Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin kotona lasten kanssa, vaimo töissä. Kysyttävää?

Vierailija
23.05.2013 |

Ja tää on niin rentoa :D

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä vaimon kanssa kiihkeää seksiä?

Vierailija
62/89 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi päädyit hankkimaan lapsia vaimosi kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:01"]

Samaa mieltä ketjun aloittaneen isin kanssa. Itse olen myös ollut useita päiviä lasten kanssa (3 ja 1 vuotiaat) ja täytyy sanoa etten ymmärrä mistä se vaimo aina uikuttaa että kun on muka niin "rankkaa" ??!! Katinkontit sanon minä !! Teen lapsille ruuat, tiskaan tiskit, katson tarviiko pestä pyykkiä ja jos tarvii niin pesen eli teen kotihommat siinä lasten kanssa touhutessa ns "vasemmalla kädellä".

t. Isä 46v

[/quote]

No mua vituttais suunnattomasti tuollainen elämä! Siksipä ei pentuja olekaan (eikä tule). Lisäksi arvostan miehessä aivan muita ominaisuuksia kuin isänä olemisen kykyä. Isälliset miehet ovat mielestäni hyvin luotaantyöntäviä, mutta ehkäpä hyvä niin! 

Vierailija
64/89 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 25.

Et siis saa lapsia ? Syvä osanottoni.

t. Isä 46v

Vierailija
65/89 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko koskaan sitä, että kauheimmat vikasi voivat geeniesi ja "kasvatuksesi" myötä siirtyä lapsiisi? Ja miten he toisaalta kärsivät näistä asioista omassa elämässään, ja toisaalta levittävät kärsimystä ympärilleen.

Vierailija
66/89 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa isät! Viekää naisilta se martyyrin kruunu!

Neljän lapsen äitina tekisi mieli höylätä juustohöylällä ranteet auki, kun naiset typistävät itsenä lapsen asemaan ja ovat hermoheikkoja, kuin pikkulapset joilta on viety kaikki lelut ja karkit...kun on niin pirun rankkaa olla vastuussa niistä omista arvovalinnoistaan!

Vierailija
67/89 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuitenkin miehillä vähän eri juttu. Naisella on kotiäitiyden taustalla hormonihuuruinen raskaus ja synnytys ja vielä useamman kuukauden unettomat yöt syöttöjen takia. Ei ole missään vaiheessa saanut kunnolla levätä ja nukkua monena päivänä peräkkäin 8 tunnin yöunia, siis välttämättä vuosiin. Fyysiset ja psyykkiset muutokset ovat valtavat. Siitä pitäisi sitten jaksaa jatkaa sitä kotiäitielämää vuositolkulla, kun perusta on kiikkerä.

Mies taas on elänyt entisenlaista elämäänsä kaikki vuodet ilman fyysisiä (ja henkisiä) muutoksia, ja sitten jos ja kun jää kotihoitajaksi, saa "valmiit" lapset niskoilleen. Onhan se helpompaa.

Kuule, naisellekin on aivan ihanan helppoa mennä töihin ja jättää kaikki miehen huolehdittavaksi, niin koti kuin lastenkasvatuskin. Se on suorastaan autuaallista.

Vierailija
68/89 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

23: seksi on parisuhteessamme hyvää. Se ei kuitenkaan ole parisuhteen tärkein asia mielestäni. Yleensä sanotaankin, että kun seksi toimii, sen merkitys parisuhteeseen on 10 %, mutta jos se ei toimi, sen merkitys on 90 %.

24: Rakastan vaimoani. Myös pidämme molemmat lapsista ja perheen kanssa yhteisesti vietettävästä ajasta.

Ap

Vierailija
69/89 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

27: olen ajatellut, siihenhän törmää päivittäin ja useamman kerran. Täydellisiä geenejä ja kasvatusta ei tässä maailmassa taida ollakaan. Elämässä voi iloita pienistäkin asioista.

29: olet oikeassa, unenpuute voi olla pahimmillaan tosi raskasta varsinkin juuri synnyttäneelle naiselle. Se että vaimo meni töihin ja minä olen kotona lasten kanssa onkin molemminpuolinen etu.

Ap

Vierailija
70/89 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä 46-v, hienoa että meitä AV-pappoja on enemmänkin! Peukut myös sinne! :)

Ap

Vierailija
71/89 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:06"]

Nro 25.

Et siis saa lapsia ? Syvä osanottoni.

t. Isä 46v

[/quote]

Joo, en saa lapsia, sillä olen käynyt sterissä. Kiitos "huolenpidostasi" kuitenkin :D

Vierailija
72/89 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nimi on Jorma ja oon 51 vuotta. Joka ilta mä peukutan mun vaimon. Vai peukutanko? Miettikää sitä. Oonko edes Jorma? Sitäkin voitte miettiä.

Vierailija
73/89 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

25, kävitkö julkisella puolella operaatiossa? Milloin kävit ja kuinka kauan jouduit odottamaan, että pääsit operaatioon?

Ap

Vierailija
74/89 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku breikki, astianpesukoneen tyhjennys + täyttö ja ruoanlaittoa...

Ap

Vierailija
75/89 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:29"]

25, kävitkö julkisella puolella operaatiossa? Milloin kävit ja kuinka kauan jouduit odottamaan, että pääsit operaatioon?

Ap

[/quote]

Yksityisellä. En tiedä noista julkisen puolen jutuista mitään.

Vierailija
76/89 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules 46v ja ap. Se on aivan eri asia olla jatkuvasti kotona lasten kanssa ja saatavilla, kuin olla joskus joku yksittäinen päivä siellä hengailemaassa ja nettiin kirjoittelemassa. Huh huh!

Nimim. lapset jo isoja- yhdeksän vuotta kotona, nyt työelämässä jo vuosia 

Vierailija
77/89 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:09"]

24: Rakastan vaimoani. Myös pidämme molemmat lapsista ja perheen kanssa yhteisesti vietettävästä ajasta.

[/quote]

Joo, sama täällä. Mutta emme ole silti hankkineet lapsia. -24

Vierailija
78/89 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

25:lle, ok. Kuinka paljon maksoi yksityisellä puolella? Julkisella puolella jonot tuntuvat olevan varsin pitkät, kun sterilisaatio ei kuulu hoitotakuun piiriin.

Ap

Vierailija
79/89 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:45"]

Kuules 46v ja ap. Se on aivan eri asia olla jatkuvasti kotona lasten kanssa ja saatavilla, kuin olla joskus joku yksittäinen päivä siellä hengailemaassa ja nettiin kirjoittelemassa. Huh huh!

Nimim. lapset jo isoja- yhdeksän vuotta kotona, nyt työelämässä jo vuosia 

[/quote]

Olen samaa mieltä, sen takia kannattaakin välillä vaihtaa rooleja.

Ap

Vierailija
80/89 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:09"]

[/quote]

Joo, sama täällä. Mutta emme ole silti hankkineet lapsia. -24

[/quote]

Lastenhankinta onkin jokaisen pariskunnan oma valinta, jotkut haluavat hankkia, jotkut eivät, jotkut eivät valitettavasti saa vaikka haluaisivat.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan