mutta emme ole silti hankkineet lapsia. -24
[/quote]
Lastenhankinta onkin jokaisen pariskunnan oma valinta, jotkut haluavat hankkia, jotkut eivät, jotkut eivät valitettavasti saa vaikka haluaisivat.
Ap
Onko teillä vaimon kanssa kiihkeää seksiä?